Strona 1 z 2

gov mod

: czw cze 03, 2010 22:10
autor: maniek8855
Witam

Przepraszam z góry,ze piszę tutaj ale mojej grupie mazowieckiej był brak odzewu, a więc szukam kogoś kto pomoże mi zrobić gov moda w zamian za graty do mk II, flaszkę, lub pieniądze :bajer: i dobrze się na tym zna, wtedy dodatkowo może jeszcze pomoże mi zwiększyć osiągi, ja już zmieniłem pompę na ta z grzybem (silnik 1v 1,6td), dodałem ori Ic-ka, zawór mbc, zwiększyłem dawkę, wywaliłem kata, brakuje mi jeszcze gov moda i ewentualnie cos jeszcze o czym nie wiem i z czego się boję sam podjąć, warunek to odległość nie większą niż 80-100km od warszawy :D

Planuje aby osiągnąć moc rzędu 100-110km, grzebiąc tylko przy pompie i ewentualnie turbince, wiem,ze jest to możliwe dla ludzi, którzy mają o tym większe niż ja pojęcie, wg mnie teraz jest coś około 80 może 75 :bajer:

: czw cze 03, 2010 23:19
autor: grandi
Wtryski zmieniałeś ? Do Łodzi odległość Ci pasuje?

: pt cze 04, 2010 00:09
autor: Michał_1977
maniek8855, pisz do kolegi vision.Jest z Warszawy i grzebie w pompach,więc może się podejmie :bigok:

[ Dodano: 04 Cze 2010 00:10 ]
Druga sprawa jest taka,że na seryjnej pompie można pociągnąć ponad lekko 100PS :bajer:

: pt cze 04, 2010 08:59
autor: maniek8855
Wtryski zmieniałeś ? Do Łodzi odległość Ci pasuje?
wtryski nie ruszane, ale dlatego,że te nie są zużyte, nie wiem jak jest tak naprawdę, ale z tego co czytałem wtryski z 1v podobno nie są takie złe, wiadomo,ze nie są tak wydajne jak z sb czy inne, ale póki co nie leją , a co do odległości do Łodzi mi pasuje, jeszcze napisze do kolegi Vision bo jest praktycznie na miejscu:bigok:

Michaś_1977 pisze:maniek8855, pisz do kolegi vision.Jest z Warszawy i grzebie w pompach,więc może się podejmie :bigok:

[ Dodano: 04 Cze 2010 00:10 ]
Druga sprawa jest taka,że na seryjnej pompie można pociągnąć ponad lekko 100PS :bajer:
Dzięki wielkie, zaraz wyśle wiadomość, pompa jest seryjna o il eię nie mylę w serii było 9mm, póki co nie chcę zmieniać pompy na 10mm ani tej przerabiać :bajer:

: pt cze 04, 2010 09:12
autor: Ł-u-k-a-s-z
maniek8855 pisze:wtryski nie ruszane, ale dlatego,że te nie są zużyte, nie wiem jak jest tak naprawdę, ale z tego co czytałem wtryski z 1v podobno nie są takie złe, wiadomo,ze nie są tak wydajne jak z sb czy inne, ale póki co nie leją
kolego jak go podlejesz to wtryski beda mało wydajne i rozwalisz pompe,druga sprawa to możesz nie osiagnac takiej mocy jak chcesz,a wystarczy ze koncówki wymienisz,co do gov-a to mozesz to sam zrobic jest fajny temacik na forum :grin: albo kilka

: pt cze 04, 2010 09:19
autor: maniek8855
PROXII pisze:co do gov-a to mozesz to sam zrobic jest fajny temacik na forum :grin: albo kilka
czytałem już parę razy i szczerze, pompę rozbiorę i też złożę, ale boję się ,ze będzie ciężko to potem ustawić ,żeby było ok, obroty etc, a nie chce zepsuć, więc wole dać komuś zaufaniem, który mi to ładnie zrobi, co do wtrysków, dawka jest ruszana , nie dużo ale jest, trochę puszcza bąka ale idzie lepiej, końcówek póki co nie chce ruszać, chyba,ze mody będą na takim etapie,że nie będzie wyjścia, dlatego chciałby ,żeby ktoś to oblukał i powiedział co jeszcze robić czy może już wtryski trzeba? czy póki co jeszcze ruszyć dawkę, pomijając już gov moda o którym głównie mowa :bigok:

: pt cze 04, 2010 11:05
autor: Michał_1977
PROXII pisze:kolego jak go podlejesz to wtryski beda mało wydajne i rozwalisz pompe
Patrząc w profil,widzę,że kolega maniek8855, może mieć silnik SB,więc nie ma obaw.Sam teraz śmigam na takich wtryskach i auto zasuwa aż miło :bigok:

[ Dodano: 04 Cze 2010 11:07 ]
maniek8855 pisze:dawka jest ruszana , nie dużo ale jest, trochę puszcza bąka ale idzie lepiej
To zamontuj jeszcze wskaźnik doładowania i podkręć nieco ciśnienie,żeby silnik mógł lepiej spalać to co mu podlejesz.Jechać oczywiście też będzie lepiej :bajer:

