Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

arwam

Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Post autor: arwam » ndz lis 13, 2011 23:53

wykręć ten zaworek a wkręć np od wolnossącego Diesla.

potrzebujesz dobrego mocnego klucza płaskiego 10mm i śrubokręta



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14094
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Post autor: Michał_1977 » pn lis 14, 2011 08:21

arwam pisze:wykręć ten zaworek a wkręć np od wolnossącego Diesla.
To nic nie da,bo każda pompa ma ciśnienie ustawiane indywidualnie,więc zaworek zaworkowi nie równy.Po zamianie może kichać,prychać i przerywać.
Zawór proponuję wykręcić i obadać,czy zapieczony.Następnie umyć dokładnie w ekstrakcyjnej,przedmuchać sprężonym powietrzem i powinien się rozruszać.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Ad3kwatny
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: sob mar 05, 2011 14:06
Lokalizacja: Kalisz

Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Post autor: Ad3kwatny » pn lis 14, 2011 16:28

Michał_1977 jest szansa że jako amator zrobie to sam? Może sie naprawić pompa od tej operacji? No cóż można spróbować , może to tylko drobnostka...



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14094
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Post autor: Michał_1977 » pn lis 14, 2011 16:35

Ad3kwatny pisze:jest szansa że jako amator zrobie to sam?
Pewnie,że tak.Wystarczy wykręcić go i potelepać nim.Jak nic w nim nie zagrzechocze,to znaczy,że zapieczony.Wtedy zrób tak j/w napisałem :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Ad3kwatny
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: sob mar 05, 2011 14:06
Lokalizacja: Kalisz

Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Post autor: Ad3kwatny » pn lis 14, 2011 16:39

Aha, dzięki spróbuje w wolnym czasie , jak nie pomoże wiecej sie nie tykam żeby nie spaprać pompy. :grin:



Awatar użytkownika
Ad3kwatny
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: sob mar 05, 2011 14:06
Lokalizacja: Kalisz

Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Post autor: Ad3kwatny » pn lis 14, 2011 16:54




Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Post autor: t0mal » pn lis 14, 2011 17:45

tak jest



Awatar użytkownika
Ad3kwatny
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: sob mar 05, 2011 14:06
Lokalizacja: Kalisz

Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Post autor: Ad3kwatny » pn lis 14, 2011 20:52

teraz pytanko z innej beczki : co oznaczają czerwone kreski a właściwie kwadraciki na prędkościomierzu - licznik z zegarem - przy 110 jest ostatnia czerwona kreska, nie wiem czy dobrze rozumuję że chodzi tu zmianę biegów, czyli przy 110km/h wrzucamy piątkę, przy 70 czwórkę, a przy 50 trójkę... ??



Awatar użytkownika
Ad3kwatny
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: sob mar 05, 2011 14:06
Lokalizacja: Kalisz

Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Post autor: Ad3kwatny » wt lis 15, 2011 16:49

http://www.youtube.com/watch?v=bHRwjQuMk1U proszę o obejrzenie filmiku, pokazane co się dzieje, obraz jakością nie powala ale dźwięk jest słychać przerywanie, i dymi troszkę. nie moge odkrecić zaworka klucz pokrzywiłem, słabe dojściee;/



arwam

Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Post autor: arwam » wt lis 15, 2011 17:04

Michał_1977, w zwykłym D ze względu na brak doładowania masz większe ciśnienie bo pompa musi szybciej przyspieszać kąt wtrysku. chodziło o to żeby mógł sobie sam sprawdzić czy winna jest pompa łopatkowa czy tylko zaworek

Ad3kwatny, w przerówdzie powrotnym paliwo nie jest spienione. ale dla mnie wygląda to na brak ciśnienia wewnętrznego w pompie wtryskowej.
albo zabrudzony zaworek albo zatarte łopatki w pompie wstępnej.


co do odkręcenia to załatw sobie dobry klucz a nie jakiś wiekowy relikt przeszłości :)



Awatar użytkownika
Ad3kwatny
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: sob mar 05, 2011 14:06
Lokalizacja: Kalisz

Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Post autor: Ad3kwatny » wt lis 15, 2011 18:03

zakombinuję właśnie dobry klucz, pasowało by jeszcze czymś psiknąć żeby puściło. Oby czyszczenie zaworka pomogło, jak nie to trzeba będzie oddać auto do mechanika ...Odpalać odpala dobrze , przejechałem sie dzisiaj to dławić sie nie dławi nie szarpał, tylko tak jak pisałem wcześniej obroty nie przekraczają ok.2500. Ten zaworek to ma specjalnie taki trzonek żeby go nie odkręcać.. yhhh troszke trzeba bd sie pomęczyć :?



arwam

Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Post autor: arwam » wt lis 15, 2011 19:05

nie trzeba do mechanika bo mało który mechanik jest na tyle kumaty żeby umiał się z pompą wtryskową obchodzić.



Awatar użytkownika
Ad3kwatny
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: sob mar 05, 2011 14:06
Lokalizacja: Kalisz

Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Post autor: Ad3kwatny » wt lis 15, 2011 19:17

arwam na jedym sie własnie poznałem: Mechanik zdiagnozował że pompa niby padła ze starości... Mówił że pompa do wymiany , że od JR i SB nie pasują pompy( przecież pasują ) , auto odpala dosyć ładnie i jeszcze przecież można ją zregenerować, dlatego też wole sprawdzić ten zaworek niż mam oddać auto i jakiś mechanik mnie grubo skasuje za pierdołę -.- czym może być spowodowane to "zapieczenie" ?



arwam

Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Post autor: arwam » wt lis 15, 2011 19:58

Ad3kwatny pisze: dlatego też wole sprawdzić ten zaworek niż mam oddać auto i jakiś mechanik mnie grubo skasuje za pierdołę -.- czym może być spowodowane to "zapieczenie" ?

zapieczenie zaworka może być z powodowane kiepską jakością paliwa, rozdatym filtrem paliwa co w konsekwencji powoduje zasilanie silnika nie filtrowanym paliwem. ewentualnie mogły się "zatrzeć" łopatki w pompce wstępnej.
jeśli to będzie wina zaworka poradzisz sobie na pewno. a jeśli pompka wstępna to już nie koniecznie, chyba że b edziesz to robił badrdzo dokładnie.

.
jeszcze jedno. masz przezroczysty przewód powrotny paliwa. zobacz czy podczas pracy silnika paliwo się przesówa w nim.


i jeszcze jedno. odkręć śrubę przewodu powrotnego. otworek w niej powinien przypominać ukłucie po szpilce. jeśli masz z dużym otworem to też będzie przyczyną braku ciśnienia w pompie, ma być na niej napis "OUT"

a odnośnie diagnozy Twojego mechanika to jeśli na ciepłym silniku ładnie zapala to ta pompa jeszcze trochę powinna Ci dobrze posłużyć chyba ze masz ochotę na coś większego



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości