Strona 35 z 92

: czw kwie 10, 2008 13:19
autor: Lukas-182
Michnik, Wywal tą plastikową podkładkę, a jak zacznie mocniej kopcić to zmniejsz jej wysokość do około 2-3mm i załóż, po drugie ta sprężyna to jest oryginalna ?? bo ja w swoim 1.6TD mam mniejsza sprężynę, dwukrotnie niższą...

Jak pobawisz sie z tą podkładka to powinno być okej, ponieważ pin będzie schodził niżej i tym samym zwiększał dawkę paliwa w wyższych partiach obrotów...
Bolekrsko pisze:michnik ; ) cisnienie jest minimalnie za duzo. robiles gov moda? pewnie dlatego masz laga powyzej 3 tys
Co ma duże ciśnienie do braku mocy w wyższych partiach obrotów (im większe ciśnienie tym lepiej :) ) ??. Co do gov moda, to on zwiększa dawkę w wyższych partiach obrotów, tym samym silnik kręci sie wyżej, ale nawet bez niego silniczek z układem LDA powinien ciągnąc do osiągnięcia maksymalnych obrotów...

: czw kwie 10, 2008 13:23
autor: kITA
Mam to już za sobą -Sprężyna od 1.9 i bez podkładki-będzie OK

: czw kwie 10, 2008 13:27
autor: Michnik
Lukas-182 pisze:Michnik, Wywal tą plastikową podkładkę, a jak zacznie mocniej kopcić to zmniejsz jej wysokość do około 2-3mm i załóż, po drugie ta sprężyna to jest oryginalna ?? bo ja w swoim 1.6TD mam mniejsza sprężynę, dwukrotnie niższą...

Jak pobawisz sie z tą podkładka to powinno być okej, ponieważ pin będzie schodził niżej i tym samym zwiększał dawkę paliwa w wyższych partiach obrotów...
OK to zaraz ją wywale. Sprężyna wydaje się być oryginalna(tzn ja jej nie wymieniałem).
Tylko co ciekawe dawka wydaje się większa bo zadymia nieco.

[ Dodano: Czw Kwi 10, 2008 1:33 pm ]
Aha jeszcze jedno: mimo wszystko wydaje mi się, że mi ostatnio osłabł silniczek.
Jakie są najczęstsze przyczyny utraty mocy w TD? Oczywiście rozrząd ustawiony jest dobrze i klin mi się nie ściął jeszcze ;) Filtr paliwa i powietrza wymieniony niedawno, turbina po regeneracji.

: czw kwie 10, 2008 13:38
autor: Lukas-182
Michnik pisze:Aha jeszcze jedno: mimo wszystko wydaje mi się, że mi ostatnio osłabł silniczek.
Jakie są najczęstsze przyczyny utraty mocy w TD? Oczywiście rozrząd ustawiony jest dobrze i klin mi się nie ściął jeszcze ;) Filtr paliwa i powietrza wymieniony niedawno, turbina po regeneracji.
Może pierścionki na tłoczkach padają, spadek kompresji, przestawiony kąt wtrysku, lejące wtryski, chyba wszystko co może być powodem spadku mocy...

: czw kwie 10, 2008 15:46
autor: Michnik
Lukas-182 pisze:
Michnik pisze:Aha jeszcze jedno: mimo wszystko wydaje mi się, że mi ostatnio osłabł silniczek.
Jakie są najczęstsze przyczyny utraty mocy w TD? Oczywiście rozrząd ustawiony jest dobrze i klin mi się nie ściął jeszcze ;) Filtr paliwa i powietrza wymieniony niedawno, turbina po regeneracji.
Może pierścionki na tłoczkach padają, spadek kompresji, przestawiony kąt wtrysku, lejące wtryski, chyba wszystko co może być powodem spadku mocy...
Silnik raczej wykluczam(kompresja mierzona w normie, oleju nic nie bierze od wymiany do wymiany). Kąt wtrysku ustawiony jakimś zegarem(mechanik).
Może wtryski coś się kończą bo strasznie mi dużo pali od jakiś kilku miesiecy(9litrów na 100km-brak wycieków wszystko sprawdzone).

: czw kwie 10, 2008 20:55
autor: kITA
Michnik pisze:Tylko co ciekawe dawka wydaje się większa bo zadymia nieco.
Teraz to już dawką paliwa musisz regulować,żeby nie było Ikarusa.U Mnie pina ustawiłem od chudszej strony bo też zadymiał.Teraz też dymi,bo musi :chytry: ,ale znośnie

[ Dodano: 10 Kwi 2008 21:00 ]
Michnik pisze:strasznie mi dużo pali od jakiś kilku miesiecy(9litrów na 100km[/quote
Tyle paliwa?? Albo pasek przeskoczył,albo wyciek.od lejących wtrysków nie pali aż tyle więcej-Oglądnij pompę i wtryski,tam lubi przepuszczać

: czw kwie 10, 2008 22:12
autor: marcin007
Obserwuje ten temat od dłuszego czasu i prosze o mała porade dotyczącą mojej pompy.
czy da sie coś z nią zrobic ? chodzi mi o boost pin?
moja pompa widoczna na dołaczonej fotce. Obrazek Obrazek

: czw kwie 10, 2008 23:05
autor: Michnik
Z tego co widzę to niestety nie masz boost pina. Chyba będziesz musiał wymienić górę pompy.

[ Dodano: Czw Kwi 10, 2008 11:06 pm ]
kITA pisze:Mam to już za sobą -Sprężyna od 1.9 i bez podkładki-będzie OK
TAK. TO BYŁO TO!!! ODZYSKALIŚMY NIECO MOCY ;)
DZIĘKI!!!

: pt kwie 11, 2008 08:26
autor: Lukas-182
marcin007, Widzę, że twoja pompa ma zaślepiony układ LDA, brakuje chyba górnej pokrywki tam gdzie przychodzi wężyk z kolanka dolotu z turbiny. Weź rozkręć te 4 śruby zaznaczone na zdjęciu i sprawdź czy masz od spodem PINa i sprężynę. Jeśli tak, to wystarczy tylko poszukać górnej pokrywki i wężyka i będzie git :)

Obrazek

: pt kwie 11, 2008 08:54
autor: souler
Lukas-182 pisze:brakuje chyba górnej pokrywki tam gdzie przychodzi wężyk z kolanka dolotu z turbiny. Weź rozkręć te 4 śruby zaznaczone na zdjęciu i sprawdź czy masz od spodem PINa i sprężynę
nie ma pina ani sprezyny. jest wyraznie napisane wyzej, ze trzeba cala gore pompy przekladac, a nie tylko sama pokrywke.

: pt kwie 11, 2008 19:21
autor: marcin007
Czyli porobione , najlepiej wymienic cała pompe , a podejdzie pompa od 1,6TD bo brat ma na zbyciu i i może by coś pokombinował
Mam jeszcze jedno pytanko co to jest bo chyba to u mnie niedziała

Obrazek

: pt kwie 11, 2008 19:30
autor: paja
marcin007, wystarczy Ci tylko góra pompy. Ta część z grzybkiem. Nie jest Ci potrzebna cała pompa.

: pt kwie 11, 2008 19:39
autor: souler
marcin007 pisze:Mam jeszcze jedno pytanko co to jest bo chyba to u mnie niedziała
elektrozawor egr. mozesz ta wtyczke odpiac

: pt kwie 11, 2008 19:49
autor: marcin007
Wielkie dzięki panowie w przyszłym tygodniu biore sie za pompe