Ile kto wyciągnął z silnika AAZ

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Rynkov
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr sty 24, 2007 11:36
Lokalizacja: Białogard
Kontakt:

Ile kto wyciągnął z silnika AAZ

Post autor: Rynkov » pn sty 29, 2007 16:21

Witam
Tak jak w temacie,prosiłbym również o jakieś foty i opis jak co kto zrobił i oczywiście jakim kosztem.
Pozdrawiam

[ Dodano: 30 Sty 2007 08:07 ]
Czyli rozumiem,że nikt nic nie wyciągnoł z tego silnika?
Ostatnio zmieniony śr lut 28, 2007 14:29 przez Rynkov, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » wt sty 30, 2007 15:58

jak jesteś zainteresowany to mam fajny pin do Twojej pompy wtryskowej :) a jak choć troszkę się zainteresowałeś tematem przed napisaniem tego postu to jest to element obowiązkowy przy aaz`ecie

za wiele mocnych 1.9 to tutaj chyba nie ma (bynajmniej mnie nic nie wiadomo) a zasada podnoszenia mocy taka sama jak przy 1.6. Myślę że dało by rade podciągnąć go do 100 km bez większego wkładu finansowego ale to już w zależności co tam u ciebie za turbinka siedzi i jaką masz determinacje do większych mocy.


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt sty 30, 2007 17:49

Trochim pisze:ale to już w zależności co tam u ciebie za turbinka siedzi
pewnie nie za wielka k14 lub T2, a jak nowszy rocznik to k03 - jeszcze gorzej ;)

Rynkov,

jak chcesz podnosic moc to na poczatek wez ten pin od Trochima i z drobnymi regulacjami bedziesz mial te plus minus 100koni. Pozniej, jak bedzie malo, trzeba zalozyc turbo od 1.6TD k24 lub T3 (chyba, ze masz ambicje na jakies VNT) i ponownie usmiechnac sie do Trochima zeby zbudowal Ci pompe 10mm lub wieksza.

Ja wlasnie teraz jezdze na takim zestawie k24 plus pompa 10mm od Trochima (jeszcze wszytko nie jest wyregulowane na max). Filmik jak to teraz jezdzi masz w podpisie i wez poprawke, ze masz 20% wieksza pojemnosc niz ja :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Re: Ile kto wyciągnął z silnika 1.9 TD (AAZ)

Post autor: RobertP » wt sty 30, 2007 18:03

Rynkov pisze:Czyli rozumiem,że nikt nic nie wyciągnoł z tego silnika?
ja jeszcze nic, tłoki, wał itd. są jeszcze na miejscu :bajer: :jezor: :bajer:
ale pewnie i na nie przyjdzie niebawem czas :-)
na początek niewielkim kosztem można zmienić pina w pompie,
dokupić manometr, przewody, dobrze ustawić pompę
później dołożyć IC i znowu wyregulować i to na razie wystarczy a pewnie odczujesz zmiany :bigok:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
Rynkov
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr sty 24, 2007 11:36
Lokalizacja: Białogard
Kontakt:

Post autor: Rynkov » wt sty 30, 2007 19:22

Nareszcie sie jaka dyskusja nawiazala :bajer: Teraz jak sie ma zmiana pina do wytrzymalosci silnika i spalania?Robie rocznie jakies 50 tys km wiec to raczej duzo.Czesto jezdze z gazem w podlodze wiec nie chcialbym zeby po kilku kilometrach poszedl blok albo cos innego.
zaprzal, A Ty ile klocków zrobiłeś na takim zestawie?
RobertP pisze:na początek niewielkim kosztem można zmienić pina w pompie,
Co to znaczy niewielkim?



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » wt sty 30, 2007 19:37

Rynkov pisze:
RobertP pisze:na początek niewielkim kosztem można zmienić pina w pompie,
Co to znaczy niewielkim?
tzn. w ok.500zł powinieneś się zmieścić, żeby odczuć różnicę


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » wt sty 30, 2007 20:12

Trochim pisze:jak jesteś zainteresowany to mam fajny pin do Twojej pompy wtryskowej :) a jak choć troszkę się zainteresowałeś tematem przed napisaniem tego postu to jest to element obowiązkowy przy aaz`ecie

za wiele mocnych 1.9 to tutaj chyba nie ma (bynajmniej mnie nic nie wiadomo) a zasada podnoszenia mocy taka sama jak przy 1.6. Myślę że dało by rade podciągnąć go do 100 km bez większego wkładu finansowego ale to już w zależności co tam u ciebie za turbinka siedzi i jaką masz determinacje do większych mocy.

witam, za jaką kwote budujesz te o 10mm większe pomy i na jakiej zasadzie


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
Rynkov
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr sty 24, 2007 11:36
Lokalizacja: Białogard
Kontakt:

Post autor: Rynkov » wt sty 30, 2007 22:02

Czyli zsumujmy co można zmienić w tym silniku bez wiekszych problemów:
1)pin do pompy
2)samą pompe na ta robiona przez Trochim,
3)zmiana turbo na wieksze
4)IC
5)filt powietrza na stożkowy (ale czy warto?bo rózne opinie słyszałem)
6)................?
Pisząc to mam na myśli rzeczy w miare łatwe do zrobienia i nie wymagające dużych kosztów.Ciekawią mnie też kolejno koszty tych modyfikacji oraz jaką moc uzyska sie dzieki tym modyfikacja :bigok:

zaprzal, A ile koników ma teraz Twój golfik i oczywiscie ile bierze oleju:D Bo ja mialem normalnego bez modyfikacji i bral mi 1l na 1000 km , żarłok z niego był niezły :food:



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt sty 30, 2007 22:12

sprawdz turbo jakie u ciebie siedzi bo moze wcale nie musisz zmieniac na wieksze. stozek to juz raczej jako bajer wizualny. ic mile widziane, najlepiej fmic. jeszcze mozna, a raczej warto zmienic wydech na przelot, 2 cale lub wiecej srednicy. na poczatek wyrzucic katalizator i wstawic rurke. i jesli masz zdolnosci to mozesz sam zrobic governor moda. poszukaj o nim na forum. 1.5 bara+ dawka+ic i bedziesz mogl latac.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
pavello
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:23
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: pavello » wt sty 30, 2007 22:41

z tego co slyszalem filtr stozkowy w dieslu to nie jest dobry pomysl

[ Dodano: 30 Sty 2007 21:45 ]
hmm..a co to FMIC??


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images12.fotosik.pl/63/ec7bc7e88b6fa39c.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt sty 30, 2007 23:10

fmic to ic zamontowany z przodu auta i pod bezposrednim dzialaniem pradu powietrza :D prosciej mowiac zamontowany przed chlodnica=fmic. moze byc tez obok chlodnicy, ale zeby powietrze z przed maski "walilo" na niego.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
pavello
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:23
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: pavello » wt sty 30, 2007 23:37

mhm.to raczej nielatwo cos takiego zrobic?


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images12.fotosik.pl/63/ec7bc7e88b6fa39c.jpg[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości