Strona 36 z 38

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

: śr wrz 02, 2015 07:47
autor: Q_mac
To znamy juz kod lakieru ;)

Re: Turbosprężarki - pomoc techniczna.

: śr wrz 02, 2015 18:02
autor: PiterMK95
ObrazekObrazekObrazek
oto zdjęcia, dacie radę rozpoznać? ^ ^

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

: śr wrz 02, 2015 18:50
autor: drakula500
JR na turbinie z wirnikiem jak odbyt wieloryba i kompresorem wielkości kupy komara, jazdy z tego nie będzie, ja bym tam nic nie ruszał.

Najlepszy w tym silniku jest oryginalny przewód do zbiorniczka wyrównawczego - old school pełną gębą, i to jeszcze pospinany oryginalnymi białymi bzykami, szok - 10 koni od razu więcej z tego silnika. Aż strach żeby ludzka ręka w to ingrerowała bo pięknie to jest zachowane. Przewody paliwowe jedynie od grzyba.

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

: śr wrz 02, 2015 19:06
autor: PiterMK95
Z tego co napisałeś wnioskuje, że JR to w takim razie najgorszy model z tych 3? ^ ^

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

: śr wrz 02, 2015 22:00
autor: wesol
nie chodzi oto. 1V to ma 59 koni JR ma 69 koni a SB i RA maja po 80 wiec wiadoma sprawa jest to ze te dwa ostatnie sa najbardziej pozadane. Zreszta zerknij sobie ile kosztuje taki silnik kompletny na allegro jak SB czy RA.

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

: śr wrz 02, 2015 22:22
autor: drakula500
przecież te silniki są wszystkie takie same, jedynie 1v odstaje ekopompą. Kolego Piter to zdjęcie chyba sobie wsadzę na tapetę, bo normalnie jeżdżący skansen vw jak dla mnie. W ogóle słowo tuning nie pasuje do charakteru tej grodzi. Hipster w najczystszej formie ;)

JR miał wielką turbinę w ogóle niedobraną do silnika o tak małej pojemności, no ale kiedyś tak robili. Później fabryka zmądrzała i montowała mniejsze turba, ale to i tak były kloce bo nic lepszego na dany moment nie było. Dusić z tego moc to trochę tak jakby konia już bez zębów puścić na wyścig... nie ma to raczej sensu. Pewnie się już naczytałeś forum, jakie to moce z tego nie były i jakie jazdy, ale to wszystko bzdura. Oczywiście możesz i podciągnąć i to co masz zwiększając dawkę i ciśnienie, zwiększy się dynamika ale też bez przesady. No i wydaje mi się że w tym wątku o tym nikt nie napisze bo już to było wałkowane tyle razy, a wystarczy użyć wyszukiwarki i zgłębić forum.

Dam Ci radę, napisz do kolegi innego z forum - liage, on sporo ostatnio dlubał takie starowieńkie 1.6 i ma chłopak zapał wszystko przeszedł, niemal każdą turbine spróbował i on Ci napisze sporo co i jak, unikniesz wtedy oczywistych i powtarzalnych pytań na forum, a przyjdzie i pewnie zaraz admin i będzie ochrzan: gg20312184

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

: śr wrz 02, 2015 23:32
autor: Q_mac
Najmniejszym kosztem: Dołożyć IC (najlepiej FMIC), podkręcić dawkę na pompie, ew. gov mod, do 100 koni może dobijesz, jak motor w dobrym stanie. Więcej bym się nie bawił, koszta rosną znacznie i zaraz się okazuje, że sprzęgło klęka, motor sie grzeje, skrzynią sypie itp. W zmianę turbo też się nie baw, chyba, że coś z "braci". Na obecnej będzie późno wstawać, ale odczujesz zmiany, po zmianie na mniejsza będzie bardziej elastyczny.

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

: czw wrz 03, 2015 00:01
autor: PiterMK95
Dziękuje bardzo za pomoc panowie :)
Wszystkie rady biorę na poważnie i jestem za nie bardzo wdzięczny.
To co zrobię to zwiększę te doładowanie i zwiększę dawkę, ale jeszcze napisze do tego kolegi co pisze darkula :)
Jak co bd pisał, szybko się mnie nie pozbędziecie hehe jeszcze raz dziękuje, pozdrawiam :)

Re: Turbosprężarki - pomoc techniczna.

: czw lis 12, 2015 15:07
autor: WRHZ
Witam Panowie potrzebuje pomocy - informacji. Pacjet to turbinka z A4 B7 BRB 115PS oznacznie 038145702K pasuje niby z końcówką H i L a ja mam pytanie następujące turbo z końcówką G ma wyjście na zlączkę a moja jest na opaskę czy jest możliwość przełożenia samej zimnej muszli czy te turbawki są zupełnie inne. Z góry wielkie dzięki za info

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

: pt lis 20, 2015 09:48
autor: drakula500
jeżeli core jest taki sam i koła kompresora mają taką samą średnicę to muszlę przerzucisz bez problemu.

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

: czw gru 17, 2015 01:23
autor: PiterMK95
Panowie warto wymienić kolektor ssący i wsadzić kolektor z 1.9? do golfa 2 td, gdy chce podkręcić turbinkę

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

: czw gru 17, 2015 17:10
autor: Q_mac
Nie opłaca się, chyba, że z TDI AWX, ale nie jest to jakiś mega szał. Zależy jak daleko zamierzasz iść z modyfikacjami.

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

: czw gru 17, 2015 17:56
autor: wesol
nic to nie zmieni chyba ze dokladasz do auta conajmniej drugie 100% mocy albo nawet i jeszcze wiecej. To czy jest kolektor z AWX czy nie pryz mocach nawet 200 koni nie ma praktycnzie znaczenia ale w silniku 1,9 tdi. A przy mocach rzedu 250-300 koni to juz taki od AWX wyglada smeisznie wiec tez nie wiem czy sie opyla.

Turbosprężarki - pomoc techniczna.

: czw sty 28, 2016 21:01
autor: PiterMK95
Siemka panowie, zamontowałem ic z fmic i autko no lepiej jeździ ^^ tak przynajmniej mi się zdaje hehe Obrazek 170 już jechałem ale dało by rade 180 :hmm: :hmm: :hmm:
Teraz mam w planie zrobić uszczelkę pod głowicą i zbieżność ale to może utworze jakiś temat więc narazie do rzeczy ^^

Czy dobrze dowidzę i mam turbinkę k24? Obrazek
Jak ją podkręcić? co będzie mi potrzebne?
Pozdrawiam ^^