Strona 2 z 2

Re: Test zderzeniowy. Auto standardowe i z obniżonym zawiase

: wt mar 27, 2012 15:33
autor: GlasCola
iigAlisArr pisze:
GlasCola pisze:No tutaj jest zaskoczony że przy glebie przy takim zderzeniu są mniejsze zniszczenia
:shock: Przecież to przeczy prawom fizyki, dodatkowo komentator powiedział, że auto nie obniżone ma prawie nie przesuniętą deskę w przeciwieństwie do obniżonego.
Faktycznie mój błąd, tylko ile ten mondeo jest obniżony w stosunku do serii - sporo :D

Test zderzeniowy. Auto standardowe i z obniżonym zawiasem

: wt kwie 03, 2012 11:45
autor: cowboy
ajvan pisze:obniżony samochód oprócz tego, że jest ładniejszy to co ważne w tym przypadku ma lepsza przyczepność - pewniej pokonuje zakręty
nie do konca to prawda, jezeli przesadzimy ze zglebianiem to zmieniamy połozenie tzw roll center i mozna sie zdziwic :)

Re: Test zderzeniowy. Auto standardowe i z obniżonym zawiase

: czw kwie 05, 2012 20:54
autor: ajvan
cowboy pisze:
ajvan pisze:obniżony samochód oprócz tego, że jest ładniejszy to co ważne w tym przypadku ma lepsza przyczepność - pewniej pokonuje zakręty
nie do konca to prawda, jezeli przesadzimy ze zglebianiem to zmieniamy połozenie tzw roll center i mozna sie zdziwic :)
no wiadomo, że bez przesady:)