Pompa wtryskowa 10mm<

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw lut 22, 2007 15:59

[ Dodano: Czw Lut 22, 2007 2:47 pm ]
Cinek pisze:projekt GTI TDI
:bigok:[/quote]

tyle że w mkII, bo trójka jakos niebardzo


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » czw lut 22, 2007 16:12

Cinek, tutaj masz idealne auto na dawce ;)

http://moto.allegro.pl/item167700152_us ... lf_ii.html

dokladnie to ten sam

http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=1093



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lut 22, 2007 16:19

Cinek pisze:tyle że w mkII, bo trójka jakos niebardzo
no pewnie, i w mkII masz lepsze osiagi. Musisz sobie przekalkulowac, bo tak naprawde dlubanie TD tez nie jest tanie, jest slabe sprzeglo, skrzynia, przebuby itp itd... Chociaz jak juz masz T3 to wystarczy wrzucic dobra pompe i jesli uszczelka pod glowica wytrzyma to tez bedzie przyjemnie :) Napewno lepiej niz na k24... Ale afn po programie pewnie bedzie lepszy. A taki PD jak Krzylu zapodal to wogole miazga :) Jakbym teraz mial od poczatku zaczynac dlubanie to bym sie powazniej zastanowil


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw lut 22, 2007 16:32

właśńie rozmawiałem z gościem, nie mówie nie :hmm:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » czw lut 22, 2007 16:40

Cinek, powiem ci jedno ten gosc ktory zabral sie za montaz PD do tego auta dbal jak mogl o te auto ale jak sie go pozbyl silnik dostal ostre ciegi na plecy mianowicie bogaty syn tatusia kupil to auto niewiedzac jak sie obchodzic z dieslem majacym taka moce na jednym ze zlotow jakies 5miesiecy po zakupie widzialem jak to jezdzi juz nie jak 180PS ani jak 130PS bo stara BMW E21 320 dala mu rade
niby cos tam porobili w nim ze duzo lepiej jezdzi,zreszta poczytaj sobie profil tego goscia na vwzone druga strona tam sie troszke rozpisal ;)



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lut 22, 2007 16:45

Krzylu, pamietam ze juz kiedys byl wystawiony na allegro, jezdzacy za jakies spore pieniazki... a to ze dostal baty od BMW to moze jakis notlauf bo chyba tdi nie tak latwo zajechac. Ale lepiej byc ostroznym

tu jeszcze pd 130 do wziecia http://streetracing.pl/forum/viewtopic. ... bbd11095e7


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » czw lut 22, 2007 16:51

A jednak mozna sam bylem w szoku jak zobaczylem final tego wyscigu,mowie ale teraz baty bmw dostanie bo znalem to auto i widzialem wczesniej co potrafi a tu zonk :|

wydaje mi sie ze 5k za gotowca jest lepsza cena niz 3.8 za silnik ktory trzeba dopiero co wpakowac do auta w dodatku jest skrzynia 6biegow przerobione mocowania pod mk2 tylko szkoda ze silnik jest troszke zdymany ;)



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lut 22, 2007 16:59

Krzylu pisze:szkoda ze silnik jest troszke zdymany ;)
wlasnie... bo na te 180km nie ma co patrzec, pewnie zwykly pd130 po programie i nawet na hamowni nie byl


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » czw lut 22, 2007 17:16

w Szczecinie niema hamowni tzn teraz jest wtedy jeszcze niebylo a jezdzic do Poznania......

mimo wszystko PD w mk2 to bajka :hmm:

puki co trzeba sie zadowolic eSBekiem ;)



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw lut 22, 2007 17:21

panowie, 180 mi nie trza, starczy 130 :) sie zobaczy jak bedzie, ale plan jest na razie. pytanie co wyjdzie


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lut 22, 2007 17:24

Cinek, ciekawe, 130 moze sie uda wykrzesac z 1.6td, tylko nie ma pewnosci... gorzej jak pozniej sie zachce wiecej to bedzie problem ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw lut 22, 2007 17:45

Trochim Może zapodaj nr pomp z których coś potrzeba ja postaram się wrzucić ich schematy podasz nr części a ja podzwonie po hurtowniach i popytam ile to kosztuje.

[ Dodano: 22 Lut 2007 17:05 ]
Znalazłem schemat pompy od 1.9 TDi mk3 :
Obrazek


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » czw lut 22, 2007 18:19

zaprzal, jaki problem z moca jak zabraknie juz pomyslow to kupujesz 1.9TDi sprzedajesz mocnego 1.6TD za dobra kase dokladasz pare grosikow i po klopocie ;)



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lut 22, 2007 18:30

Krzylu, nikt ci za mody nie zaplaci, a pozniej tdi musisz tez dlubac od podstaw i to niestety nie kosztuje paru grosikow... Trzeba wybrac jedno i robic konkretnie :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości