Strona 2 z 5

: czw maja 11, 2006 13:16
autor: rhl
Cinek pisze:
rhl22 pisze:Ja tutaj kitu nie wciskam, serio mój ma lepsze prędkości a jakbym go przeciągnął po obrotach to jestem pewien, że jeszcze by się te dane poprawiły.
jak mówisz żę twoje D lepiej idzie niż 180 rapixa no to sorry, ale wydaje mi sie żę licznik cie ci....la. żeby bez turbo latać tak szybko stosuno ciężkim autem, to coś mi tu nie pasi.obrotów powinno ci braknąć żeby tak skrzynie rozbujać. a jak rzeczywiście tak jest jak mówisz to szacunek
no nie myślałem o V biegu :green_fuck: bo tych 180 to ja na bank nie przekroczę... chyba :kac: co do v-max to nie sprawdzalem ale mysle ze 170 powinienem rozbujać, bo 160 normalnie nim jechałem i było ok, co do samych prędkości to dotyczyło szczególnie pierwszych trzech biegów :bigok:

: czw maja 11, 2006 18:31
autor: Rapix
Cinek ma racje u mnie np. rano idzie autko lepiej brak intercoolera autko jak sie nagrzeje idzie słabiej... a rano jak turbo pompuje stosunkowo zimne powietrze autko zapiernica super;)

: czw maja 11, 2006 21:30
autor: gradi
no tak ale moj dieselek salbo sie rozpedza znaczy raz sie dobrze rozpedza a raz czuje jakbym jechal maluchem za kazdym razem jak odpale mojego golfika to jest inaczej no i duzo pali 6,5 litra w lato w miescie to chyba bardzo duzo moze to wszystko jest od pompy co wy na to

: czw maja 11, 2006 23:33
autor: Rapix
6,5 w miescie to duzo? Bo ja wiem ;)

: pt maja 12, 2006 19:15
autor: vw_vandal
Chłopaki i ty gardi picuje furę czyli 1V ojczulka pod patronatem Zaprzal'a. I tak najpierw zmieniłem pompę na taką z grzybkiem (regenerowałem ją 260 zika) zmieniłem górę tą na kolektorze żeby podciśnienie podłonczyć (i już był efekt więc Fox_00 nie wierzę że seryjnym 1V ciskasz 180) ale zaczął mi się zawór bezpieczeństwa otwierać wiec Zaprzal zaproponował wskaźnik doładowania i temp. oleju żeby zobaczyć co się dzieje. Mam już IC z Polo G40 i montuje przed chlodnicę dolot też już zrobiony (ze zderzaka przedniego RS), a zakupiłem skrzynie od JR (bo ta seryja przy 140 już wyje a 160 to ledwo ledwo). I nie długo wywale katalizator i zaloże sportowy tłumik Mugen (ok.300 zika). Więc myślę że dam radę maluchowi ( :P żartuje)

: pt maja 12, 2006 20:09
autor: Fox_00
vw_vandal pisze:więc Fox_00 nie wierzę że seryjnym 1V ciskasz 180
no ja myślę że on jest seryjny :helm:
przynajmniej ja nic w nim nie grzebałem :D
chyba że to wina tego że mam malutką dziurkę w wydechu przed katem... :chytry: w co wątpie..
ale może na jakimś zlocie się spotkamy to zobaczysz jak to idzie :)
chociaż być może że teraz przy okazji jak będe w poniedziałek w serwisie, to im powiem żeby mi go podkręcili jeszcze...

[ Dodano: Pią Maj 12, 2006 20:10 ]
Rapix pisze:6,5 w miescie to duzo? Bo ja wiem ;)
chciałbym żeby mi tyle palił :)
mi w mieście pali nawet do 9 litrów :helm: :crazy: ale to jak mu się ciśnie cały czas :)
a na trasie mi spali jakieś 5-6 litrów... :)

: pt maja 12, 2006 22:40
autor: gradi
vw_vandal powiedz mi czy jak sobie kupie ta pompe z grzybkiem od silnika JR to ona bedzi pasowac do mojego 1V bez problemow czy trzeba zmieniac jakies katy wtrysku i tym podobne napisz jak ty to zrobiles aha a kreciles co w turbinie znaczy z cisnieniem doladowania

: sob maja 13, 2006 09:17
autor: zaprzal
vw_vandal, skrzynia biegow jest inna w 1V i JR? warto zmieniac? to nie jest przypadkiem to samo?

