Strona 4 z 5

: czw gru 31, 2009 16:14
autor: AdrianR32
hehe normalnie macie wyniki nie ktorzy jak ja w swoim golfie mk4 po modach mam 145km302nm---v-power diesel i ja mam okolo 8 sek do sety....wiec te 7 cos co pokazujecie to dziwne czasy...bo jak sie nie myle to r32 ma cos okolo 7 albo lekko mniej:D:Da tru roznica choc to benzyna ale arl to diesel i on ma ponizej 8:P...wiec jak wlanczacie stoper tonie jak juz ruszycie z 8 metrow:D:Dtylko w momencie puszczenia sprzegla:D pozdrawiam...ps ja mama 200 predkosc maks

: czw gru 31, 2009 16:47
autor: arwam
AdrianR32, weź pod uwagę że nasze pojazdy jeśli chodzi o MK2 są lżejsze niż MK4 i mają krótsze skrzynie, co ma duże znacznie przy sprincie.

ja wcześniej miałem silnik 1.9TD tóry można powiedzieć że latał bo szedł od początku prawie jednym tempem do końca prędkościomierza.
TDI jest ekonomiczniejsze na codzień ale żeby uzyskać to samo trzeba znacznie więcej wlewać paliwa w niego i nie ma takiego kopnięcia jak miał mój poprzedni silnik.
i miał w sprincie 0-100km/h czas około 6,5s. a do do 200km/h około 15s

co Ty na to ? nie możliwe?
to zapraszam na 400m prostej i i spóźnialski wraca na piechotę tylko oczywiście najpierw zadzwonię do gościa i i staję ja swoim byłym silnikiem w ori budzie MK2 która jest nie wiedzieć czemu lżejsza niż moja.

: czw gru 31, 2009 17:04
autor: bongo
arwam, my wiemy że Ty wszystko masz najlepsze :bajer:
Ale może jakiś wykres z hamowni,bo tyle opowiadasz o tych swoich super sprzętach,a dowodów jak nie ma,tak nie ma :bajer:
Mam u siebie taką fajną,dosyć ostrą górkę,jak się tam ustawie,to do setki mam 5.37s :chytry:

: czw gru 31, 2009 18:20
autor: AdrianR32
hehe masz do 200km/h 3 sek lepiej niz mojego kolegi M3 2005 ROK 350KM ...dobreee....co do reszty wierze ze sa mk1 mk2 szybkie bo waza ledwo 1000kg ale troche dziwne bo to jednak kiepskie jednostki 1.6td,,,,,bo co innego mk3<moj kolega ma> 240km moment 400ponad zero srodka i tylko na 1/4 sie sciga na spieku jezdzi to co iinnego ale jak patrze na te niby mody i te czasy to dziwneszczegolnie 7 do setki a od 80-120 10-12 sek...to szczeze slabo ciagnie ta 5 a niby taka krutka wiecpowinien szybciej wchodzic w obroty

: czw gru 31, 2009 18:50
autor: arwam
bongo,

nie chodzi o to że ja mam wszystko najlepsze bo tak nie jest a z wyścigiem na 400m to zawsze można trafić na lepszego od siebie to raz tak że mówiąc o tym że spóźnialski wraca na piechotę to mówię to żartobliwie.
AdrianR32,

gdzie ty widzisz 80-120km/h czasy 10-12s?
jak jeździłem na AAZ'cie to miałem T3 które potrzebowało chwilki żeby się obudzić.
ale jak się już obudziła to auto szło prawie równym tempem do końca.

i czasy takie miałem na silniku 1.9TD a nie na 1.6TD.
teraz jeżdżę na TDI z mechaniczną pompą i jeszcze trochę brakuje do tego jak przy wysokich prędkościach się zachowywał tamten silnik, ten mu powyżej prędkości 150km/h zwyczajnie nie dorównuje.
mimo GT2052V i również pompy 11mm.

