Strona 1 z 2

Problem z ciśnieniem 1.6td

: czw lut 23, 2012 15:15
autor: jozeph32
Witam mam problem z golfem a mianowicie do 4.5 tys obrotów autko trzyma 1.5 bar doładowania a powyżej tych obrotów spada do 0.8 bar i zaczyna niemiłosiernie kopcić co może być tego przyczyną?

Problem z ciśnieniem 1.6td

: czw lut 23, 2012 16:17
autor: arwam
zaślepiony zawór na kolektorze ssącym?

Problem z ciśnieniem 1.6td

: czw lut 23, 2012 17:11
autor: jozeph32
Nie mam takiego

Re: Problem z ciśnieniem 1.6td

: czw lut 23, 2012 17:25
autor: maciyk
sprawdzałeś czy WG się nie przycina?

Problem z ciśnieniem 1.6td

: czw lut 23, 2012 18:10
autor: jozeph32
Tak nie zacina się

Problem z ciśnieniem 1.6td

: czw lut 23, 2012 23:09
autor: arwam
a co to masz za silnik że nie masz zaworu na kolektorze? tylko niektóre 1V go nie miały ale tylko niektóre.

Problem z ciśnieniem 1.6td

: pt lut 24, 2012 12:39
autor: jozeph32
Właśnie 1V mam

Problem z ciśnieniem 1.6td

: sob lut 25, 2012 00:24
autor: jarekkoval
jak nie masz zaworu na kolektorze, to musi Ci WG upuszczac innej opcji nie ma....

Problem z ciśnieniem 1.6td

: sob lut 25, 2012 10:32
autor: jozeph32
Problem rozwiązany IC mi rozsadziło :satan: Trzeba szukać od vectry albo saaba :chytry:

Problem z ciśnieniem 1.6td

: śr kwie 25, 2012 11:20
autor: wtulich1
Witam wszystkich, też posiadam silnik 1v i też mam problem z ciśnieniem ale trochę inaczej to wygląda u mnie. Mam turbinę k14. Kupiłem ostatnio manometr, zamontowałem i na 2 biegu przy 60km/h pokazuje 0,6. Chciałem zwiększyć ciśnienie, poluzowałem nakrętka 10 i imbusem wkręciłem kilka obrotów śrubkę, zrobiłem test i było wszystko identycznie więc poczytałem na forum i ktoś pisał że dopiero pod koniec regulacji zauważył zmianę ciśnienia na większe w tej turbinie. Zrobiłem tak samo czyli wkręciłem tą imbusową śrubkę prawie na równo z nakrętką czyli koniec regulacji, zrobiłem test i na 2 biegu znowu 0,6 :?
Nie wiem dlaczego tak jest... Pompę mam jeszcze zwykłą bez grzybka więc może już nie będę podkręcał dawki i kombinował bo pod koniec tygodnia jadę do pompiarza i wymieniam pompę na tą z grzybem o numerze 0 460 494 267 czyli podobno 9mm bo piąta cyfra od końca ma to sugerować. Może wtedy gdy podkręci się dawkę to turbina da większe ciśnienie...? Ale z drugiej strony na tej pompie też jest większa dawka niż standardowo więc nie wiem co się dzieje... Turbina się raczej nie poci więc powinna trochę więcej pompować z tego co czytałem na forum to około 0,8 czy 0,9 tak?
Co byście proponowali? Czekać i po wymianie pompy dopiero regulować dawkę paliwa itd czy przed wymianą trzeba zrobić porządek z turbiną?

Problem z ciśnieniem 1.6td

: śr kwie 25, 2012 18:17
autor: koVWal
wtulich1, Rozruszaj zawór WG. Dużo było na forum o tym. Poczytaj ;)

Problem z ciśnieniem 1.6td

: śr kwie 25, 2012 19:09
autor: marcinas1983
koVWal, w 1v za dużo nie zdziała... tam gov tnie dawkę... do tego nie ma LDA więc pewnie dlatego dmucha tylko 0.6 bara.

Problem z ciśnieniem 1.6td

: śr kwie 25, 2012 20:53
autor: arwam
marcinas1983, dobrze prawi, trzeba mu polać....
oczywiście autu paliwem :jezor: :jezor:

Problem z ciśnieniem 1.6td

: śr kwie 25, 2012 21:25
autor: wtulich1
czyli mam rozumieć że dopiero po wymianie pompy jak będzie tak małe ciśnienie to mam się martwić o turbinę? :-)
jeśli nic się nie zmieni to w piątek powinna być pompa z grzybkiem więc dam znać co i jak :bajer: