Strona 1 z 7

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: pn lis 04, 2013 23:59
autor: Domismchw
zmienialem dzisiaj koncowki wtryskow w moim aaz na DNO SD 274 . stare byly DNO SD 308 moglby mi ktos powiedziec z czego byly te koncowki bo pompiarz mowil mi ze w aaz byly montowane DNO SD 297?

Re: dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: wt lis 05, 2013 00:14
autor: marcinas1983
Domismchw pisze:zmienialem dzisiaj koncowki wtryskow w moim aaz na DNO SD 274 . stare byly DNO SD 308 moglby mi ktos powiedziec z czego byly te koncowki bo pompiarz mowil mi ze w aaz byly montowane DNO SD 297?
Końcówki są te do AAZta ale dla wtrysków dwu-sprężynowych czyli jeśli masz wyższe wtryski niż standardowe to końcówki były prawidłowe. Ciekawe czy jeśli masz 2 sprężynowce to wyregulował oba ciśnienia :helm: ??

http://www.czescionline.eu/cgibin/shop? ... d=156e20bc" onclick="window.open(this.href);return false;

DNO SD 297 to JR
DNO SD 274 to SB

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: wt lis 05, 2013 12:41
autor: Domismchw
no mowil ze wszystko jest zrobione na szyba lustro ;) a pompiarz jest solidny bo mi regenerowal pompe;) po zalozeniu koncowek DNO SD 274 mial niskie obroty 800 rpm te granice zniwelowalem to dawka :okej: teraz obroty sa takie jakie powinny byc tylko problem jest taki ze tak pyrtoli nie rowno pracuje ale na obrotku tego nie widac. i wydaje mi sie ze powinienem przyspieszyc troszke zaplon bo chmurka idzie fajna :D co o tym sadzisz marcinas1983? bo kat wtryku mam ustawiony o ile pamietam ze jest tolerancja od 90-95 to mam 93stopnie.a czytalem ze wraz z zwiekszeniem dawki paliwa trzeba przyspieszyc zaplon tylko pytanie o ile?. dzieki wielkie za informacje;)
wlasnie takie mam :) http://www.czescionline.eu/cgibin/shop" onclick="window.open(this.href);return false;? ... d=156e20bc

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: wt lis 05, 2013 13:43
autor: Domismchw
wlasnie teraz przed chwila odpalilem go i na zimnym silniku nie ma objawow takich jak pisalem wyzej zobacze co bedzie dalej sie dzialo :helm:

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: wt lis 05, 2013 15:47
autor: Domismchw
jednak scenariusz czarny bo po zagrzaniu silnika od razu to samo probowalem przyspieszyc kat wtrysku ale tez nic nie dalo i srubkami od wydatku szczatkowego i od obrotow i tez kicha;/ pomozcie co to moze byc. zmienilem tylko koncowki wtryskow. byly niskie obroty dodalem paliwa obroty oki ale pyrtolenie nie ustalo;/czy zamiana wtryskow typu 1 z 4 miala by tak znaczaca roznice? bo pompiarz powiedzial ze zadnej nie ma.prosze o pomoc!!;)

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: wt lis 05, 2013 16:19
autor: marcinas1983
Po pierwsze edytuj posty. A po drugie... rzuca silnikiem jak pufa z wydechu czy nie??

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: wt lis 05, 2013 18:09
autor: Domismchw
no cos kolo tego kuleje silnik no i z wydechu tak wlasnie rzuca ale przy 1150 rpm przestaje dopiero przy nizszych obrotach tak sie dzieje sorki za niedociagniecia na forum ale jestem od niedawna;)dzwonilem do pompiarza i powiedzial mi ze wszystko wymaga dopieszczenia czyli zebym pobawil sie jeszcze raz srubkami od obrotow,przyspieszacza i wql.a co sadzisz o klinie na wale jest taka mozliwosc? lub za male cisnienie na pompie?ale tak nagle chyba od razu po zmianie koncowek by klin oberwalo lub cisnienie bylo za male?znalazlem podobny temat.
viewtopic.php?f=35&t=519132&hilit=aaz+kuleje" onclick="window.open(this.href);return false;

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: wt lis 12, 2013 14:00
autor: witboy
to ja moze z innej beczki mam wtryski i przewody do nich tzn dwa komplety
1 zwykle aaz
2 wtryski 2 sprezynkowe

podobno ciszej chodzi silnik na tych 2 sprezynkowych prawda to ? duzo ciszej czy raczej malo zauwazalna roznica?
bo jak narazie one leza i kwitna, ale chce zmienic koncowki wtryskow bo bedzie teraz pompa 11mm musze zalozyc t3 mam kolektor awx i jakis maly ic tez sie znajdzie na chwile aby cokolwiek bylo stad moje pytanie
czy bedzie duzo ciszej na tych 2 sprezynkowych? chodzi o to ze jak jezdze do pracy i na trase nie przekraczam czesto 3 tys a lubie od dzwona walnac po garach.. czy odczuje spadek mocy na 2 sprezynkowcach przy takich gratach jak opisalem, bo do nich bym chcial dac albo merce albo koncowki z sb a ze sa na wierzchu to moge je bezproblemu oddac do zrobienia na nowych rozpylaczach, czy poprostu roznicy w pracy wtryskiwaczy nie odczuje i lepiej jednak wymienic koncowki w tych 1 sprezynkowych

