Strona 1 z 1

Z 1V na JR Golf mk2

: śr gru 05, 2012 17:18
autor: patrys100
Witam wszystkich . Mam pytanie, otóż mam swojego golfa z silnikiem 1V(przebieg 260tys) w idealnym stanie i drugiego z silniczkiem JR z przebiegiem 130 tys. też w bardzo dobrym stanie . Drugi golfik obecnie z silnikiem JR idzie na sprzedaż, i tu moje pytanie czy warto przełożyć silniki i czy w ogóle warto? :-)

Z 1V na JR Golf mk2

: śr gru 05, 2012 17:44
autor: ja4rqu
ten przebieg 130k km to prawdziwy? Jr jest lepszy, ma pompe z grzybkiem i duże turbo, jak wolisz ja bym przekładał jeżeli silnik w super stanie

Re: Z 1V na JR Golf mk2

: śr gru 05, 2012 22:31
autor: patrys100
Silnik ma na 1000000000000000000% oryginalny przebieg. ;)

Z 1V na JR Golf mk2

: czw gru 06, 2012 00:26
autor: Q_mac
Jeżeli 1V jest naprawdę w idealnym stanie to przełóż pompę z JR i będziesz zadowolony. Turbo w JR wprawdzie większe, ale archaicznej konstrukcji. K14 wstanie szybko i przyjemnie, T3 lub k24 z JR trzeba dobrze podlać paliwem, polubieć się z dymem i ciągnąć po obrotach, jeśli chce się wykorzystać potencjał. A jak zachcesz modów to są inne turbiny (ciekawsze).

Z 1V na JR Golf mk2

: czw gru 06, 2012 16:30
autor: twromek
Ja bym się nie zastanawiał pomiędzy k14 czy T2 a T3 lub k24, może i te drugie są archaicznej konstrukcji, ale bynajmniej jeździ się na nich całkiem inaczej niż na tych dwóch pierwszych wydmuszkach.

Bierz turbo i pompę z JR :)

Z 1V na JR Golf mk2

: czw gru 06, 2012 18:26
autor: marcinas1983
Taaa... zaraz ktoś jeszcze napisze, że wtryski też ma przełożyć bo są inne i wyjdzie na to, że szybciej przełoży cały silnik niż będzie ustawiał na nowo rozrząd, walczył ze śrubami przy kolektorze wydechowym i odkręcał wtryski z głowicy :helm: .

Z 1V na JR Golf mk2

: czw gru 06, 2012 20:56
autor: EnejVW
Ja na twoim miejscu zostawił oba ewentualne zmienił osprzęt, z tym że k24 i t3 do jazdy na co dzień to nieporozumienie.

Z 1V na JR Golf mk2

: czw gru 06, 2012 22:48
autor: Gashkas
Jesli wolisz cos bardziej 'na miasto' i bez wiekszego potencjalu, co zbiera sie jakos z dolu ale gory nie ma to wloz pompe od JR do 1V. Jesli zas troche dymku Ci nie przeszkadza i zrobisz kilka modow w pompie to wez rowniez turbo zmien na to od JR a przyjemnosci z jazdy bedzie duuuzo wiecej niz na miniaturce typu T2 czy K14.

Z 1V na JR Golf mk2

: czw gru 06, 2012 23:13
autor: EnejVW
Najlepiej niech właściciel napisze czego oczekuje od auta bo możliwości jest naprawdę wiele.

Re: Z 1V na JR Golf mk2

: pt gru 07, 2012 00:44
autor: J.B.S.
TDiesel power pisze:Ja na twoim miejscu zostawił oba ewentualne zmienił osprzęt, z tym że k24 i t3 do jazdy na co dzień to nieporozumienie.
Jakie nieporozumienie śmigałem na jednym i drugim silniku.Nieporównywalnie lepiej zbiera się na k24. nieporozumienie dla mnie to k14.
Przekładaj silnik i tyle ,albo zostaw oba golfy.

Z 1V na JR Golf mk2

: pt gru 07, 2012 08:52
autor: EnejVW
J.B.S., to w bardzo dużej mierze zależy także od reszty osprzętu też jeździłem na k14, t2, k24, oraz t3 i na codzień według mnie była t2 potem k14 a dopiero potem k24 ale jest już lag który na t2 czy k14 nie jest praktycznie wcale odczuwalny.

Z 1V na JR Golf mk2

: pn gru 10, 2012 20:16
autor: patrys100
Jednak oba golfy zostają tak jak są . Z czasem będę dłubał w swoim . A od auta nie oczekuje wyścigowych osiągów , szczególnie na tym silniku, ale chociaż na 80 km przydałoby się podkręcić . ; )

Z 1V na JR Golf mk2

: pn gru 10, 2012 21:25
autor: EnejVW
Myślę że w takim silniku do 100km można podciągnąć poprawiając głównie jego sprawność .

Z 1V na JR Golf mk2

: śr lut 17, 2016 11:01
autor: andMK2
Jak.Napisz.