Regulacja LDA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » czw kwie 03, 2008 16:03

To_mas, 4S to chyba od JPka :chytry: ??



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw kwie 03, 2008 16:44

Lukas-182 pisze:To_mas, 4S to chyba od JPka :chytry: ??
dokładnie od PN'a :P
a zakłdali ją tez w JP i 1V
-pawlo111 pisze:To_mas, ile ci zeszlo z wymontowaniem 4t i zamontowaniem 4s???
yyy długo by gadać a tak skrótowo to kupiłem PN na części z bezwypadkową budą i przerzuciłem do niego TD :D tak ze skrzynie nie ruszałem :) jako ze 4s jest w stanie IGŁA a moja 4T wymaga np uszczelnienia zostawiłem 4S :)



Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » czw kwie 03, 2008 17:48

dzidzia24 pisze:
zaprzal pisze:ale jakos srednio w niego wierze jesli chodzi o pompe
Nom trochę dziwne :bajer: Bodajże 200ps z pompy 9mm
Za wczasu możnaby wzmocnić podpory wału http://forum.vwgolf.pl/printview.php?t= ... f6bf25870d
No i jak kolega souler pisał,sprzęgło.Tutaj jest gożej bo raczej żadne mocniejsze nie pasują plug & play.Pozostaje albo skrzynia z passata 1.9td+sprzęgło od vr6/G60 albo http://www.sprzegla.com/
Skrzynia z pasata 1.9 TD Pasuje p&p? Nie wiem czy dobrze zrozumiałem. Jakie to oznaczenie skrzyni? jest dłuższa czy krótsza od 4T, a co z przegubami i półosiami?


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » czw kwie 03, 2008 18:26

4s jest krótsza od 4t


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » czw kwie 03, 2008 18:53

-pawlo111 pisze:4s jest krótsza od 4t
nom, ale za to mniejsze prędkości sie osiąga, strasznie jedynka jest krótka i na piątce też za bardzo sie nie po hula :) Jedyny plus, to szybciej sie wkręca :) Mam teraz 4S założoną i powiem, że fajnie sie wkręca, ale brakuje prędkości...



Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » czw kwie 03, 2008 19:13

-pawlo111 pisze:4s jest krótsza od 4t
To w pasku 1.9td jest 4s?


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw kwie 03, 2008 22:01

adam16v, w paskach sa rozne skrzynie. przede wszystkim to w paskach 1.6 1.9td jest skrzynia typu 02A i maja inne symbole niz 020 (czym to sie rozni od 020 bylo juz nieraz na forum) Ze skrzyn 02A mozna wybrac skrzynki o roznych oznaczeniach, u mnie w garazu lezy akurat taka ktorej przelozenia pokrywaja sie z 4T ale mozna tez zapodac cos dlugiego z TDI - co kto lubi

[ Dodano: Czw Kwi 03, 2008 10:04 pm ]
Lukas-182 pisze:Jeśli mniejsze niż T3 to normalne, bo mniejszy lag i lepsze przyśpieszenie w porównaniu z T3.
???
adam16v pisze:Dlatego ja osobiście staram się jeździć z wyczuciem i z głową używać mocy.
to sie ceni, ale to co napisales w innym temacie, ze "zalezy nam zeby turbo vnt jak najmocniej pompowalo od dolu" to niekoniecznie jest zdrowe dla silnika...
Ostatnio zmieniony czw kwie 03, 2008 22:05 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » czw kwie 03, 2008 22:57

zaprzal pisze:Jeśli mniejsze niż T3 to normalne, bo mniejszy lag i lepsze przyśpieszenie w porównaniu z T3.


???
Mniejszy lag i lepsze przyśpieszenie --> W zasadzie to to samo znaczy, i mniejsze turbo tym szybciej pompuje, co za tym idzie lepiej przyspiesza. CO do T3 to takie złe nie jest, ale trzeba pogrzebać przy downpipe i całym wydechu no i konkretnie podlać paliwkiem aby dobre czasy wyciągać, z mniejszym turbo łatwiej...takie moje zdanie. Ale na swoje turob nie narzekam, jest bardzo dobre i super wydajne...



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw kwie 03, 2008 23:10

Lukas-182 pisze:z mniejszym turbo łatwiej...takie moje zdanie.
no moje odwrotne :)na T3 jednak lepsze czasy wykręcisz niz na T2 czy K14



Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » czw kwie 03, 2008 23:33

zaprzal pisze:"zalezy nam zeby turbo vnt jak najmocniej pompowalo od dolu" to niekoniecznie jest zdrowe dla silnika...
Fakt zdrowe nie, aczkolowiek porządane bo silnik jest bardziej elestyczny


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw kwie 03, 2008 23:48

Lukas-182 pisze:takie moje zdanie.
moim zdaniem sie mylisz. a moze myle sie ja ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » pt kwie 04, 2008 00:05

Lukas-182 pisze:Mniejszy lag i lepsze przyśpieszenie --> W zasadzie to to samo znaczy, i mniejsze turbo tym szybciej pompuje, co za tym idzie lepiej przyspiesza. CO do T3 to takie złe nie jest, ale trzeba pogrzebać przy downpipe i całym wydechu no i konkretnie podlać paliwkiem aby dobre czasy wyciągać, z mniejszym turbo łatwiej...takie moje zdanie. Ale na swoje turob nie narzekam, jest bardzo dobre i super wydajne...
Prawda to chyba leży po środku. Zależy w czym ma być lepszy. Jak się ścigasz, potrzebujesz silnika do butowania patrz wyższe obroty to bierz większe turbo np T3 i w górę. One sprawdzają się na średnich i wyższych obrotach, mało dławią silnik. Jeśli natomiast chcesz mieć dynamiczne auto, głównie po mieście, czyli częste redukcje i raczej niższe i średnie obroty silnika to bierz małe lub średnie turbo. Małe turbo ma małego laga, fajnie ciągnie od dołu, ale na wyższych obrotach silnik się na nim dusi i jest nieciekawie.


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt kwie 04, 2008 00:14

adam16v, ok tylko my tu poruszyliśmy sprawe przyśpieszenia czyli jakby nie było stanąć na kresce autkiem z większym i mniejszym turbem to wg mnie większa turbinka górą :)
w ogole to sie ładne OT zrobiło :P



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt kwie 04, 2008 00:21

To_mas pisze:w ogole to sie ładne OT zrobiło :P
mialo byc o LDA a jest o skrzyniach, turbo i w ogole nie wiadomo o czym jeszcze :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości