Dym na wysokich obrotach

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Dym na wysokich obrotach

Post autor: tomogolf2 » ndz mar 17, 2013 14:50

jest taki problem, auto na wysokich obr kopci jak odejme troche gazu to dym znika, dym nie jest czarny, jest metny, przyspieszylem dynamiczny (tloczek delikatnie skrocony ale sprezyny i podkladki ori) zwiekaszajac cisnienie w pompie z 7 na 9b przy 5000 nie pomoglo, przyspieszylem statyczny na max tez nic nie dalo, zwiekszenie cisnienia na turbinie tez nic nie dalo, malo tego musialem wkrecic srubke od max obr bo dymu bylo za duzo( jak wkrecilem to stal sie slabszy automatycznie), dodam ze pompa jest seryjna z 1Y bez LDA tylko zmieniony tłoczek na 11 i fala


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

arwam

Dym na wysokich obrotach

Post autor: arwam » sob mar 23, 2013 17:57

powiedz jaki zapach ma dym, w dolocie jest sucho?
i pytanie jakie masz wtedy ciśnienie i czy z wydechu nie słychać syku?
jesli w dolocie jest sucho, i ciśnienie w dolocie jest na takim samym poziomie jak wcześniej, ale z wydechu słychac syk to albo masz coś nie halo z turbem, albo przytkany/zagięty wydech.
jesli i to nie to wtryskiwacze na stół, i ewentualnie kompresja do sprawdzenia



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Dym na wysokich obrotach

Post autor: tomogolf2 » sob mar 23, 2013 19:13

cisnienie mam 1,5b,z wydechu nie slychac syku, w dolocie sucho, nie wachalem spalin podczas jazdy ale na postoju wydaje mi sie ze nromlanie pachna, wtryski nie maja duzego przebiegu wiec odpadaja, przytkany wydech? od turbo leci jednakowa rura bez zadnyuch tlumikow 60mm az do konca, jedynie mam flansze kolektor<>turbo ale otwor jest wieksoci otworu wlotu do turbiny, silnik po remoncie panewek pierscieni glowicy itd w tamtym roku


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

arwam

Dym na wysokich obrotach

Post autor: arwam » sob mar 23, 2013 20:34

botakie objaw mi pasował do zbyt małego przepływu, podbnie jak przy przeładowaniu, a próbowałeś nieco ująć doładowania?


co do wydecchu niegdzie nie zawadziłeś nie zagiąłeś poważnie rury?
a co do przebiegu wtryskiwaczy to różnie bywa, ja się już przekonałem że czasem nawet po kilku dniach wtryski potrafiły siąść a inne chodza długo i szczęśliwie, ostatnie moje chodzą już półtora roku.
jak nie wierzysz to zapytaj APSIK'a ile u niego końcówek poleciało . także tymbardziej jesli masz próbnik to bym sprawdził.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14099
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Dym na wysokich obrotach

Post autor: Michał_1977 » ndz mar 31, 2013 22:37

Nie wiem,czy to jeszcze aktualne,ale:
tomogolf2 pisze:dodam ze pompa jest seryjna z 1Y bez LDA tylko zmieniony tłoczek na 11 i fala
Po jej założeniu tak się stało,czy jeździłeś już na niej,było dobrze i tak nagle ni z gruchy,ni z pietruchy?
Z czego głowica i fala?
Spróbuj założyć zaworek ciśnienia wewnętrznego np.od Transita,bo śmiem twierdzić,że ten co masz,zbyt wolno wyprzedza dyn. kąt wtr. :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 11 gości