To jest właśnie dwumas a nie sztywne koło i powinien mieć właśnie luz.
Koszty wymiany sprzegla z dwumasa
: wt maja 20, 2014 20:31
autor: jointone
No wlasnie luzu to chyba ma nie byc, sprezyny maja tlumic drgania. Zastanawiam sie czy nie bedzie hałasować jeśli jest tak słabo spasowane.
Koszty wymiany sprzegla z dwumasa
: wt maja 20, 2014 20:35
autor: orel11
Ale to nie jest luz,naciągasz go w jedna stronę i sam powraca.Tak ma być.
Koszty wymiany sprzegla z dwumasa
: wt maja 20, 2014 20:58
autor: jointone
Nie naciagam wlasnie nic, chodzi luzno bez uzycia sily i w tym zakresie co zaznaczylem markerem(8mm) nie powraca
Koszty wymiany sprzegla z dwumasa
: wt maja 20, 2014 21:02
autor: J.B.S.
Jest ok zakladaj.Będziesz pan zadowolony
Koszty wymiany sprzegla z dwumasa
: wt maja 20, 2014 21:18
autor: Michał_1977
jointone pisze:Kurde kupilem to sprzeglo i nie wiem czy jest ok. Czy mozecie spojrzec na nie: " onclick="window.open(this.href);return false; ... e=youtu.be .
Wszystko jest w porządku. Dwumasa,czyli jak sama nazwa wskazuje,to dwa współpracujące koła,między którymi są sprężyny-tłumiki drgań.To co przedstawiłeś na filmie,to luz nominalny owych tłumików.
Zdejmiesz starą dwumasę,to wtedy dopiero zobaczysz super luz
Koszty wymiany sprzegla z dwumasa
: wt maja 20, 2014 21:35
autor: jointone
Spoko jak luz dopuszczalny to jest ok.
Pozatym mam wrazenie ze jest to regenerowany zestaw, napisy wygladaja jak nie dokonca oczyszczone:
Może trochę marudzę, ale trudno =)
Koszty wymiany sprzegla z dwumasa
: śr maja 21, 2014 05:48
autor: Michał_1977
jointone, nie wiem kto ci to bedzie montował,ale wolę uprzedzić,że jak masz zmontowany zestaw,to nie rozkręcać go!
Po to są zrobione prześwity do śrub w docisku,żeby w całości go przykręcić do wału korbowego
Koszty wymiany sprzegla z dwumasa
: śr maja 21, 2014 12:36
autor: elemenateur
nie szukaj dziury w całym, luz minimalny ma każda dwumasa, są określone normy i na pewno będzie OK. Jeśli mialoby to być część regenerowana to i tak będzie to nadal część pełnowartościowa(patrz przykład przepływki regenerowane)
Sprzeglo z dwumasą wymienione, biegi wchodza jak w masło, nic nie zgrzyta. Stara tarcza i docisk wygladaly ok, jedynie lozysko wyciskowe mialo zjechana bierznie i bylo zużyte sporo, przed wymiana sprzeglo bralo bardzo nisko, teraz bierze wyzej. Dwumasa jeszcze sie nie rozleciala, auto nie wchodzilo w jakies straszne wibracje, ale na nowej to inna bajka. Jeszcze zmiana oleju w skrzyni i bedzie cacy =)
Jesli komus nie wchodzi jedynka i wsteczny, lub zgrzytają moge jak najbardziej potwierdzić, że to problem ze sprzęgłem. Wibracje na pedale sprzęgła też ustały - przypuszczam, że to wina starego łożyska.