Zmiana turbiny w AHU

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

arwam

Post autor: arwam » sob sty 09, 2010 20:08

slaw71, tak to jest właśnie ta ale jest za to w idealnym stanie narazie zapryskałem gorącą muszlę żeby się nie siłować przy rozpoławianiu turbiny.
ale wodzidło od kierownic chodzi płynnie bez żadnych zacięć.
przebieg jest pewien bo wiem do kogo auto pochodzi i mają tego golfa od nowości, zadbanego jak żadko kiedy się spotyka.
turbina leżała blisko rok w garażu i dlatego tak wygląda jak wygląda.
ale wirnik normalnie poezja.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn sty 11, 2010 08:42

slaw71 pisze:czy istnieje taka opcja przerobienia łapy i wsadzenia turbiny od ARL-a? Łapa(od golfaIV) ponoć ma być przeniesiona na podłużnicę.Co o tym sądzicie i czy to jest bezpieczne ,takie przerabianie łapy

Przy takich kombinachacj to juz lepiej dac GT22, bedzie troche gorszy dol albo GT20 bedzie lepszy dol.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Post autor: arwam » pn sty 11, 2010 10:25

Dario84, ja Ci postawię nawet i do pionu nawet GT25V przy 1500rpm jak chcesz.
to nie jest problem tylko jeśli z duża turbiną jeździ się w miarę normalnie to kierownice regulujące ciśnienie pracują w zbyt małym zakresie. i lubią się zapiekać także ja powoli myślę nad tym żby narazie zanim dorobię się większych wtrysków żeby przejść na mniejszą np: AWX
lub ARL w obudowie AWX'a.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn sty 11, 2010 16:06

arwam pisze:Dario84, ja Ci postawię nawet i do pionu nawet GT25V przy 1500rpm jak chcesz.
Jest jeden sposob zeby duze turbo szybciej wstalo, ale to z kupa dymu za soba, co za tym idzie EGT wysoko...

Pokaz logi z GT25 przy 1500obr min 0,5bar to uwierze, takie rzeczy to tylko w erze, fizyki sie nie oszuka.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Post autor: arwam » pn sty 11, 2010 23:44

Dario84, do czegoś to VNT jest.
trzeba tylko to umieć ogarnąć i to nie mówię o sofcie tylko wtedy trzeba się juz pobawić ogranicznikiem zamknięcia kierownic i nie tylko

Dario84, jak miałem 1.6TD to GT20 wstawała przy 1200rpm przy spokojnym ruszaniu bardzo delikatnie traktują gaz pompowała już 0,5bar.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt sty 12, 2010 08:06

arwam pisze:Dario84, do czegoś to VNT jest.
trzeba tylko to umieć ogarnąć i to nie mówię o sofcie tylko wtedy trzeba się juz pobawić ogranicznikiem zamknięcia kierownic i nie tylko
Nic nowego nie odkryles, juz dawno bawilem sie ogranicznikami, sztangami, moze to poprawic wstawanie turbiny ale nie do takiego stopnia jak napisales.

Gdyby tak bylo wszystkie wykredy polskich firm tuningowych wygladaly by jak seryjne z dolu na BigT, a tak nie jest... odpowiedz sobie sam dlaczego, chyba nie sadzisz ze nikt nie wpadl na to zeby pobawic sie ogranicznikiem czy sztanga.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Post autor: arwam » wt sty 12, 2010 11:48

Dario84 pisze:Nic nowego nie odkryles, juz dawno bawilem sie ogranicznikami, sztangami, moze to poprawic wstawanie turbiny ale nie do takiego stopnia jak napisales.
wiem że nic nowego nie odkryłem ale jeszcze trzeba się pobawić przy samym sterowaniu turbiną i przy składaniu turbiny.
ja w swojej GT 20 mogę przy mechanicznym sterowaniu już przy 1000rpm jązacząć stawiać i to bez praktycznie dymienia najwyżej tylko lekkie poddymianie.
tak jak mówiłeś sprawa nie tylko o ogranicznik i sztangę się rozbija bo trzeba jeszt opdpowiednio taką turbinę "poskładać"
a wiem bo takie wstawanie osiągnąłem dopiero po przeróbkach.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt sty 12, 2010 16:50

arwam pisze:tak jak mówiłeś sprawa nie tylko o ogranicznik i sztangę się rozbija bo trzeba jeszt opdpowiednio taką turbinę "poskładać"
a wiem bo takie wstawanie osiągnąłem dopiero po przeróbkach.
pisz konkretami, co masz na mysli z tym skladaniem, bo nic z tego nie rozumiem ??


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Post autor: arwam » wt sty 12, 2010 17:27

Dario84, ograniczenia masz nie tylko w postaci ogranicznika i sztangi.
trzeba po prostu powiększyć zakres ruchu kierownic



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » wt sty 12, 2010 18:42

arwam, niby jak?



Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » wt sty 12, 2010 20:08

slaw71 pisze:zaplecza więcej nie potrzebuje bo na tym mody chcę zakończyć,moc jaką chcę osiągnąć to 150/160KM.......

jak celujesz w 150-160KM to po co Ci większe turbo niż te od AWXa?
swego czasu śmigałem octavią na takim setupie, zrobiłem 100tyś km i turbo dało rade :smoke: szkoda kasy na większe suszary
Ostatnio zmieniony wt sty 12, 2010 20:09 przez TuneFORCE, łącznie zmieniany 1 raz.


http://tuneforce.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tuneforce.pl/chiptuning-walbrzych-hamownia" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Post autor: arwam » wt sty 12, 2010 20:34

morfeusz86r pisze:arwam, niby jak?
morfeusz86r,
wystarczy dobrze turbinę obejrzeć po rozłożeniu. i już będziesz wiedział co trzeba zrobić



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » wt sty 12, 2010 20:48

szczerze to myślałem o tym żeby skrócić ramie to do którego przykręca się cięgno gruszki ale teraz to dałeś mi do myślenia
Obrazek Obrazek
nakieruj mnie chociaż



arwam

Post autor: arwam » wt sty 12, 2010 21:33

morfeusz86r pisze:szczerze to myślałem o tym żeby skrócić ramie to do którego przykręca się cięgno gruszki
wtedy nie zmieniło by się nic oprócz bardziej progresywnej charakterystyki układu regulacji ciśnienia doładowania

[ Dodano: 12 Sty 2010 20:35 ]
morfeusz86r, cały trik jest na środkowej części turbiny tuż przy dźwigni która porusza pierścień i usuwa siękołek ustalający i wtedy trzeba to odpowiednio poskładać.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości