Strona 6 z 10

Re: WG czy VNT

: czw wrz 20, 2012 15:05
autor: ciepek
arwam pisze:można też dać wał od 1.5D i mamy znów 1.6 które możemy kręcić jak wiertarkę :wink:
I krecic obrotami zamiast naprawde przyspieszać....

WG czy VNT

: czw wrz 20, 2012 17:19
autor: biznes88
ciepek, pytalem sie ciebie jak u ciebie to turbo sie sprawuje (i w jakim silniku go masz w 1.6?) masz jakis filmik lub foto z montarzu???

WG czy VNT

: czw wrz 20, 2012 17:22
autor: marcinas1983
biznes88, kolega ciepek ma 1.9 AAZ'ta, ma pompę 11mm wtryski od merca 265... no i to turbo. Rozmawiałem z ciepek i to samo turbo będę montował, nie dość że tanie to jeszcze wydajne :bajer: .

WG czy VNT

: czw wrz 20, 2012 18:04
autor: biznes88
Aha ja wlasnie tez myslalem kiedys o nim ale nie wiem czy to bajki czy to sen :jezor: czy faktycznie jest dobre. Myslisz ze bylo by lepsze od T3?

WG czy VNT

: czw wrz 20, 2012 18:10
autor: EnejVW
ja już widziałem co to może i t3 w porównaniu z tym to suszarka do włosów

Re: WG czy VNT

: czw wrz 20, 2012 18:15
autor: ciepek
biznes88 pisze:Aha ja wlasnie tez myslalem kiedys o nim ale nie wiem czy to bajki czy to sen :jezor: czy faktycznie jest dobre. Myslisz ze bylo by lepsze od T3?
popros kolegów marcinasa lub td diesel....to podeslą Ci moje filmiki z tds

WG czy VNT

: czw wrz 20, 2012 20:57
autor: EnejVW
ciepek, a jakie ty masz sprzęgło u cb?

WG czy VNT

: czw wrz 20, 2012 21:02
autor: biznes88
TDiesel power, o kogo ci chodzi kolego :P

WG czy VNT

: czw wrz 20, 2012 21:04
autor: EnejVW
o tego człowieka który odkrył jedną z najlepszych turbin wg

Re: WG czy VNT

: pt wrz 21, 2012 08:32
autor: ciepek
TDiesel power pisze:, a jakie ty masz sprzęgło u cb?
228mm nówka sachs czy luk jak wolisz lub inaczej 1z,vr6,transporter t4 czy cos tam g60 wszystko jeden czort bo symbol ten sam naturalnie z lekkim kołem zdarte z ok 12 do 5 kg

WG czy VNT

: pt wrz 21, 2012 09:11
autor: arwam
sprzęgła 1Z, VR6 i T4 są inne, rónice są w silłach docisku i charakterystyce tłumienia drgań w tłumiku drgań skrętnych...

Re: WG czy VNT

: pt wrz 21, 2012 13:06
autor: ciepek
arwam pisze:sprzęgła 1Z, VR6 i T4 są inne, rónice są w silłach docisku i charakterystyce tłumienia drgań w tłumiku drgań skrętnych...
jasne ...a łyzka na tonie mozliwe....docisk ten sam(nr luk -ten sam) okładzina tarczy ta sama (vr6 ma dwie sprezyny wiecej chyba tylko po to by sie tłukły)
a siłe to nie wiem po czym rozpoznajesz?

WG czy VNT

: pt wrz 21, 2012 19:01
autor: EnejVW
W takim razie 215 raczej niema sensu zakładać?

WG czy VNT

: pt wrz 21, 2012 20:51
autor: biznes88
TDiesel power, Ja mam 215. nie zakladaj tego, jesli juz cos robisz to daj to od 1zeta, wytrzymalsze!