: sob maja 13, 2006 09:25
autor: vw_vandal
Kupiłem pompę na szrocie koleś mówił że jest git. Ja nie wierzyłem i zawiozłem ją do goscia od pomp (Zieleniewo okolice Kołobrzegu). Koleś ją uszczelinił i tulejował i tam wszystko ustawił, poczym ja ją zamontowałem i pali że aż miło. Pamietaj że jak kupisz pompe z grzybkiem to i musisz kupić góre od kolektora żeby podłonczyć podciśnienie. Z dawką jeszcze nie kombinowałem (troszeczkę wkręciłem ale tak tyci śrubkę na tym zaworze na kolektorze i efekt był) bo czekam na wskażnik doladowania i temp. oleju. Jak chcesz to podaj swój e-mail i jak będę przy furze (bo teraz żona mi powineła i pojechała do budy) to porobie foty i Ci prześle jak będę robił dalsze mody to równierz.

Fox_00 mósisz coś mieć porobione bo kogo nie spotkam z silnikiem 1V to mowią że to móły bagiene i staruszka jeżdze to tak samo chyba diesle lepiej się bujają. W 1V jest pompa bez podciśnienia więc tak się zastanawiam naco Ci zwiększać dawkę doładowania, a podrugie piszesz że jak go katujesz to pali 9l staruszka najwięcej spalił 5,5 na trasie 4,3l może to zależy od dawki? ale jedziesz 140 km\h to skrzynia wyje jak szalona Ja w swoi JR na 4 biegu nie słysze takiego wycia.

[ Dodano: 13 Maj 2006 09:27 ]
Zaprzal a od czego to jest zalerzne że ja w JR swoi na 4 biegu cisne 140 km\h i tak nie wyje jak w staruszka na 5 biegu. Mi sie wydaje że ta w 1V ma inne przełożenie?. Kupiłem GTD JR na części więc mogę popróbować co o tym myślisz?

: sob maja 13, 2006 09:38
autor: Fox_00
vw_vandal, mi na IV biegu nie wyje :helm:
na IV to mi się rozpędza tylko od 110 do 130 i nic więcej nie pójdzie...
Jeszcze dokładnie sprawdzę moje osiągi jak naprawie drążek od zmiany biegów bo się cholerstwo okręca do okoła(bo ta kulka się spieprzyła :/) i czasami kiepsko się przełącza biegi :kac:
a podrasować jeszcze spróbuje w serwisie, zresztą każe im posprawdzać czy mam już coś tam porobione i jakie mam ciśnienie turbinki :)

: sob maja 13, 2006 09:55
autor: vw_vandal
Chłopaki lada dzień podłoncze te wskaźniki i zobacze jakie ciśnienie jest w turbinie.

: sob maja 13, 2006 19:46
autor: gradi
vw_vandal podaje ci moj e-mail wyslij mi zdjecia tego twojego silnika ok
gradi.wiola@interia.pl
A poza tym to wiesz co ja mam tam przy kolektorze wydechowym taki zaworek ale on jest zatkany to chyba jest o czym piszesz ze trzeba wymienic

: ndz maja 14, 2006 08:58
autor: vw_vandal
Gradi w poniedziałek odzyskam fure od żony to porobie foty i prześle Ci na e-maila oraz opisze Ci co i jak.
Chłopaki wydaje mi się że u mnie jest chyba walnieta tarcza sprzęgłowa (bierze sprzegło przy samej górze, mam linkę samoregulatorem więc nie moge nic ustawić) może dlatego tak mi wyje skrzynia bo może ślizga się sprzęglo?

: ndz maja 14, 2006 15:04
autor: gradi
vw_vandal u mnie jest podobnie tez jest linka z samoregulatorem i tez mi bieze sprzeglo pod koniec i tez mi wyje skrzynia moze to od lozyska co wy na to????