arwam pisze:jest trochę ciasno ale się da. nie polecam jeśli ktoś chce zastosować alternator z TDI i zastosować cały układ pasków
czyli wkoncu jaki bylby dobry zeby wyszedl po za chlodnice zeby weze sie zmiescily?? Mam chłodnice troche mniejszą niz w 1V.. I poki co nie zamierzam zmieniac alternatora takze to odpada
arwam pisze:spoko. ja też tak kiedyś mówiłem. a zobacz jak to się skończyło

arwam, No widze widze jak sie skonczylo hehe..

Ale az tak mocno na duzej mocy mi nie zalezy zeby tak krecic silnik. Tymbardziej ze ma juz troche nalatane i nie mialem kapitalki robionej pierscienie itp.. Narazie chcem sie przekonac co bedzie po tych modach. Chociaz jezdzilem wczesniej mk3 z 1Y i przesiadajac sie na JRa to odczulem roznice bardzo duzo ale zaczyna brakowac kopa
Ostatnio odkrecilem góre LDA chcialem przestawic boost pina. Ale nie mogłem wyciągnąć tego trzpienia pewnie ten bolec w srodku blokowal.. Ale nie mam zielonego pojecia jak go odsunać zeby trzpien wyszedl ??

Czy wystarczy tylko przekrecic membrane??