Swap skrzynia od g60 syncro do 1,6td syncro

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Swap skrzynia od g60 syncro do 1,6td syncro

Post autor: EnejVW » wt cze 25, 2013 20:52

przemu35, ja bym ci odradzał do 1.6 zakładać T3 w dodatku przy długiej skrzyni, bo przy normalnej jeździe, zapomnisz że masz td, ja bym ci polecał T2 ew K14 i jakby do tego doszła pompa 10mm to 1.6 naprawdę byłby przyjemny w codziennym użytkowaniu, i nie musiałbyś zostawiać czarnej chmury na światłach.



arwam

Swap skrzynia od g60 syncro do 1,6td syncro

Post autor: arwam » pt cze 28, 2013 23:35

z T3 tak jak mówił przedmówca raczej krótka skrzynka albo częste redukcje



freerider125
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw maja 23, 2013 15:38

Swap skrzynia od g60 syncro do 1,6td syncro

Post autor: freerider125 » ndz cze 30, 2013 22:58

garretka gt 15


Peugeot 106 1.5TURBO DIESEL -> 'małe czerwone ferrari'
1,3bar, boost pin, gov mod, pompa 10mm, garrett GT1544, FMIC pajero 2,5TD, przelot 60mm bez tłumików, sprzegło 200mm
Było 0 - 100km/h@1bar - 8,76s, 132km@4813rpm i 250nm@2628rpm
Jest - ?????
Pug umarł już 3razy ale:
"Old Peugeot's Never Die, They Just Get Faster"

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości