Strona 2 z 6

Ciśnienie doładowania garrett t3, t2, k14

: ndz maja 20, 2012 03:34
autor: piotrekgal
t0mal pisze:piotrekgal napisał(a):
niezle, czyzby 11stka tyle paliwa sciagnac potrafila ?

bez problemu da rade
to skoro 40l na 140km starcza, to przy takiej jezdzie zeby osiagnac taka norme to pewnie, do takiego TD ze skrzynia typu 4T,CHD to ze 3 sprzęgła trzeba wyłożyć przy tym?

Ciśnienie doładowania garrett t3, t2, k14

: ndz maja 20, 2012 09:23
autor: arwam
t0mal pisze:arwam napisał(a):
a żywotność długa i przyjemna obsługa, łagodne włączanie

i twardszy pedał, no ale i tak jest lepiej niż na wzmocnionym docisku

ja na hydraulice w połączeniu ze sprżęgłem od VR'a powiedziałbym ze mam nawet bardziej miękki niż w było to w skrzyni od TD.

t0mal pisze:arwam napisał(a):
mozliwe ze zajechałem t3 bo zapomniałem ja dokladnie odpowietrzyc

skąd ten cyctat wytrzasnąłeś? :chytry: :chytry: chyba pomyliłeś przyciski Cytuj selektywnie.

lekkie koło przy turbinie na VNT sprawia że sprzęgło a w szczególności tłumik drgań skrętnych w tarczy znacznie bardziej dostaje po dupie i sprżęgło już przy znacznie mniejszym momencie obrotowym zaczyna się ślizgać.


P.S. t0mal, na jakikm turbo teraz śmigasz?

Ciśnienie doładowania garrett t3, t2, k14

: ndz maja 20, 2012 11:08
autor: t0mal
Hybryda T3 z większym kompresorem.

Ciśnienie doładowania garrett t3, t2, k14

: ndz maja 20, 2012 22:32
autor: arwam
t0mal,

masz jakieś foto? i kto ją Ci wyprodukował?

Re: Ciśnienie doładowania garrett t3, t2, k14

: śr maja 23, 2012 23:10
autor: ciepek
0

Ciśnienie doładowania garrett t3, t2, k14

: czw maja 24, 2012 22:23
autor: arwam
ciepek pisze:ciepek napisał(a):
czy turbo bmw wystarczy mi do 200km
raczej nie, z tdsa ciężko jest wydusić więcej niż 180km



dlaczego tak się dzieje ? koło kompresji jest niemal blizniacze z gt 2052 która obsługuje do 230 koni co mozna jeszcze podpasic tak by wstawało max przy 3rpm

dlatego masz za małą część wydechową i ciśnienie w wydechu zbyt mocno rośnie co powoduje straty i zabiera moc, to tak jakbyś spaliny przeciskał przez otwór wielkości jabłka i arbuza. przy tym drugim opory przepływu masz znacznie mniejsze.



co do docisku T4 ma znacznie mocniejszy docisk.

Ciśnienie doładowania garrett t3, t2, k14

: czw maja 24, 2012 22:25
autor: marcinas1983
arwam, orientujesz się może jakiej średnicy WG jest w K24 a w T3??

Ciśnienie doładowania garrett t3, t2, k14

: czw maja 24, 2012 22:53
autor: arwam
nie ale przy turbinach od 1.6TD kompresor masz większy w K24 a szczelinę spalinową i zawór od WG większe ma T3
ta szczelina i WG z @4 wymiarami przypominają raczej T2.

Ciśnienie doładowania garrett t3, t2, k14

: czw maja 24, 2012 23:01
autor: marcinas1983
No właśnie bo na sezon jesienno-zimowy będę się rozglądał za jakimś innym turbo i chcę takie co ma większe WG żeby nie było efektu tego co teraz czyli przeładowywania :panna: .

Ciśnienie doładowania garrett t3, t2, k14

: czw maja 24, 2012 23:42
autor: t0mal
W T trójce możesz sobie ładnie profesjonalnie zrobić oddzielną pipę dla WG i wtedy praktycznie nic nie zamula.

Re: Ciśnienie doładowania garrett t3, t2, k14

: pt maja 25, 2012 09:17
autor: ciepek
0

Ciśnienie doładowania garrett t3, t2, k14

: pt maja 25, 2012 10:07
autor: t0mal
2052 z audi pozwoli uzyskać jakieś 160km
Diesel z komorami ma większe zapotrzebowanie na powietrze, a spaliny są znaczne gorętsze niż w silnikach z bezpośrednim wtryskiem - wszystko przez mniejszą sprawność.
Zapotrzebowanie na paliwo jest większe niż w TDI.
Z tych oto powodów jeśli chcesz mocy to, do silnika z komorami, musisz mieć turbo jak wiadro. Jeślibyś zasadził np takie K03 z 1Z do modzonego TD z wydajną pompą to mógłbyś nie przejechać nawet 100km na niej - rozpadłaby się w mak.

Słyszałem że K14 z OM606 się nawet sprawdza - da się osiągnąć okolice 200km z lagiem podobnym jak w oryginalnej T3.

Pamiętaj że jeśli chcesz uzyskać moc, to musisz mieć paliwo i powietrze.
Koks zapewni dobra pompa, natomiast dostarczenie odpowiedniej ilości tlenu jest trudniejsze, bo nie można zwiększać doładowania w nieskończoność (odrobinę ponad dwa bary i może podnieść głowicę, szpilki się rozciągną), trzeba zapewnić przepływ - czyli filtr, intercooler, kolektor, głowica, wydech jest do przerobienia.

Re: Ciśnienie doładowania garrett t3, t2, k14

: pt maja 25, 2012 11:57
autor: ciepek
0

Ciśnienie doładowania garrett t3, t2, k14

: pt maja 25, 2012 12:15
autor: ciepek
0