Strona 91 z 92

Regulacja LDA

: pt sty 10, 2014 23:52
autor: coleman
nie ten temat chyba jak zauważyłeś :rotfl:

Regulacja LDA

: czw sty 23, 2014 22:40
autor: Aramin
Rozumiem że ten trzpień w pompie to właśnie ten BOOST PIN? Mam Passata B4 1994r 1,9 TD i to auto NIE JEDZIE :( A pali dość sporo bo 8-9 litrów w mieście. Czy po regulacji LDA i zamontowaniu tego Pina moc wzrośnie a spalanie spadnie?

Regulacja LDA

: sob kwie 19, 2014 14:36
autor: barto125
Gdyby ktoś potrzebował, to mam takiego pina od Land Rovera ;)

Regulacja LDA

: ndz cze 29, 2014 22:48
autor: el Kozako
Czy mógłbym poprosić o aktualizacje fot do 1 postu?

:pub: :pub:

Choć znalazłem to - tylko jest po angielskiemu
http://www.vwcaddy.com/showthread.php?2 ... -pin/page2

:pub: :pub:

Regulacja LDA

: sob kwie 18, 2015 17:15
autor: palel36
też bym prosił o aktualizację pierwszego postu, bo nie ma zdjęć

Regulacja LDA

: sob kwie 18, 2015 23:20
autor: Michał_1977
Jutro pogrzebię w swoich zasobach zdjęciowych i jak coś to poprawię ten 1 post :bajer:

Regulacja LDA

: wt wrz 22, 2015 18:38
autor: ZGG
Witam. Potrzebuję informacji gdzie i za ile mógłbym nabyć, kupić najlepiej nową głowiczkę z tłoczkiem pasującą do pompy wtryskowej mechanicznej bez elektronicznego sterownika.Ale z grubszą sekcją. Piszecie że standard to 9 mm a są 10-11-i znalazłem tutaj że ktoś miał 12mm . Ja potrzebuję do odpalenia silnika VW 1,9tdi. Poza samochodem chyba nie będę montował do tego sterownika. Muszę więc zmienić pompę na starą od silnika TD. Czy głowiczka od vp44 z elektronicznym sterownikiem pasuje do starych pomp TD? Dotychczas bawiłem się w tuning silnika od ciągnika. Znalazłem sekcje od stara 200 10,2mm zamiast 8,2 mm,i pomimo uśmiechów sąsiadów o dziwo silnik się nie rozleciał .Dołożyłem ze złomu turbinkę od BMW i nadal działa . Niestety silnik jest głośny i zmuszony jestem zakładać słuchawki dźwiękochłonne. Ale warto było. Doszedłem do wniosku że przy sekcji o małej średnicy przy większym obciążeniu wtrysk trwa za długo, i reszta paliwa pod koniec wtrysku jest wtryśnięta za późno. Dlatego silnik żre dymi, a nie ciągnie. Moja zmiana niestety o wiele bardziej obciąża układ korbowo tłokowy, i skraca żywotność. Ale warto było, tak samo jak jazda na oranżadce. Ja pomimo drwin korzystałem z tego legalnie kilka lat zanim zmieniono przepisy. Silnik nie zdechł a miałem nawet oszczędności na zużyciu paliwa. Oraz większą moc, wielu się o tym przekonało. Pomimo mniejszej jego ceny.Drugi temat to zamieszczone zdjęcie. Kolega znalazł to w anglii pod warsztatem. Czy to lesze niż pojedyńcze turbo ze zmienną geometrią? Byłbym wdzięczny za poradę. <g_grzes@wp.pl> Obrazek

Regulacja LDA

: wt wrz 22, 2015 20:37
autor: drakula500
Będę miał na dniach do sprzedaży pompę pod mtdi

1. dozownik z landrovera
2. tłoczek i fala z tdi - 10 mm
3. timing z TDI
4. pompka wstępna z tdi
5. wałek napędowy gruby 20 mm - wymienione panewki i uszczelniacze
6. przetoczona przylgnia pompy wstępnej, inaczej - zregenerowana pompa wstępna.
7. czysta, ładna.. jak nowa...

Pompa ma też wady i trzeba nad dnią popracować, była robiona z myślą o mtdi i działa, jeździłem na niej trochę ale jednak przechodzę na elektronikę, jestem za stary i straciłem zapał na dokładniejsze strojenie - niestety z elektroniką wygodniej. Nie tarabani, reaguje na nastawy ale trzeba kilka rzeczy ogarnąć... - niestety taki jest tuning, ale mimo wszystko, bardzo dobra baza do budowy pompy TDI bo cały "rdzeń" pompy to nie składak na pałę, ale wyselekcjonowane elementy które fabrycznie pracują na tdi - reszta na PW, oddam tanio.. pozdro.

Co do rady to mogę ci tylko napisać, że głowiczka pasuje, i że silnik tdi wymaga gratów tdi. Jeśli jest to silnik vw to trzeba raczej szukać komponentów takich które chodziły z danymi wtryskami, czy np kształtami komór w tłokach czy innych, żeby później nie tarabaniło i chodziło jak należy.

Re: Regulacja LDA

: pt sty 01, 2016 16:15
autor: marcodado
Witam, jak wygląda sprawa z regulacją jałowego położenia BOOST PINU z góry na kopułce w 1.6 TD? Co daje np. obniżenie położenia BOOST PINU, a co daje jego podniesienie?

Regulacja LDA

: sob sty 02, 2016 11:18
autor: Q_mac
Im wiecej bolec wychodzi z pompy tym wieksza dawka. Reszty sam już się domyślisz.

Regulacja LDA

: sob wrz 03, 2016 18:12
autor: potok555
Ponawiam prośbę, o zaktualizowanie 1 postu

Re: Regulacja LDA

: wt lut 28, 2017 23:05
autor: Baliosia
Witam! Mam prośbę do speców od LDA... Czy jest tu na forum ktoś z okolic Gniezna kto umiałby ustawić LDA? Od dłuższego czasu mam z tym problem... dymienie i te sprawy...
Mam 1.9TD z 92r, końcówki wtrysków i góra pompy z 1.6 SB, MBC, stożek na dolocie, bez EGR, osobny zbiorniczek odmy, podniesiona dawka...

Bardzo proszę o kontakt, oczywiście zapłacę za regulacje... kontakt: michal@gtx.pl

Regulacja LDA

: wt lut 28, 2017 23:46
autor: marcinas1983
Baliosia, mogłeś napisać jaki boost jeszcze i czy kąt wtrysku poprawnie ustawiony.

Re: Regulacja LDA

: czw mar 02, 2017 22:25
autor: Baliosia
Witam! Boost tak na czuja :(, a kąt niby dobrze. Jeden"fachowiec" wymieniał mi końcówki wtrysków w zeszłym tyg i niby ustawiał... tylko co to za fachowiec jak nie umie lda ustawić... Stąd mój post tutaj... Muszę jeszcze uderzyć na forum Paska. Tylko że tutaj akurat był ten temat.
P.S. Widzę że z Poznania jesteś, byłbyś w stanie ogarnąć temat?