Strona 6 z 6

Advance timing mod

: pt wrz 28, 2012 18:09
autor: Kejpi
Panowie mam dobrą wiadomość w szkole za w miarę niską cenę może mi nauczyciel zrobić takie dekielki jeszcze tego nie widział ale z wstępnych uzgodnień zrobi to bez problemu tylko teraz ile ma być oddalony dekielek w miejscu styku tłoczka od pierwotnych ustawień?

Advance timing mod

: śr paź 03, 2012 16:42
autor: Kejpi
o ile oddalić wieczko?

Re: Advance timing mod

: czw cze 16, 2016 19:01
autor: marcodado
Witam, przepraszam za odkop ale mam pytanie odnośnie 1.9 TD i timing moda, a nie chcę zaśmiecać nowymi tematami. Mianowicie tak, silnik 1.6 modziłem lecz okazał się totalnym trupem po rozbiórce, więc założyłem sobie 1.9 TD AAZ, wtryski z SB-ka, boost pin 1.6 TD oraz doładowanie 1.4 bar. Silniczek ciągnie pięknie od samego dołu gdzieś do 3.5 i w sumie więcej nie trzeba dopóki się biegi nie skończą, ale powyżej tych 3.5 to jest nieciekawie. Dlatego chciałbym zrobić governor moda i timing moda, ale.. Jest jedno pytanie, gdyż ponieważ pompa z 1.9 TD w moim motorze ma dekielek od dynamicznego kąta wtrysku z zaworkiem (elektrozaworem) którego w sumie nie używam bo nie znam jego zasady działania i rurką, która idzie na wierzch pompy między zasilanie a zaworek regulacyjny ciśnienia wewnętrznego. Tutaj moje pytanie, czy mogę zaślepić tą rurkę, wywalić dekielek z zaworkiem i wstawić dekielek z podtoczeniem? Z góry dzięki za odpowiedzi :)

Re: Advance timing mod

: pt cze 17, 2016 16:20
autor: marcodado
Panowie, już wszystko jasne, rozczarowanie spore. Mianowicie dekielek w tej pompie z zaworkiem ma już podtoczenie.. Na dodatek tłoczek jest podwójny (to samo co miałem w LT 2.4D). Wytłumaczy mi ktoś jak działa ten mały tłoczek w tym większym podstawowym? I teraz kolejne pytanie, czy robiąc governor moda ma to jakikolwiek sens, skoro nie da się już zrobić timing moda?

Advance timing mod

: sob cze 18, 2016 17:55
autor: marcinas1983
marcodado, zostaw ten timing w spokoju... pytanie jest inne... czy auto po przekroczeniu 3.5 tys obr/min dymi...?? Jeśli nie to timingiem głowy bym sobie nie zaprzątał. Gov moda nie musisz robić otwierając pompę, wykręć śrubę ogranicznika dźwigni gazu i zobacz czy będzie się wyżej kręcił. Ten zaworek na deklu timingu on z tego co pamiętam działa przy pewnych obrotach lub od pewnych obrotów ( 2.7 tys obr/min ) podłącz go na krótko do + aku i się przejedź i zobacz czy coś się poprawiło.

Re: Advance timing mod

: ndz cze 19, 2016 08:07
autor: marcodado
Zrobiłem wczoraj governor moda. Pierwsze spostrzeżenie jest takie, że sprężynka ta najdłuższa ma mniej zwoji niż w 1.6 przez co jest słabsza. Po modzie kręci się wyżej i jest żwawszy, jedynie czasami minimalnie odczuwam falowanie na biegu jałowym i szarpanie przy zduszeniu jak się daje mało gazu (identyczne objawy miałem w 1.6 po modzie). Nie będę ruszał tego timmingu, drugi tłoczek tam jest i się jeszcze coś poknoci. Też właśnie myślałem, że ten zaworek będzie działał z obrotomierzem. Nie mam pojęcia jak to zrobić w dwójce.. Ale zobaczę czy on w ogóle coś daje.