Większe wtryski do AAZ

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

Re: WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ

Post autor: karol8114 » ndz gru 19, 2010 20:26

W szukajce znalazłem odpowiedz :bigok:

MERCEDES-BENZ 190 (W201)

D 2,5 (201.126) (1985.04-1993.08); 2497 ccm-90KM/66KW; Silnik OM 602.911

D 2,5 (201.126) (1989.08-1993.08); 2497 ccm-94KM/69KW; Silnik OM 602.911

MERCEDES-BENZ KLASA E (W124)

E 300 Turbo-D 4-matic (124.333) (1993.06-1995.06); 2996 ccm-147KM/108KW; Silnik OM 603.963

MERCEDES-BENZ KLASA E kombi (S124)

E30 T Turbo-D4-matic (124.393) (1993.06-1996.06); 2996 ccm-147KM/108KW; Silnik OM 603.963

MERCEDES-BENZ KLASA G (W460)

250 GD (460,3) (1987.10-1992.12); 2497 ccm-84KM/62KW; Silnik OM 602.930

250 GD (460,3) (1998.12-1992.08); 2497 ccm-92KM/68KW; Silnik OM 602.930

300 GD (460,3) (1979.03-1993.07); 2996 ccm-113KM/83KW; Silnik OM 603.912

MERCEDES-BENZ KLASA G (W461)

290 GD/G 290D (461.337, 461.338) (1992.04-???); 2874 ccm-95KM/70KW; Silnik OM 602.942

MERCEDES-BENZ KLASA G (W463)

300 GD (463.327, 463.328 (1989.09-???); 2996 ccm-113KM/83KW; Silnik OM 603.931

250 GD (463) (1990.06-???); 2497 ccm-94KM/69KW; Silnik OM 602.931

MERCEDES-BENZ KOMBI (S124)

200 TD (124.180) (1985.09-1991.08); 1997 ccm-72KM/53KW; Silnik OM 601.912

250TD (124.185) (1985.09-1993.06); 2497 ccm-90KM/66KW; Silnik OM 602.912

300 TD (124.190) (1986.09-1993.06); 2996 ccm-109KM/80KW; Silnik OM 603.912

300 TD (124.190) (1989.01-1993.06); 2996 ccm-110KM/81KW; Silnik OM603.912

300 TD (124.190) (1989.01-1993.06); 2996 ccm-113KM/83KW; Silnik OM 603.912

300 T TURBO-D4-matic (124.393 (1986.09-1989.01);2996 cm-143KM/105KW; Silnik OM 603.963

300 T TURBO-D (1986.09-1989.01); 2996 ccm-143KM/105KW; Silnik OM 603.96

MERCEDES-BENZ sedan (W124)

200 D (124.120) (1984.12-1989.08) ccm-72KM/53KW; Silnik OM 601.912

250 D (124.125) (1985.04-1993.06); 2497 ccm-90KM/66KW; Silnik OM 602.912

250 D (124.125) (1989.01-1993.06); 2497 ccm-94KM/69KW; Silnik OM 602.912

300 D (124.130) (1984.12-1989.08);2996 ccm-109KM/80KW; Silnik OM 603.912

300 D-4-matic (124.330) (1986.09-1992.08); 2996 ccm-109KM/80KW; Silnik OM 603.913

300 D (123.130) (1990.06-1993.06); 2996 ccm-110Km/81KW; Silnik OM 603.912

300 D 4-matic (124.330) (1989.08-1993.06); 2996 ccm-113KM/83KW; Silnik OM 603.913

300 D (124.130) (1989.08-1993.06); 2996 ccm-113KM/83KW; Silnik OM 603.912

300 Turbo-D 4-matic (124.333) (1986.09-1988.09); 2996 ccm-143KM/105KW; Silnik OM 603.963; OM 603.960

300 Turbo-D 4-matic (124.333) (1988.01-1993.06); 2996 ccm-147KM/108KW: Silnik OM 603.963

300 Turbo-D (124.133) (1986.09-1988.09); 2996 ccm-143KM/105KW; Silnik OM 603.963, 603.960

MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t autobus (901, 902)

208 D (1995.02-2000.04); 2299 ccm-79KM/58KW; Silnik OM 601.943

MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t nadwozie pełne (901, 902)

208 D (1995.02-2000.04); 2299 ccm-79KM/58KW; Silnik OM 601.943

208 D (1996.10-2000.04); 2299 ccm-82KM/60KW

MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t platforma/podwozie (901, 902)

208 D (1995.01-2000.04); 2299 ccm-79KM/58KW; Silnik OM 601.943

208 D (1996.09-2000.04); 2299 ccm-82KM/60KW

SSANGYONG KORANDO (KJ)

2,9 D (KJ) (1996.12-???); 2874 ccm-98KM/72KW; Silnik MB-OM 662

2,3 D (KJ) (1996.12-???); 2299 ccm-79KM/58KW; Silnik OM 601.940

SSANGYONG KORANDO CABRIO (KJ)

2,9 D (1997.11-???); 2874 ccm-98KM/72KW; Silnik MB-OM 662

SSANGYONG MUSSO (FJ)

2,9 D (1996.03-???); 2874 ccm-99KM/73KW; Silnik MB-OM 662

2,3 D (1995.10-???); 2299 ccm-80KM/59KW; Silnik OM601.940; MB-OM 66



kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ

Post autor: kkolekk » pn gru 20, 2010 06:38

a co byście proponowali do pompy 11



arwam

WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ

Post autor: arwam » pn gru 20, 2010 17:03

kkolekk pisze:a co byście proponowali do pompy 11

ale powiedz o co Ci chodzi bo nie wiemy czy chodzi Ci np o regulacje czy np o towarzyszący osprzęt



kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ

Post autor: kkolekk » pn gru 20, 2010 21:18

chodzi mi jakie najlepiej założyć wtryski (bardziej wydajne)



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14128
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ

Post autor: Michał_1977 » pn gru 20, 2010 22:33

kkolekk pisze:chodzi mi jakie najlepiej założyć wtryski (bardziej wydajne)
Do 11-ki,jak najbardziej te,które podałem-DNO SD 265 :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ

Post autor: kkolekk » wt gru 21, 2010 06:26

wejdą do tych wtrysków na 2 sprężynki



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14128
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ

Post autor: Michał_1977 » wt gru 21, 2010 11:12

Wejdą.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ

Post autor: kkolekk » pn sty 10, 2011 06:31

na ile je ustawić



arwam

WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ

Post autor: arwam » pn sty 10, 2011 16:18

na 160bar bo po założeniu trochę ciśnienie spadnie i wtedy będzie git



kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ

Post autor: kkolekk » pn lut 28, 2011 19:40

co mogło się stać założyłem te 265 i po 30 km jedna się zatarła a następna jakby zaczynała mechanik mówi że mogą się przegrzewać bo dają więcej paliwa



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ

Post autor: t0mal » pn lut 28, 2011 23:24

poszedł syf z przewodów, albo nie zmieniłeś podkładek pod wtryski



arwam

WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ

Post autor: arwam » pn lut 28, 2011 23:26

albo osoba która zmieniała końcówki zrobiła to nie chlujnie



kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ

Post autor: kkolekk » wt mar 01, 2011 06:18

ok dam ten jeden do reklamacji i zobaczę co powiedzą



kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

WIĘKSZE WTRYSKI do AAZ

Post autor: kkolekk » wt mar 01, 2011 06:19

ale przez te parę kilometrów mogę powiedzieć że auto dużo ciszej chodzi



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości