Strona 4 z 27

: wt cze 19, 2007 17:58
autor: golfiarz1
polke i schowek trzeba skracac chyba ze kupisz gdzies od mk 2 z klimatyzacja

: wt cze 19, 2007 19:19
autor: zajac
ja mam pytanie czy klima z mk2 w wersji angielskiej bedzie pasowac do naszej??

i druga czesc gdzie i jak (o ile sie da)zamontowac kompresor klimy do mk2 1,8 RP
jak wyglada faza z chlodnica trzeba dodatkowa czy jest jakas orginalna normalna chlodnica
bo z tego co zrozumialem nagrzewnice i sterowanie pasuje z mk4

: wt cze 19, 2007 20:47
autor: TheBiSHoP
A sprawdzał ktoś czy da się do kompresora od MK4 założyć sprzęgiełko od MK2 na pasek klinowy zamiast wielorowkowego?

: śr cze 20, 2007 08:52
autor: greg
zajac pisze:ja mam pytanie czy klima z mk2 w wersji angielskiej bedzie pasowac do naszej??
ni e- bo nagrzewnica ma odbicie lustrzane

: śr cze 20, 2007 09:36
autor: miś fazi
a powie mi ktoś Panowie , który wąż do którego końca kompresora , mam takie same końcówki na wężach , a kompresor ma oznaczenia D i S , więc który wąż do której końcówki

: śr cze 20, 2007 12:30
autor: greg
więc który wąż do której końcówki
Obrazek

: śr cze 20, 2007 13:35
autor: miś fazi
wielkie dzięki :bigok:

[ Dodano: 20 Cze 2007 13:54 ]
a czy nie miałbyś gdzieś reszty opisu z tego schematu ? bardzo by mi pasował

[ Dodano: 20 Cze 2007 13:57 ]
bo ja mam kompresor z końcówkami gwintowanymi więc węże są nakręcane , nie są mocowane na dociśk przez dodatkową płytke

: śr cze 20, 2007 15:35
autor: greg
miś fazi pisze:a czy nie miałbyś gdzieś reszty opisu z tego schematu ? bardzo by mi pasował
pewnie że mam - czytaj podpis

: śr cze 20, 2007 17:41
autor: miś fazi
wspaniała sprawa , jeszcze raz wielkie dzięki :bigok:

: czw cze 21, 2007 16:20
autor: kawior
Witam, raz na kilka dni przychodzi mi przez głowę zamontowanie klimatyzacji w moim mk3 1.9 TD ( AAZ ).
Znalezienie klimatyzacji z 1.9 TD właściwie chyba graniczy z cudem, wiec zastanawiam się też nad podobnym klimatronickiem z mk4.
Największy problem to chyba u mnie dopasowanie łapy kompresora. Wiec chiałbym się zapytać znawców jak to moze wygladać, czy np jest sens skompletowania tego klimatronica tak jak zrobili to koledzy wyżej i szukanie samego kompresora od AAZ. Musiałbym chyba też wymienić alternator, bo podobno ten od klimy jest inny no i ostatnie sprawa to czy problem byłby z podłączeniem tego przyspieszacza obrotów przy włączającej sie klimie. Mam jeszcze stara wersje z wajchą.
Może chaotycznie to wszystko napisałem, ale nie mam skąd czerpać wiedzy na ten temat poza forum.

Proszę o ewentualne rady.

: czw cze 21, 2007 16:30
autor: greg
kawior, przede wszystkim szukaj łapy do diesla

: czw cze 21, 2007 16:32
autor: miś fazi
ja tak samo myślałem , ale nie jest tak żle , pooglądaj allegro a znajdziesz wszystko , tylko sie nie śpiesz , a kupisz dosyć tanio

[ Dodano: 21 Cze 2007 16:33 ]
a wszystko o klimie dowiedziałem sie z forum , bo byłem kompletnym debilem w sprawach klimy , a teraz moge uchodzic za eksperta :bajer:

: czw cze 21, 2007 16:39
autor: kawior
greg, czyli jak znajdę łape kompresora to mogę sobie szukać klimy od dowolnej wersji silnikowej, włączając w to climatronica ?

miś fazi, zapamietam to sobie i w razie czego bede Cie zasypywał pytaniami :) ( zartowałem )

spieszyć mi się raczej nie spieszy, chciałbym zrealizować ten powiedzmy projekt do wakacji 2008. Na klimie mi zależy, bo jeździłem kilkoma autami z klima i przekonałem się o tym, ze klima to nie luksus, a bardziej bezpieczeństwo, szczególnie w długiej trasie i ogromnych upałach, a samochodu pod tym kątem nie wyminie, bo mam wrażenie, ze trafiłem na tak dobry egzemplarz pod względem stanu technicznego ze w tej cenie podobnego nie znajdę.

: czw cze 21, 2007 16:42
autor: greg
kawior, to nie tak ale wg mnie najtrudniejszą rzeczą poza czujnikiem nasłonecznienia w klimatroniku golfa 4 jest łapa pod dany model silnika - kopletowani eklimy bym zaczął od tego