bylo gt17 jest vnt20 (sie stroi sie) - 1.6TD tuned by Euglen

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz lip 08, 2007 01:36

Krzylu pisze:http://pl.youtube.com/wat...related&search=
zobaczcie jaki czubek cisnie SB do konca i swieci mu sie cisnienie oleju
Faktycznie jakiś idiota ://///
Krzylu pisze:ciekawe ile polecial metrow jeszcze ten golf :otepienie:
no jak ze 190 wyluzujesz to tyle ile sie pokula:P zalezy od nachylenia terenu itd :P



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » ndz lip 08, 2007 07:59

Dużo zależy od sprzęgła ile SB i inne się pokulają, jak się ani odrobinkę nie ślizga to moc na kołach większa.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » ndz lip 08, 2007 12:47

BENITO pisze:Dużo zależy od sprzęgła ile SB i inne się pokulają, jak się ani odrobinkę nie ślizga to moc na kołach większa.
:panna:

BENITO, ---
Krzylu pisze: swieci mu sie cisnienie oleju ciekawe ile polecial metrow jeszcze ten golf



ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » ndz lip 08, 2007 12:54

a propos Euglen zakladales do swojego motoru te wzmocnienia pod korby??


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » ndz lip 08, 2007 13:01

Żal silnik tak katować.


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » ndz lip 08, 2007 13:18

ronuch pisze:a propos Euglen zakladales do swojego motoru te wzmocnienia pod korby??
jeszcze nie muszę je dorobić, a narazie nie mam czasu...



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » ndz lip 08, 2007 14:00

Widziałem o tym oleju, spokojnie. Mówię ogólnie.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » ndz lip 08, 2007 17:06

ja bym modów 200+ KM nie robił FWD bo to nie ma sesnu - wystarczy 170KM jesli się umie ogarniać furę
Nie prawda nie zgodze sie z tym Cowboy ani troche mozesz miec opanowany start i ogarniac fure w 10000% skutecznosci to i tak 170 KM to troszke malo zeby wykrecac niskie czasy na ćwiartke, jesli bedzie juz tyle mocy ze 200 metrow palisz laka to wtedy mozna juz powiedziec ze mocy jest dosc i trzeba poszukac wtedy trakcji.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz lip 08, 2007 17:46

aw69 pisze:Nie prawda nie zgodze sie z tym Cowboy ani troche mozesz miec opanowany start i ogarniac fure w 10000% skutecznosci to i tak 170 KM to troszke malo zeby wykrecac niskie czasy na ćwiartke, jesli bedzie juz tyle mocy ze 200 metrow palisz laka to wtedy mozna juz powiedziec ze mocy jest dosc i trzeba poszukac wtedy trakcji.
trakcji trzeba szukać zawsze a poza tym 4x4 jest o woele lepsze - wystarczy że spadnie deszczyk i juz 200 KM nie pomoże :)

auta uzywam do jazdy... mogę ścignąc się z kimś od świateł do świateł... nie startuje na 1/4 :)

dlatego uważam że 170KM to fajny setup jak na mk3 i na dodatek bezpieczny..

200KM + bede robił jak się kiedyś przesiąde na mk4 ARL 4-Motion :) bo tam 200KM to minimum zeby auto jako tako jeździło tzn 7 do paki



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » ndz lip 08, 2007 19:57

trakcji trzeba szukać zawsze a poza tym 4x4 jest o woele lepsze - wystarczy że spadnie deszczyk i juz 200 KM nie pomoże
Co do deszczu masz całkowitą racje, ale na suchym to średnio bym powiedzial, myslalem tak jak ty ze 4x4 to jednak jest to i chocbym cudowal niewiadomo co to i tak nigdy nie bedzie to dawalo mi takiej frajdy jak 4x4, ale wyleczylem sie z tego po zlocie Vagtreffen, stawalem na kresce z Audi S2 w kombi i w sedanie w niedziele nawet mialem przyjemnosc stanac z o wiele mocniejszym odemnie nówka Subaru WRX STI 380 KM (tak twierdzil wlasciciel) Audi S2 w kombi zrobilem 2 razy na ćwiartce, z drugą 90 na mokrym oczywiscie dostalem ale to bylo doslownie o tyci tyci. Natomiast w niedziele z Subaru dostalem tylko z 2 dlugosci i to co stracilem tylko na starcie on juz wogole mi nie uciekal dodam wiecej pod koniec 4 biegu juz go doganialem. za 3 razem jak z nim stawalem usliznelo mu sie sprzeglo to dostal baty fakt ze wbilem sie na trawe z 20 metrow :) Pozatym miec takie 4x4 i zeby naprawde to zapinalo to trzeba miec okolo 400 KM nie powiem juz nic o spalaniu gdzie tdi przy tym pali krople. Natomiast 200KM w 4motion Golfie IV uwazam ze to stanowczo za malo zeby to dobrze jeździlo, z takim setupem moze tylko fajnie startowac potem to juz tylko zwalnia z kazdym metrem
Ostatnio zmieniony ndz lip 08, 2007 20:01 przez aw69, łącznie zmieniany 2 razy.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz lip 08, 2007 20:34