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: czw lis 14, 2013 17:18
autor: Domismchw
ja mam wtryski te 2 sprezynowe jesli sie nie myle bo mialem koncowki dno sd 308, zalozylem od sb lepiej ciagnie i chmurka tez wieksza jest i ciszej pracuje.
jedyny mankament to to ze kuleje na niskich ale nie znam przyczyny i nie wydaje mi sie ze cos z nowymi kocnowkami bo koncowki 57 zl sztuka bosch takze narazie szukam dziury w calym;)

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: pt lis 15, 2013 20:30
autor: anaba255
Spróbuj odpalić na krótko z bańki, może przyczyna tkwi w układzie paliwowym.

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: sob lis 16, 2013 17:11
autor: Domismchw
powietrze nie idzie wezykiem ale sprobowac nic nie zaszkodzi;)

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: śr lis 27, 2013 15:23
autor: witboy
panowie jestem po wymianie pompy na 11 wiadomo na rozruchu klepie metalicznie ale ...jak odpalam i potem na cieplym silniku mam czarno lekko siwy dym, koncowki juz maja troche nalatane i nie byly jakos mega dobre a czuje na silniku ze niby jest mocniejszy itd ale to jeszcze nie to ...czy taki lekko bialawo siwy dym z czarnym moze byc obiawem padajacych koncowek ? bo dosc glosno silnik pracuje juz na starej pompie dosc wyraznie wtryski slychac a teraz mam wrazenie ze wrecz metalicznie daja

i teraz tak mam 1 sprezynkowe na silniku, i 2 sprezynkowe wyjete ladowac nowe kocowki w 2 sprezynkowe i tylko robic podmianke czy zdemontowac 1 sprezynkowe i w nie dac nowe koncowki?

plynu nie gub itd

czy moze byc tak ze zamiast ustawic 0.6 -0.7 meches ustawil normalnie ok 0.9 i tez przez to 11 pompa z fala od pezooo i stad wali na bialo ? bo jak daje ognia nie ciagnie tak jak sadzilem, i wali na bialo siwo typowo od mieszanki a nie od uszczelki bo robie troche km wiec by olej ubywal czy plyn a jest ok. i z rana stuka niemilosiernie,

Ale jak mowie koncowki moga juz byc przytyrane i czy obiawy moga tez byc od przytyranych koncowek? bo zmienic wtryski zamierzam i tak ale to poprostu troche przyspieszy ten fakt

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: śr lis 27, 2013 23:45
autor: EnejVW
witboy, na jakim dokładnie zestawie masz poskładaną te pompę[fala, tłoczek, i korpus]?
i powiedz czy robiłeś już coś z kątem wtrysku, jak odpala przebiera na zimnym? bo ten "lekko bialawo siwy dym z czarnym" to jest nie spalona ropa ja na początek spróbowałbym opóźnić lekko kąt wtrysku, i to że na większym tłoczku chodzi głośniej to norma szczególnie na agresywniejszej fali.

Co do wtrysków to jeśli dajesz końcówki z wtrysków jednosprężynkowych np. z SB to lepiej będą one pracowały w korpusach jednosprężynkowych, natomiast dwusprężynkowe takie jak w nowszych AAZ będą cichsze i jeśli ładowałbyś ori to do tych korpusów.

dziwne stare koncowki wtryskow w aaz

: czw lis 28, 2013 11:41
autor: witboy
11 transit tloczek fala peugeot pompa z seata normalna, odpala ok nie przebiera tyle co glosno chodzi metalicznie przy dodawaniu gazu slychac to mocniej,

a kat wlasnie nie wiem mowilem by ustawili 0.6 ew z poprawka na 0.7 a jaki ustawili hmm powiedzial ze jest ok...to moze ustawili jak normalna pompe, ale odpala dobrze nie przebiera tylko jak dodaje gazu nawet na podkreconej dawce to dym jest lekko czarny a bardziej taki siwo zoltawy raczej siwy, nie niebieski nie bialy, wczesniej na starej pompie sporo mi jaral ok 10 myslalem ze przez to ze troche leciala ta pompa ale teraz na 11 i na niezbyt ostrej dawce tez jara dosc sporo przy jezdzie normalnej nie agresywnej, zobacze jaki kat jest ustawiony jak bedzie wzglednie czyli 0.6-0.7 to dam wtryski do ogarniecia,