Strona 4 z 7

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: sob lis 30, 2013 00:22
autor: Domismchw
" onclick="window.open(this.href);return false;

wlasnie cos takiego arwam jaki piszesz taka smola cos w ten styl a dym jest rury taki jakby troche czarnego reszta siwy.

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: sob lis 30, 2013 00:24
autor: marcinas1983
Domismchw, :rotfl: klapka w dół widać na filmie, że WG jest ciągle otwarte i jeździsz bez turbo :rotfl: jak zwykłym Dieslem :panna:

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: sob lis 30, 2013 00:25
autor: Domismchw
aha... :rotfl: czyli ma byc w dol ten cycek :satan:

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: sob lis 30, 2013 00:26
autor: EnejVW
poza tym widać to nawet po tym zdjęciu które wcześniej dodałeś, że jest odwrotnie :panna:

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: sob lis 30, 2013 00:29
autor: Domismchw
ok;) jutro to przestawie i ma byc bo jak nie to ide na :banghead: dzieki wielkie panowie za inforamcje i lukniecie w moja niewiedze;D :kwiat:

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: sob lis 30, 2013 00:36
autor: marcinas1983
Domismchw, po za tym... WG musisz idealnie w prostej linii ustawić z klapką bo na filmiku widać, że idzie po skosie sztanga od gruszki... może to powodować, że będziesz miał przeładowania lub będzie się przycinać... ja swego czasu tak miałem i dopiero ustawienie na prosto sztangi WG spowodowało, że można było opanować doładowanie.

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: sob lis 30, 2013 00:41
autor: Domismchw
inaczej zamontowac gruszke czy cos innego wymyslic?

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: sob lis 30, 2013 00:43
autor: EnejVW
to może ja zanim założysz temat "jak prosto zamontować gruszkę od WG" :helm: napisze ci od razu że jak odwrócisz cycka to ściskasz zeger na zimnej muszli i ustawiasz tak żeby sztanga wychodząca z gruszki pracowała prosto i nigdzie nie ocierała

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: sob lis 30, 2013 00:48
autor: Domismchw
juz rozumiem,bo ja wlasnie przestawialem;D juz wszystko wiem;) :okej:

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: sob lis 30, 2013 00:50
autor: Domismchw
nalezy wam sie dobry :pub: :pub:

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: sob lis 30, 2013 19:22
autor: Domismchw
juz gofer hula;D jest roznica ale spodziewalem sie wiekszej roznicy ;) przy konkretnym bucie tak jakby brakuje mu paliwa.i churka zmalala i to sporo w porownaniu jak mialem t2,wydaje mi sie ze td04 ma wiekszy zakres ciagniecia od t2.

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: sob lis 30, 2013 19:30
autor: EnejVW
Domismchw, mówiłem że będzie brakować paliwa :hmm:

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: sob lis 30, 2013 19:45
autor: Domismchw
EnejVW przyszykuje cos hajsu to sie pomysli;) mysle ze cos po 10-tym;Dustawilem cisnienie na 1,5bara moze byc?wydaje mi sie ze t2 miala kopa przez chwile a td04 duzo dluzej ciagnie;)

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: sob lis 30, 2013 20:03
autor: jozeph32
O wiele dłużej da się obrotomierz zamknąć jeśli ma się dobrze pomodzoną pompę :hmm: Ja jeździłem na k24 t2 i k14 i jak na razie na td04 najprzyjemniej mi się jeździ