[ Dodano: 31 Gru 2009 17:51 ]
bongo,

wykresy nie było jak miałem.
a gość który go wziął nie dojechał do hamowni bo miał awarię półosi :bajer:

[ Dodano: 31 Gru 2009 17:51 ]
myślę że to już o czymś świadczy

: sob sty 02, 2010 23:53
autor: Lukas-182
bongo, AdrianR32 no i ty arwam :bigok: to nie temat do tego typu sprzeczek... koledzy zestawienie to zestawienie i trzymajmy się tematu :)

: ndz sty 03, 2010 00:50
autor: Dziku VR6
Witam TDkowców :D
Lukas-182 pisze:1. Przyspieszenie do 100km/h
2. Prędkość maksymalna (jaka udało wam się osiągnąć :) )
3. Czas przyspieszenia od 80km/h do 120km/h na 5 biegu !!! (jadąc 80km/h wciskamy gaz do podłogi i liczymy az do 120km/h)
4. Średnie spalanie ON
5. Jakie mody??
1. Około 10 sek ( zalezy od asfaltu i jak mi się sprzęglo poślizgnie :green_fuck: )
2. 200 licznikowe
3. nie mierzyłem tego ale wydaje mi się ze przedzial od 100 do 140 na mojej k24 na 5 biegu ma lepsze przyspieszenie niż od 80 do 120 :D
4. Prawie zawsze za 20zł ropki kupionej na stacji przejezdzam 100km :D
5. Zwiekszona dawka, scięta podkladka w LDA i obrucony pin o 45stopni, gov mod , ciśnienie na 1,5 bara, FMIC od Mastera i wycięty kat, tylko brak szerszego wydechu

Pozdrawiam :okej:

: wt sty 05, 2010 20:53
autor: t0mal
1) 8.4s. (mierzone z GPS Performance)
2) Strach sprawdzać
3) nie mierzyłem, szkoda sprzęgła i silnika, na trójce to i owszem można sprawdzić, ale nie na piątce.
4) Około 7l/100km
5) Garrett T3 z JR @ 1.3 bara, pompa 11mm, intercooler z Clio, skrzynia 4T.

: sob sty 09, 2010 14:16
autor: divers81
Mam nadzieję że się nie obrazicie jak opiszę swojego skromnego 1.9 TD AAZ :bajer:
zaznaczam ze to mk3 dużo cieższy niż mk2

1) 7.0 s do setki
2) 180 km/h
3) 5 s
4) 6L
5) mody:

Turbo 1,6 bara,
BOST PIN,
podniesiona dawka paliwa dość sporo ( mało kopci, dym brunatny)
wydech całkowity przelot 2,5",
IC przed autem od SHARANA + nowe orurowanie z nierdzewki + natrysk wodny na IC,
zmodyfikowany dolot + "łapacz powietrza",
chłodnica paliwa,
większa chłodnica oleju,

i tyle narazie :smoke:

: sob sty 09, 2010 14:40
autor: Dziku VR6
divers81, masz jakis filmik jak to jezdzi?

: ndz sty 10, 2010 21:41
autor: divers81
oj filmiku niestety nie mam ale mam całkiem ciekawy wykres z hamowni jak było 110 ps a po kolejnych modach wyszło 120 ps :smoke:

: ndz sty 10, 2010 21:46
autor: jarekkoval
divers81, chłodnica paliwa, ??
moglbys rozwinac ?

: ndz sty 10, 2010 21:50
autor: lolekzetor
AdrianR32 pisze:bo to jednak kiepskie jednostki 1.6td,,,,,bo co innego mk3
silniki 1.6td są wiele żwawsze od 1.9td z trójek i mozna je niezle podkręcic. hyba ze masz na mysli TDI

[ Dodano: 10 Sty 2010 20:53 ]
jarekkoval pisze:chłodnica paliwa, ??
moglbys rozwinac ?
w AJM TDI PD :bajer: montują takowe

: ndz sty 10, 2010 22:16
autor: t0mal
Jeśli chodzi o serię to 1.6 moim zdaniem jest odczuwalnie słabszy od 1.9 mimo porównywalnej mocy, ale to już poza tematem.