Zmiana turbiny w AHU

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » wt sty 12, 2010 22:24

musiałbym to zobaczyć



arwam

Post autor: arwam » wt sty 12, 2010 22:44

morfeusz86r, znajdź fotkę taką jak masz po lewej ale za zdemontowanym pierścieniem z kierownicami.



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » wt sty 12, 2010 22:57

Obrazek
ewentualnie tutaj jest rozebrana vnt
http://www.technologie-entwicklung.de/G ... turbo.html



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr sty 13, 2010 08:07

Przeciez kolek ustalajacy w korze to jest ograniczenie sztangi "w dol", czyli wtedy kiedy kierownice zbijaja cisnienie.

Zeby zrobic tak jak napisales musial bys odkrecic ogranicznik ktory ogranicza spool up turbiny czyli sztanga wtedy by poszla do gory troszke i grucha by ja wiecej wciagnela.

Z doswiadczenia wiem ze odkrecenie ogranicznika daje odwrotny efekt i spool up jest jeszcze gorszy niz na fabrycznych nastawach.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Post autor: arwam » śr sty 13, 2010 16:25

Dario84, tak jak mówisz ale usuwa się obydwa , ustalający rdzeń względem muszli i ten ograniczający ruch kierownic w kierunku zbijania ciśnienia.



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » śr sty 13, 2010 19:03

pokaż na jakimś schemacie to bo nie mogę zakapować



arwam

Post autor: arwam » śr sty 13, 2010 20:06

morfeusz86r, tu masz zaznaczone które elementy należy usunąć i wtedy odpowiednio poskładać.


Obrazek



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » śr sty 13, 2010 20:30

po usunięciu tych elementów można później je tam włożyć spowrotem?



arwam

Post autor: arwam » śr sty 13, 2010 20:37

morfeusz86r, to zależy czy je obetniesz czy może jednak je wyciągniesz w całości co może nastręczyć małe problemy.
warto wcześniej sprawdzić jeszcze zanim włożysz turbo bo samochodu czy przy maksymalnym wypuszczeniu sztangi nie będą kierownice wadzić o wirnik ale mi sioęjeszcze coś takiego nie trafiło ale jak to mówią przezorny zawsze ubezpieczony.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » czw sty 14, 2010 08:09

Ja tam nie wierze w takie rzeczy, jak bym zobaczyl na logach na jakims niskim biegu to bym uwierzyl ze to daje efekt.

Probowalem juz zamykac bardziej kierownice, ale skutek byl odwrotny dlatego jestem pesymistycznie nastawiony do takich dzialan.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Post autor: arwam » czw sty 14, 2010 09:50

Dario84 pisze:Probowalem juz zamykac bardziej kierownice, ale skutek byl odwrotny
niby co się działo ?



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » czw sty 14, 2010 15:38

Turbo zdecydowanie pozniej wstawalo


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Post autor: arwam » czw sty 14, 2010 15:54

Dario84, może to rozwiązanie po prostu nie współgra z elektroniką?
ja u siebie czegoś takiego nie zaobserwowałem.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » czw sty 14, 2010 15:57

Wtedy wyeliminowalismy elektronike, podpialem na stale podcisnienie do gruszki i testowalem, oczywiscie tak zeby nie wysadzic turbiny.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości