Strona 1 z 40

Wymiatajace 1.6 TD z Polski

: pn kwie 10, 2006 21:25
autor: zaprzal
http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic ... sc&start=0
moze to ktos od nas z forum?
trzeba przyznac ze golfik wymiata, i na wysokim cisnieniu jezdzi

filmiki:
http://videos.streetfire.net/video/81E6 ... 32A3BA.htm
http://videos.streetfire.net/video/B979 ... 8ACCB8.htm
http://videos.streetfire.net/video/78E5 ... CCEF2A.htm

wyslalem mu pw, moze sie odezwie w tym temacie
gratuluje fury :grin:

: pn kwie 10, 2006 22:08
autor: To_mas
Ja nie znam ale wypas :D:)

: pn kwie 10, 2006 22:24
autor: Fox_00
to jest 1,6 GTD a nie TD.
Ładnie zrobiony silniczek:
-zwiększona dawka paliwa,
-zwiększone ciśnienie doładowania do 1.7 bar
no i te 6 sekund do setki :food:

: pn kwie 10, 2006 22:35
autor: zaprzal
Fox_00, a 1.6 GTD to nie 1.6 TD? :)

no i napisane ze silniczek po wiekszym remoncie, ciekawe czy dlugo wytrzyma na cisnieniu powyzej 1,5 bar

: pn kwie 10, 2006 22:38
autor: Fox_00
zaprzal pisze:Fox_00, a 1.6 GTD to nie 1.6 TD? :)

no i napisane ze silniczek po wiekszym remoncie, ciekawe czy dlugo wytrzyma na cisnieniu powyzej 1,5 bar
no też TD, no ale już z intercolerem :]

: pn kwie 10, 2006 23:15
autor: Rapix
Nie koniecznie nie kazdy GTD miał intercooler...

: pn kwie 10, 2006 23:24
autor: szerszeniak
To sie nazywa ostry silnik ale postawił na osiągi niestety wiekszość z nas musi stawiać na niezawodność i ekonomie gdyby nie to każdy by tak robił. Fajnie jest wiedzieć ze ten mół pod maską może sie kiedyś zmienić w prawdziwego kilera

: wt kwie 11, 2006 00:15
autor: zaprzal
szerszeniak, podejrzewam, ze jakbys do niektorych starych 1.6 td zapodal takie cisnienie jak ten z filmiku, to by sie rozsypaly przy pierwszym ostrym przyspieszaniu... trzeba miec wyjatkowo zdrowy silnik. poza tym EGT pewnie jest kosmiczne

: wt kwie 11, 2006 07:48
autor: Fox_00
Rapix pisze:Nie koniecznie nie kazdy GTD miał intercooler...
a ten ma co widać na pierwszym filmiku :]

: wt kwie 11, 2006 08:00
autor: KuZi
Mój np. nie był GTD bo nie miał tych listw naokoło,plastików na nadkolach, obrotomierza, ale silnik oryginalnie z intercoolerem, ot, niemcy lubią puszczać w świat takie dziwne wersje :)

: wt kwie 11, 2006 08:25
autor: zaprzal
Fox_00, tez mam taki intercooler, i jego umiejscowienie nie jest najszczesliwsze. Do takich modyfikacji jak te z filmiku przydalby sie nieco wiekszy i montowany z przodu przed chlodnica

: wt kwie 11, 2006 08:55
autor: Fox_00
zaprzal pisze:Fox_00, tez mam taki intercooler, i jego umiejscowienie nie jest najszczesliwsze. Do takich modyfikacji jak te z filmiku przydalby sie nieco wiekszy i montowany z przodu przed chlodnica
no i co się z tym wiąże to koszty małych przeróbek niestety no i większego intercolera :/

: wt kwie 11, 2006 10:27
autor: malolat
wersja normalna, tylko z mocniejszym silnikiem, proste... idziesz do salonu i mowisz ze chcesz gole auto z mocnym silnikiem, i tez zrobia, albo zaproponuja ci pakiet wyposarzeniaza drobna doplata, ale ostateczny wybor jest twoj...

: wt kwie 11, 2006 16:14
autor: zaprzal
ciekawe jaka jest wytrzymalosc silnika na malym turbo i takim cisnieniu...ciekawe tez co sie dzieje z temperatura w srodku