: pt cze 04, 2010 11:40
autor: maniek8855
Michaś_1977 pisze:Patrząc w profil,widzę,że kolega maniek8855, może mieć silnik SB,więc nie ma obaw.Sam teraz śmigam na takich wtryskach i auto zasuwa aż miło :bigok:
Niestety az tak dobrze nie jest silnik to już dobrze nam zanany 1v i wtryski też wiemy,że do najwydajniejszych nie należą, dołożyłem pompę z grzybem i IC, akurat tanio się trafił ori wiec taki też zamontowałem.
Michaś_1977 pisze:To zamontuj jeszcze wskaźnik doładowania i podkręć nieco ciśnienie,żeby silnik mógł lepiej spalać to co mu podlejesz.Jechać oczywiście też będzie lepiej :bajer:
wskaźnika nie mam ale pożyczałem i ustawiłem ciśnienie na 0,9 bara, i dołożyłem zaworek MBC, z ciśnieniem nie chce szaleć,zeby nie zepsuc silnika, bo z tego co czytałem nie wiem jak jest w praktyce, ale duzo osób, pisze, twierdzi,ze bezpieczne ciśnienie jest do 1bara,a że nie mam uszczelki metalowej pod glowicą to boję się ryzykowąc :bigok:

: pt cze 04, 2010 13:01
autor: Michał_1977
maniek8855, gubię się....
Chcesz modzić pompę,a ciśnienia nie ruszać? :bajer:
Przecież to nie ma sensu.Jak podlejesz paliwem,to musisz zwiększyć ciśnienie,bo jak będzie za mało powietrza,to paliwo nie spali się w całości i będzie tylko kupa czarnego dymu za tobą.
Ja dmucham do 2 barów i jeszcze nic się nie stało.Wiadomo,że jak będziesz niemiłosiernie upalał silnik,to sz.... go trafi,ale odpowiednio operując pedałem gazu,nic złego mu nie zrobisz.
tOmal z pompą 11mm miał wtryski 1V i śmigał do niedawna... :bajer:

: pt cze 04, 2010 13:05
autor: xxxGlaDxxx
Michaś_1977 pisze:Ja dmucham do 2 barów
Kolega daniel1d w swoim 500 konnym golfie nawet tyle nie dmucha, on raptem 1,5 bara :bigok:

: pt cze 04, 2010 13:09
autor: maniek8855
Michaś_1977 pisze:Chcesz modzić pompę,a ciśnienia nie ruszać? :bajer:
ciśnienie ruszyłem do 0,9bra, na początku jak to w 1v dmuchało jedynie 0,4bara, ciśnienie mogę ruszać ale z czyjaś pomocą,żeby ocenił ile podnieść bo po co ma dmuchać np 1,4bara, jak za mało paliwa będzie (wg mnie teraz jest ok,ilosć paliwa adekwatna do ciśnienia doładowania), chodzi mi o to,żeby ktoś dograł ciśnienie doładowania i dobrał do tego odpowiednią dawkę, chodzi oczywiście o zwiększenie, do tej pory rdziłem sobie sam, ale chcąć wieksza moc wolę poradzic sie i skorzystać z pomocy, kogoś kto już robił takie rzeczy i sie zna.
Michaś_1977 pisze:bo jak będzie za mało powietrza,to paliwo nie spali się w całości i będzie tylko kupa czarnego dymu za tobą.
no właśnie wiem, na obecnych ustawieniach jest dobrze, ale ,żeby wszystko dograć męczyłem sie baaaardzo długo i miałem problemy z ustawieniem obrotów, teraz puszcza na początku małego baka tylko
Michaś_1977 pisze:Ja dmucham do 2 barów i jeszcze nic się nie stało.
a zmieniałeś uszczelke na metalową czy na parcianej śmigasz :helm: ?

: pt cze 04, 2010 13:22
autor: grandi
Ja mam wtryski z 1V nie są takie złe jedyny minus to że głośno klepie

: pt cze 04, 2010 13:26
autor: maniek8855
Ja mam wtryski z 1V nie są takie złe jedyny minus to że głośno klepie
szczególnie gdy podniosłem dawkę były słyszalne, teraz bylem sprawdzić regulacje ciśnienia to śrubę mam wkręconą na maksa, może minimalnie, się ruszyła o pół obrotu albo mniej ale to już na siłę, więc nie sądzę,ze da się podkręcić powyżej 1bara, chyba,ze mogło się tam coś zapiec?

: pt cze 04, 2010 17:47
autor: t0mal
Turbo masz słabe, albo manometr kłamie. 0,4 bara to za mało, powinno być minimum 0,6. Co do wtrysków należy je sprawdzić na maszynce, ja u siebie wymieniłem ostatnio kpl. końcówek, bo jedna się nie domykała i zaczynała lać.
Jeśli chodzi o wydajność jakichkolwiek końcówek to nic mi o niej nie wiadomo, i pewnie mało kto ma taką wiedzę.

[ Dodano: 04 Cze 2010 17:52 ]
maniek8855 pisze:szczególnie gdy podniosłem dawkę były słyszalne
Nic takiego nie powinno mieć miejsca, początek wtrysku masz ok? Na seryjnej pompie golfy chodzą mięciutko.

[ Dodano: 04 Cze 2010 17:57 ]
maniek8855 pisze:chyba,ze mogło się tam coś zapiec?
Jeśli masz turbo z 1V to w razie zapieczenia się zaworu przeładowuje (dmucha za dużo)