Strona 6 z 7

: czw cze 08, 2006 17:36
autor: vw_vandal
Mam 1V i spróbuje wyciągnąć 90 KM mam nadzieje że to osiągne no chyba że silnik pokaże kopyto ale wtedy 1.9 TD będzie trzeba kupić.

: czw cze 08, 2006 20:01
autor: dukem
A nie lepiej odrazu kupic cos wiekszego?Na forum bylo juz nie raz o tym ze z 1V to sie nie poszaleje ze wzgledu na mase czynnikow lacznie ze sposobem chlodzenia (innym niz w RA/SB)

: czw cze 08, 2006 20:33
autor: zaprzal
dukem pisze:A nie lepiej odrazu kupic cos wiekszego?Na forum bylo juz nie raz o tym ze z 1V to sie nie poszaleje ze wzgledu na mase czynnikow lacznie ze sposobem chlodzenia (innym niz w RA/SB)
kolega vw_vandal, ma juz pompe z gruszka czyli najwieksze ograniczenie i ogolnie powaznie podchodzi do tematu, mysle ze da rade spokojnie to zrobic

: czw cze 08, 2006 21:39
autor: dukem
Skoro tak jest to wypada tylko zyczyc powodzenia :pub:

A jak z turbina bo z tego co wiem to w 1V jest inna niz w tych mocniejszych?

: czw cze 08, 2006 21:55
autor: zaprzal
dukem, na 90km wystarczy kazda montowana, zreszta z turbinami to roznie bylo, byly stosowane wymiennie

: pt cze 09, 2006 00:05
autor: dukem
Chyba ze tak...wiem tylko ze od czasow RA/SB byly chlodzone plynem a we wczesniejszych byly chlodzone powietrzem...i tutaj byl podstawowy problem...ale jezeli kolega sie do tego profesjonalnie zabiera to wierze ze mu sie uda...pytanie tylko czy to oplacalne

: ndz cze 11, 2006 16:55
autor: typ_17
wg mnie taka zabawa jest nieopłacalna, bo za 1800 mozna trafic SBka z osprzetem jeszcze z przodem auta..

: ndz cze 11, 2006 17:13
autor: dukem
O to samo mi chodzilo...

: pn cze 12, 2006 17:12
autor: vw_vandal
W tym 1V mam k14, zaprzal, mam już alu rury do intercoolera i IC będę montował przed chłodnicą już rozpykałem temat. Brak kasy ale naskrobie i musze kupić ten wskaźnik doladowania. Za pare dni wywalam katalizator (mam nawet kupca na niego bo jest zdrowy jak ryba) myślałem nad przerobienie całego wydechu na 2,5 cala ale jak na razie za duży koszt.

: pn cze 12, 2006 17:31
autor: zaprzal
vw_vandal pisze:myślałem nad przerobienie całego wydechu na 2,5 cala ale jak na razie za duży koszt.
ja u siebie nie przerabialem tylko udalo mi sie fartem znalezc tanio uzywany, w calosci ;)
powodzenia w pracach :)

: pn cze 12, 2006 20:55
autor: dukem
To az takie rury tam zakladacie?

: pn cze 12, 2006 21:43
autor: zaprzal
mam 2,20" cala i uwazam, ze to minimum

: wt cze 13, 2006 10:57
autor: dukem
To az taka roznica jest przy dieslu jak sie wydech poszerzy?

: wt cze 13, 2006 18:38
autor: zaprzal
dukem, przy turbodieslu. Jest. Kazdy silnik turbo pracuje lepiej z wolnym wydechem, a 1.6 TD kreci sie na bardo wysokie obroty jak na diesla i wlasnie na tych wysokich obrotach uwolnienie wydechu jest bardzo odczuwalnie. Seryjny ma okolo 45mm srednicy wewnetrznej w niektorych miejscach. To malo na turbo