Strona 1 z 1

aaz z k14 na k24 pare pytan

: sob sty 10, 2015 16:03
autor: witboy
trafia mi sie mozliwosc kupienia za rosadne pieniazi k24 stad moje pytanie bo najczesciej watki dotycza t3, czy splyw oleju pasuje z k14?

czy z pompa 11 wtryski sb niedlugo wpada fmic i kolektor dolotowy awx plus k24 przelamie 150kuca? a bardziej licze na 160? czy jednak poczekac i wyzezbic sobie na spokojnie td04

aaz z k14 na k24 pare pytan

: ndz sty 11, 2015 00:56
autor: Q_mac
Nie dobijesz do 160km, nawet 150 jest watpliwe. To turbo jest kiepskie na dzisiejsze standardy.

aaz z k14 na k24 pare pytan

: ndz sty 11, 2015 11:27
autor: Michał_1977
witboy, nic z tego. Już lepsza byłaby T3 z 1,6TD,ale i tak nie ugrasz tego co piszesz.
witboy pisze:czy jednak poczekac i wyzezbic sobie na spokojnie td04
Lepiej :bajer:

aaz z k14 na k24 pare pytan

: ndz sty 11, 2015 12:52
autor: witboy
a na t3 dojde do tych 160? k24 dosc fajna kase by mial na nia wydac... ale skoro tak to kasa w bloto, sporo mam na miejscu td04 bo silna grupa bmw jest u mnie w miescie i maja sporo czesci, tylko martwi mnie wlasnie ta flansza do ogarniecia chyba ze przyspawam na stale td04 do 2 kolektora tylko nie wiem jak z trwaloscia takiego zabiegu

no i przy okazji mam inne male pytanie:
skrecilem wtryskiwacze tzn bardziej je wykrecilem z glowicy bo lecialy na laczeniu korpusu, na imadlo i dokrecilem je solidnie sie zapierajac, wszystko cacy nie leca teraz wszystko jest ok ucichly nawet troszke...tylko ze jest maly problem...auto nie idzie jak wczesniej poprostu jak by cos go trzymalo...poluzowac korpus? ale tam chyba sprezynka i podkladka reguluje otwarcie a nie jak mocno skrecimy wtryskiwacz, doszly jeszcze o ok 1/3 obrotu

aaz z k14 na k24 pare pytan

: ndz sty 11, 2015 19:39
autor: Michał_1977
witboy pisze:a na t3 dojde do tych 160?
Nie da rady,przecież napisałem wyżej :bajer:
witboy pisze: wykrecilem z glowicy bo lecialy na laczeniu korpusu, na imadlo i dokrecilem je solidnie sie zapierajac,
O mamo...toś narobił :panna:
Po to jest podane w książkach 70Nm,żeby je tak dokręcać,jak dokręcisz nawet 80-90,to jeszcze ich szlak nie trafi,ale zapierając się.....poszedłeś na hardcora :helm:
Popuść je,ale i tak nie wiadomo co z końcówkami,bo to one ucierpiały na pewno.

aaz z k14 na k24 pare pytan

: pn sty 12, 2015 08:18
autor: witboy
no moze az tak mocno nie :] ale dokrecilem na wyczucie ze dokrecic mocniej to juz bym musial cos podzialac mocniej, ale moze lekko je puszcze, chociaz coraz ciszej chodza :)

aaz z k14 na k24 pare pytan

: pn sty 12, 2015 08:30
autor: Michał_1977
witboy pisze:chociaz coraz ciszej chodza :)
Noże to już ich ostatnie podrygi :grin:

aaz z k14 na k24 pare pytan

: pn sty 12, 2015 09:06
autor: witboy
osz to moze jednak dam je deczko luzniej, a pompa teraz dylemat td04 i jakos ja wpasowac albo latwiej t3 ;/

aaz z k14 na k24 pare pytan

: pn sty 12, 2015 09:32
autor: Havan
Wpasowanie TD04 do golfa nie jest jakimś kosmicznym zabiegiem. Pompa odpowiednia do tego turbo.

aaz z k14 na k24 pare pytan

: pn sty 12, 2015 14:14
autor: witboy
bardziej chodzi o flansze ew kupie 2 koletor i przyspawa sie tigiem...bede wlasnie myslal nad td04 bo pompowo bardzo odpowiada

aaz z k14 na k24 pare pytan

: pn sty 12, 2015 15:14
autor: Havan
ja oddałem do tokarza Turbo z kolektorem i zrobił mi 2cm przejście. I po sprawie. Nic spawane i wszystko łatwo demontowalne a pozatym będziesz mógł mieć problem jak zespawasz i nie odsuniesz Turbo od kolektora bo w przypadku moim przy kolektorze AWX i przejściu +2cm musiałem spiłować obudowę muszli Turbo aby to się pomieściło.

aaz z k14 na k24 pare pytan

: wt sty 20, 2015 11:10
autor: Domismchw
jeżeli chodzi o TD04 to u mnie takie siedzi i musisz zrobić flanszę bo tak jak kolega wyżej pisze nie zmieści Ci się nawet na seryjnym kolektorze ssącym będzie się blokować o muszlę. w moim przypadku zrobiłem wzór flanszy na dekturze i zawiozłem do firmy co tnie laserem i za około 50-80zł już nie pamiętam docieli mi laserowo flansze idealnie grubości już nie pamiętam ale wystarczająco, jeszcze będziesz musiał deliktanie przerzeźbić deliktani spływ oleju i zasilanie i gruszkę od wg ustawić dobrze żeby się nie przycinała i zrobić redukcję jakąś do filtra powietrza bo TD04 ma 57 mm średnicy a turbo od aaz ma mniej a tak poza tym nic trudnego :okej: :okej: jeżelli chcesz zrobię foto i wrzucę jak to u mnie wygląda bo widać elegancko :jezor:

aaz z k14 na k24 pare pytan

: wt sty 20, 2015 17:44
autor: witboy
ooo bylo by super bo coraz bardziej jestem za tym by nie bawic sie w t3 czy k24 tylko odrazu wstawic td04-13 bo do mojej 11 pompki mysle ze bedzie w sam raz na dojazdy do pracy :) i w trasie tez delikatnie pewnie mniej bedzie dmuchac bo przy ok 100 mam teraz 0.4 bara