guma na kulce przy lewarku zmiany biegow

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

guma na kulce przy lewarku zmiany biegow

Post autor: Paweł Marek » śr paź 03, 2012 00:22

kolego przeciez Google wypluwaja odpowiedź w sekundzie http://www.google.pl/search?client=oper ... el=suggest" onclick="window.open(this.href);return false;

http://allegro.pl/tulejka-wodzika-zmian ... 68885.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
witboy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lis 19, 2011 22:44

guma na kulce przy lewarku zmiany biegow

Post autor: witboy » śr paź 03, 2012 16:29

kupilem juz caly zestaw naprawczy za magiczne 11 zl ;] wymiana nie skomplikowana ale dojscie masakra jakas.... ale pod odkreceniu od maglownicy baja

teraz zostalo mi do wymiany jablko pod lewarkiem i ta gume co jest obok lewarka tez z ta pomaranczowa tulejka wprasowana w gume ale zeby sie tam dostac trzeba pol wydechu rozebrac a pajac co kata wycinal uciol mocowania i na stale wspawal rure wiec masakra jakas;/


MK3 GTD -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=432543" onclick="window.open(this.href);return false;
projektory, gewinde, bbs rm 001 -> 9,5j, hbm, skora recaro z cc, reczny skorka, kiera vr6, pakiet gti, aaz pompa 11, t3, awx wydech tdi

Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

guma na kulce przy lewarku zmiany biegow

Post autor: Paweł Marek » śr paź 03, 2012 22:32

jakiś łącznik elastyczny chyba zostawił w wydechu to odegniesz pod warunkiem że rury nie zespawał z środkowym tłumikiem i da się rozłączyć


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
witboy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lis 19, 2011 22:44

guma na kulce przy lewarku zmiany biegow

Post autor: witboy » pt paź 05, 2012 13:31

no lacznik jest przy pipie zaraz za turbo i laczenie rur jest standardowe na taki dziwny lacznik troszke tak pod siedzeniem kierowcy czy troche za... bedzie ciezko zobaczymy.. bo trzeba wlasnie jeszcze tylko jablko wymienic i tulejke w srodku auta i od a do z wymienione bedzie wszystko zostawilem tylko ten precik bo niema zadnego luzu i po wymyciu itd ciasno chodzil wiec smar i sie go zostawilo... reszta tj kompletny el 50 wszystkie 37, 45, 27, 17, 29, 30 z czego z toprana sa jakby gumowe a w aso sa plastiki ktore sa lepsze... stad je zamowilem a wymienic musze 16 i 22 ;] i wymienilem oczywiscie pomaranczowa tulejke ona sporo juz sama dala


MK3 GTD -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=432543" onclick="window.open(this.href);return false;
projektory, gewinde, bbs rm 001 -> 9,5j, hbm, skora recaro z cc, reczny skorka, kiera vr6, pakiet gti, aaz pompa 11, t3, awx wydech tdi

Obrazek

luke320
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 604
Rejestracja: śr paź 27, 2010 18:19

guma na kulce przy lewarku zmiany biegow

Post autor: luke320 » czw paź 02, 2014 17:07

Odświeżę temat,bo nie ma sensu zakładać nowego.
Czy w miejscu,gdzie pracuje ta tulejka:Obrazek
fabryka dawała jakieś smarowidło,czy ona powinna pracować na sucho ? Czyli,czy przesmarować czymś ten wałek.
Jak tak,to czy wystarczy np. wazelina techniczna ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Napędowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości