Jeśli z mk2 , to przegub zostaje ten co masz obecnie . Masz golfa z 91 r , czyli masz zapewne sworzeń 19 (ten większy). Wszystko pasuje bez problemu , ściągasz oryginał co masz teraz , czyli zwrotnicę z 239 i zakładasz zwrotnice z zaciskiem , jarzmem i całą resztą z 256.
Nawet filmik znalazłem:
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=0kQ5L5bGpr4[/youtube]
Co do tyłu to belka zwykła od tej z gti różni się tylko tym , że w gti jest stabilizator (wspawany pręt w poprzek belki).
Normalnie na swoją belkę założysz hamulce tarczowe
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Do założenia z tyłu hamulców potrzebujesz :
-czop taki jak na zdj u góry , bo czop z bębnów (ten na dole) nie ma tych uchwytów na jarzmo :
-jarzmo pod tylne tarcze 226
- zaciski girling 38 albo z golfa 4 (ale trzeba dorobić przejściówkę z przewodu giętkiego do zacisku , bo są inne gwinty)
-korektor siły hamowania pod tarczę ( jest inny niż ten od bębnów ) , choć niektórzy go wywalają całkiem , co moim zdaniem jest głupotą , bo po coś go niemiec montował...
-osłony tarcz z mk2 GTI (w aso sztuka kosztuje 110zł ) , albo z polo 6n ( 40zł szt) , z tym że osłone z golfa montuje się
na czop , a z polo
między czop a belkę
-przewody giętkie i kilka pierdół (blaszki , zabezpieczenia itp)
Jak chcesz , to napisz też do tego kolesia co dam Ci namiary (podeślę Ci go potem , bo muszę poszukać) , On miał wszystko co potrzebne do swapu bębnów na tarcze za 200 czy 250zł , więc i tak opłaca Ci się to kupić , bo jak chcesz kupować na części , to wyjdzie Cię to dużo dużo więcej (same zaciski co pokazałeś to 180zł + koszta przesyłki... ), a tak kupisz u jednego gościa i przód i tył .