Strona 1 z 1

Mk2 JR przelot

: sob kwie 09, 2016 17:54
autor: PiterMK95
Witam. Mam jak narazie silnik jr rocznik 87.
I chcę zrobić wydech przelotowy.
I mam parę pytań do was :)
Z czego to zrobić?
Początkowy tłumik zostawić potem dać np wkłady kominowe 2.5" i jakiś końcowy np z alledrogo z gti za 80zl jest ?
Czy jednak trochę źle to rozumiem?

I drugie pytanko tak jak napisałem narazie mam silnik jr i pewnie będzie przez jakiś dłuższy czas ale potem chce snapa zrobić na asz 1.9 i ten wydech przelotowy co bym miał w moim JR mogę dać potem do ASZ?

Liczę na waszą pomoc :) pozdrawiam

@edit:
Czy jak bd mieć przelot to potem bardziej dymi ?

Mk2 JR przelot

: sob kwie 09, 2016 19:18
autor: Developers
Kup se rurę Fi 60 z najcięższą ścianką i łącznik elastyczny i pociągnij go od początku do końca a końcowy tłumik ten z GTI co się nie mylę jest na fi 60 więc wszystko będzie grać :) Ja bym z kwasówy łupnął oczywiście jak masz kasę i spawarkę :)

Mk2 JR przelot

: sob kwie 09, 2016 19:25
autor: PiterMK95
Developers, czemu z najcięższą? :D
z kwasówki o ile drozej bedzie??
do tej rury fi60 nie bedzie potrzebna spawarka?
czyli coś takiego? http://estd.pl/pl/rury-proste/284-rura- ... zewna.html" onclick="window.open(this.href);return false; czyli w sumie 2 by stykly i na koniec ten końcowy z gti i idealnie :D

Mk2 JR przelot

: sob kwie 09, 2016 19:47
autor: Developers
no czemu ? bo będzie ważyć dużo :P a kwasiak od początku do końca wyjdzie cię około 250zł z kolankami, spawara potrzebna :D Zależy w ile celujesz łączeń czy dwa czy 3. Z czarnego spokojnie do 100zł wyjdzie Cb :) Ja tam mam zniżki :D

Mk2 JR przelot

: sob kwie 09, 2016 19:57
autor: PiterMK95
Ok coraz lepiej :))
I dźwięk będzie lepszy? ^^
A dymic będzie bardziej czy tak samo?

A i jeszcze jedno gdzieś wyczytałem że lepiej dać rurę 3cale do auta z turbina. Prawda? Wtedy bym jedynie dał jakies zwężenie żeby weszło do końcowego z gti co ma 60

Mk2 JR przelot

: sob kwie 09, 2016 23:47
autor: Developers
Dźwięk ? Hymm to nie benzyna tylko klekoczący diesel :D Spokojnie możesz też upchać większą średnicę tylko potem do końcowego musisz dać jakąś redukcję i po problemie :) Jak lubisz kombinować to kombinuj ale koszt skoczy do góry :) A co do dymienia ? zależy co masz po modzone z silnikiem pompą paliwa :P

Mk2 JR przelot

: sob kwie 09, 2016 23:53
autor: PiterMK95
Ok ok dzięki :)
W sumie racja co do dźwięku bo co w końcu może być lepsze dla ucha niż klekot diesla :D
Po modzone narazie nic ale będzie turbo podkręcanie:)

Mk2 JR przelot

: ndz kwie 10, 2016 22:14
autor: drakula500
Najpierw wykorzystaj przelot fabrycznego wydechu później kombinuj, o ile mi wiadomo na rurach fabrycznych 55mm auta legitymowały się mocami w okolicach 200 koni, dalej chcesz robić wydech? Moim zdaniem nie ta kolejność...

Mk2 JR przelot

: pn kwie 11, 2016 00:49
autor: PiterMK95
drakula500, ale chyba nic się nie stanie :D ogólnie coś przybędzie na mocy trochę? tak tylko żeby się zbierał np lepiej.
powiem tak narazie chce zrobić przelot do tego JR może dużo nie poprawi ale może coś da, ale w planach mam ogólnie swapa na 1.9 asz i wtedy bym se ten przelot przełożył trochę porzeźbiłbym i by podszedł chociaż będzie trochę czasu zaoszczędzonego i zobaczę jak to chodzi na JR :D

Mk2 JR przelot

: wt kwie 12, 2016 22:32
autor: Q_mac
I tak bedziesz musial poczatek wydechu rzezbic po swapie, wiec jakbym miał to ciąć i poprawiać to dałbym sobie siana na tym JR (niepotrzebna robota). Mocy bez modów większych nie przybedzię, tylko placebo.

Mk2 JR przelot

: wt kwie 12, 2016 23:11
autor: PiterMK95
Ok, czyli w takim razie olewam :)
Dzięki za pomoc
Pozdrawiam :)

Do zamknięcia.