Strona 5 z 9

: wt sty 12, 2010 22:24
autor: morfeusz86r
musiałbym to zobaczyć

: wt sty 12, 2010 22:44
autor: arwam
morfeusz86r, znajdź fotkę taką jak masz po lewej ale za zdemontowanym pierścieniem z kierownicami.

: wt sty 12, 2010 22:57
autor: morfeusz86r
Obrazek
ewentualnie tutaj jest rozebrana vnt
http://www.technologie-entwicklung.de/G ... turbo.html

: śr sty 13, 2010 08:07
autor: Dario84
Przeciez kolek ustalajacy w korze to jest ograniczenie sztangi "w dol", czyli wtedy kiedy kierownice zbijaja cisnienie.

Zeby zrobic tak jak napisales musial bys odkrecic ogranicznik ktory ogranicza spool up turbiny czyli sztanga wtedy by poszla do gory troszke i grucha by ja wiecej wciagnela.

Z doswiadczenia wiem ze odkrecenie ogranicznika daje odwrotny efekt i spool up jest jeszcze gorszy niz na fabrycznych nastawach.

: śr sty 13, 2010 16:25
autor: arwam
Dario84, tak jak mówisz ale usuwa się obydwa , ustalający rdzeń względem muszli i ten ograniczający ruch kierownic w kierunku zbijania ciśnienia.

: śr sty 13, 2010 19:03
autor: morfeusz86r
pokaż na jakimś schemacie to bo nie mogę zakapować

: śr sty 13, 2010 20:06
autor: arwam
morfeusz86r, tu masz zaznaczone które elementy należy usunąć i wtedy odpowiednio poskładać.


Obrazek

: śr sty 13, 2010 20:30
autor: morfeusz86r
po usunięciu tych elementów można później je tam włożyć spowrotem?

: śr sty 13, 2010 20:37
autor: arwam
morfeusz86r, to zależy czy je obetniesz czy może jednak je wyciągniesz w całości co może nastręczyć małe problemy.
warto wcześniej sprawdzić jeszcze zanim włożysz turbo bo samochodu czy przy maksymalnym wypuszczeniu sztangi nie będą kierownice wadzić o wirnik ale mi sioęjeszcze coś takiego nie trafiło ale jak to mówią przezorny zawsze ubezpieczony.

: czw sty 14, 2010 08:09
autor: Dario84
Ja tam nie wierze w takie rzeczy, jak bym zobaczyl na logach na jakims niskim biegu to bym uwierzyl ze to daje efekt.

Probowalem juz zamykac bardziej kierownice, ale skutek byl odwrotny dlatego jestem pesymistycznie nastawiony do takich dzialan.

: czw sty 14, 2010 09:50
autor: arwam
Dario84 pisze:Probowalem juz zamykac bardziej kierownice, ale skutek byl odwrotny
niby co się działo ?

: czw sty 14, 2010 15:38
autor: Dario84
Turbo zdecydowanie pozniej wstawalo

: czw sty 14, 2010 15:54
autor: arwam
Dario84, może to rozwiązanie po prostu nie współgra z elektroniką?
ja u siebie czegoś takiego nie zaobserwowałem.

: czw sty 14, 2010 15:57
autor: Dario84
Wtedy wyeliminowalismy elektronike, podpialem na stale podcisnienie do gruszki i testowalem, oczywiscie tak zeby nie wysadzic turbiny.