aw69 pisze:Natomiast 200KM w 4motion Golfie IV uwazam ze to stanowczo za malo zeby to dobrze jeździlo, z takim setupem moze tylko fajnie startowac potem to juz tylko zwalnia z kazdym metrem
no własnie chodzi o te starty :)

ja dzisiaj sprówbowałem G-techem, jechałem w dwie osoby z Kenajem +pełny bak i wyszło 7,25

coraz trudniej wystartowac, wczesniej (140KM) na jedynce troszke się jednak odpechnął, a teraz to pali laka tak że po pół sekundy musze zmieniać bieg:( pod koniec 2-ki dopiero odzyskuje trakcję i dopiero na 3 nadrabiam moca to co straciłem na starcie..

musze pokombinowac starty z 2 biegu bo mam w AFN krótsza skrzynie niz 1Z ale szkoda mi sprzęgła troche...

myślę że sam, przy pustym baku (-120kg) jak ogarne starty to uda mi się zejśc ponizej 7ki :) :bigok:

ja cały czas mówie o streetracingu, a nie o wyścigach na 1/4 gdzie możesz popróbowac jakieś slicki załozyć...

ale 4x4 i 400KM to juz jest fajnie :)

ciekaw jestm jak pojedziesz z Jankiem, trzaskał 5,9-6,2 , a 6,6 w trzy osoby :) z tego co wiem jeszcze zwiększy doładowanie więc bedzie ładnie - musze powiedzieć że zapie...la ładnie mu ten ABF-T :)
Ostatnio zmieniony ndz lip 08, 2007 20:35 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » pn lip 09, 2007 00:06

Nie wiem czy ktos z was był na KOE w Kamieniu Ślaskim. Startował tam golf 1 z Compsportu w parze ze Skoda Pickupem z Diagtroników (oba diesle oczywiście). Oba auta z napedem na 4 koła, Skoda bodajże jest zeszłorocznym mistrzem Polski... Ale to co zmajstrowali Compsporty to naprawdę kawal dobrej roboty. Golf oczywiscie "dołozył" Skodzie pokonując dystans 1/4 mili w 11,69 z tego co pamietam. Skoda 12 z groszem. Oba czasy sa naprawde rewelacyjne i mało która uturbiona benzyna nawet z napedem na 4 koła miała na tych zawodach takie lub zblizone czasy. Nie pisze oczywiscie o Typhoonie czy Corvecie z vtg ale ten kto był widział jak te diesle zapinaja. Jednak naped 4x4 robi swoje i przy dużych mocach i momentach jest łatwiej o trakcję nawet na suchej nawierzchni.



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » pn lip 09, 2007 00:29

wlasnie wrocilem z przejazdzki szlifowalem starty, juz mam je dopracowane powtarzalne 5,60 - 5,90, z Rapixem na pokladzie 3 razy powtarzalne 5,87 Na ćwiartke 14,20 - 14,40 fakt to tylko g tech ale na tym samym g techu mierzylem sie na poprzedniej skrzyni i bylo o wiele gorzej. A z jankiem to ja zawsze moge stanac rekracyjnie, jego golfa to masakra nawet nie porownoje sie do niego.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lip 09, 2007 08:32

ventil pisze:pokonując dystans 1/4 mili w 11,69 z tego co pamietam. Skoda 12 z groszem. Oba czasy sa naprawde rewelacyjne i mało która uturbiona benzyna nawet z napedem na 4 koła miała na tych zawodach takie lub zblizone czasy.
DIESEL POWER :)

a to tylko 2 litry w dieslu :P
aw69 pisze:A z jankiem to ja zawsze moge stanac rekracyjnie, jego golfa to masakra nawet nie porownoje sie do niego.
no fajnie zapina ale stanąć możesz do 100 km/h macie te same czasy... :)

tylko Janek chyba jeszcze dołozy do 300KM docelowo :P

a ja musze ogarnąć starty i może uda mi się powtarzalne wysokie 6-tki robić... 0,25 sek do urwania jest na pewno na starcie... ta jedynka jest bez sensu... jest to stracone pół sekundy mielenia kołami :) a ruszam tylko z 1500 rpm :(



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości