Strona 119 z 129

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: pn lip 21, 2014 18:12
autor: EnejVW
dominik29a, gov govem , ale mi si wydaje że brak paliwa nie leży po jego stronie napisz coś więcej o tej pompie co za bebechy w niej masz

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: pn lip 21, 2014 21:25
autor: dominik29a
Więc tak tłoko rozdzielacz jest 11mm albo 12 nie wiem już sam ... cała góra od iveco dźwignia również fala od tdi dokładnie od 110km ahf. całość była sprawdzana u pompiarza i niby git wszystko nawet coś robił z głowiczka żeby miał równe, wolne obroty. Dźwignia oryginał bez przeróbek jak i bez gov moda. A i cały korpus AAZ. Doradźcie bo nie chce mieć jeszcze tdi wole chwile pośmigać ze śrubokrętem :okej: .

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: pn lip 21, 2014 21:39
autor: EnejVW
jak fala z tdi to podkładka musi być niska, 2,2mm jeśli masz włożoną 2,4 to tu może być problem, i musisz w ogule wsiąść pod uwagę że taki składak nigdy nie będzie chodził tak jak powinien, a dozownik masz z AAZ?

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: pn lip 21, 2014 22:09
autor: dominik29a
Dozownik od iveco zapomniałem... i jak już mówisz podkładka chyba nawet 2,5.... czyli juz mam 1 problem. A i dodam ze jak jadę to czy wcisnę dosłownie troszke pedał gazu czy max 0 różnicy.
EnejVW pisze: nigdy nie będzie chodził tak jak powinien
Możesz trochę to rozwinąć w jakim sensie "nigdy" co się będzie działo ? będzie słabszy ? nie chce z niego wyciskać nie wiadomo jakiej mocy. To raczej do codziennej jazdy w miarę oszczędnej.

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: wt lip 22, 2014 07:40
autor: EnejVW
ponieważ w pompie są części których nie wolno ruszać bo nie będą chodziły w innej pompie z innymi gratami, najlepiej szukać ori pompy linkowej do tdi i tam można zrobić kilka modów i się cieszyć, natomiast przy takich rzeźbach szczególnie z td , jak wyjdzie jedna na dziesięć to jest sukces

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: wt lip 22, 2014 11:25
autor: dominik29a
No nic wymienię ta podkładkę, zrobię gov moda i się zobaczy. Mam nadzieje ze na +.
Tą podkładkę można bez problemu zeszlifować i nie będzie z nią problemu? i jak przesadzę np. 2.15mm to też nie przeszkadza ?

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: ndz sie 31, 2014 22:28
autor: bartek18150
Podkladka od posadzenia nie wiele zmieni.
jak przerabialem to pamietam ze poszla ori dozownik z aaz tylko podgieta kulka do dozownika, LDA wywalilem calkowicie (wycielem ogranicznik)
resztkowy sporo wykrecony jak i maxymalny, gov mod bodajze 2mm, zaworek przestawiacza kata podlaczony do krancowki by w 50% uwalnialo przestawiacz i tyle co z grubsza pamietam, wiem ze dawki wyszly te same co dla tdi, z tym ze tdi nie wykozystuje dawki max a tu ja mamy.
Auto jezdzi calkiem fajnie na doladowaniu 0,9bar tylko po kilku trasach po 1500km do nieniec panewki na 17mm walku kiepsko sie sprawuja

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: wt wrz 02, 2014 14:08
autor: barto125
Co może być powodem, że nie kręci się do 4200?
Linka od gazu ciągnie do końca.
Pompa z land rovera 200.
Czyżby brak paliwa?
W przewodach pojawia się czasem powietrze, ale nie idzie tego odpowietrzyć, tak żeby nic nie było...

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: wt wrz 02, 2014 19:03
autor: arwam
barto125, za miękki governor jeśli nie ma zupełnie dymu, jesli jest to/i nie odpowiednie doładowanie, i kąt wtrysku

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: wt wrz 02, 2014 19:51
autor: barto125
Gova nie robiłem. Ile bezpiecznie można dawać podkładek w tej pompie?
Dym jest minimalny, doładowanie mam 1.4Bara

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: wt wrz 02, 2014 20:59
autor: bartek18150
wykrec srube ograniczajaca ciegno gazu, da podobny efekt, jak nie pomoze rub gova

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: czw wrz 04, 2014 20:23
autor: barto125
Założyłem wstępną pompę paliwa i zniknęło powietrze w układzie.
Na poprawę, przestało szarpać w zakresie 1600-1800 obrotów, dużo łagodniej odpala, praktycznie od razu po pół obrotu.
Jeszcze do zajrzenia kąt wtrysku, niestety żaden magik nie ma u mnie zegara ;/, będę ręcznie się bawił milimetr tu, jazda, milimetr tam i się coś wybierze.

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: czw wrz 04, 2014 21:39
autor: marcinas1983
barto125, tak nie ustawisz kąta... 1mm pompą to może być spora różnica na wskaźniku zegarowym... przyjedź do PO to możemy spróbować ustawić... hehehe.

M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)

: czw wrz 04, 2014 21:44
autor: barto125
Ehh, każdy pobyt w PO kończy się dużą ilością wypitego alkoholu ;p
W końcu pewnie i tak nabędę zegar :)

Dziwi mnie ekonomia na tej pompie, mogę go dusić ile wlezie, a max spalanie jakie miałem to 5.8 litra, normalnie jest 5.1-5.2, tankuję do pełna co 500 km.