AAZ i cały osprzęt z SB

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

kawalarz13579
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr mar 23, 2011 01:14
Lokalizacja: Suwałki

AAZ i cały osprzęt z SB

Post autor: kawalarz13579 » pt wrz 20, 2013 19:21

Witam. posiadam w samochodzie silnik AAZ turbo garret prawdopodobnie t2. Wszystko oryginalne prócz pompy która jest z 1.9d Znalazłem cały komplet z silnika SB ( Wtryski turbo (raczej t3) kolektory, przewody wodne, pompke obiegu cieczy, pompe wtryskową, IC, rozrusznik alternator.

Teraz pytania:
1: czy turbo wejdzie w moje kolektory czy trzeba będzie zmieniać kolektory? Czy w przypadku jezelibyłaby to k24 też podeszłaby? i ajk ma się sprawa z dojściem i spływem oleju?
2: gdzie podłączona jest pompka obiegu wody dla turbiny?
3: Czy pompa wtryskowa z 1.6td będzie odpowiednia dla AAZ czy lepiej przełożyć całą góre do mojej pompy (moja jak wcześniej mówiłem jest z 1Y (1.9d)

I pytania mniej wazne
4: czy alternator po zmianie koła pasowego na wieloklin będzie pasować?
5: czy rozrusznik podpasuje z sb do aaz?


I nawiązując do postu niżej chciałbym jednak podłączyć dodatkowy obieg wody, dla własnego spokoju, bo jeśli jest taka możliwosć to czemu nie?
Z góry wielkie dzięki za informacje i rady :)


P.S Jeszcze pytanie dotyczące sprzęgła. Auto to passat b3 kombi a więc cięzkie auto i większa moc i sprzęgło może nie wytrzymać, podobno tarcza nowa jest (poprzedni właściciel zmieniał na nową przed sprzedażą). Zamiar jest wykręcic z tego cos koło 100KM a więc chyba nie tak dużo, aaz i osprzęt SB delikatnie dłubnięty. Wytrzyma?
Ostatnio zmieniony sob wrz 21, 2013 19:52 przez kawalarz13579, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
jozeph32
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 13:51
Lokalizacja: lubelskie

AAZ i cały osprzęt z SB

Post autor: jozeph32 » sob wrz 21, 2013 14:17

1 Jeżeli masz T2 to powinno pasować na twoje kolektory spływ oleju jest inny dojście takie samo
2 W k24 i t3 nie ma raczej dodatkowego obiegu cieczą a jeżeli już jest to nie musisz go podłączać
3 To zależy czy masz regulację kota wtrysku na fasolkach w pompie czy na kółku nie opłaca się przekładać samej góry bo w zwykłym dieslu jest inna fala w pompie i jakieś tam duperele


Był >http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... t=jozeph32
Był> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=479091" onclick="window.open(this.href);return false;
Był jeszcze jest Passat b2
Było> Audi 80 2.8 sedan
Jest> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p7102383" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

AAZ i cały osprzęt z SB

Post autor: t0mal » pt wrz 27, 2013 12:11

1 - Turbo masz takie samo jak w SB tyle że bez dodatkowego chłodzenia wodą
2 - Do pompy obiegowej brakuje Ci instalacji
3 - Pompa z SB jest słaba, i nie pasuje do AAZ, bo ma inne odsadzenie (trzeba koło) i krótsze nurniki.
4 - nie wiem, ale raczej tak (o ile twój nie ma większego prądu)
5 - nie, w passacie jest inna skrzynia

Po takiej przekładce nie spodziewaj się cudu.



kawalarz13579
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr mar 23, 2011 01:14
Lokalizacja: Suwałki

Re: AAZ i cały osprzęt z SB

Post autor: kawalarz13579 » ndz wrz 29, 2013 19:39

t0mal pisze: bo ma inne odsadzenie (trzeba koło) i krótsze nurniki.
odsadzenie i nurniki? O co chodzi?

I czy spływ oleju będzie pasować?



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości