1.8 2h nierówne obr,praca silnika strzela w tłumik,brak mocy

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, grg474, marcin7x5, VIP

zylkakrzysztof
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw cze 24, 2010 23:32
Lokalizacja: Chorzów

1.8 2h nierówne obr,praca silnika strzela w tłumik,brak mocy

Post autor: zylkakrzysztof » ndz lut 20, 2011 21:42

7.JPG



zylkakrzysztof
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw cze 24, 2010 23:32
Lokalizacja: Chorzów

1.8 2h nierówne obr,praca silnika strzela w tłumik,brak mocy

Post autor: zylkakrzysztof » ndz lut 20, 2011 21:44

:okej:
Ostatnio zmieniony pt lut 25, 2011 18:47 przez zylkakrzysztof, łącznie zmieniany 1 raz.



zylkakrzysztof
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw cze 24, 2010 23:32
Lokalizacja: Chorzów

1.8 2h nierówne obr,praca silnika strzela w tłumik,brak mocy

Post autor: zylkakrzysztof » ndz lut 20, 2011 21:47

5.JPG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



zylkakrzysztof
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw cze 24, 2010 23:32
Lokalizacja: Chorzów

1.8 2h nierówne obr,praca silnika strzela w tłumik,brak mocy

Post autor: zylkakrzysztof » ndz lut 20, 2011 21:48

7.JPG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



zylkakrzysztof
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw cze 24, 2010 23:32
Lokalizacja: Chorzów

1.8 2h nierówne obr,praca silnika strzela w tłumik,brak mocy

Post autor: zylkakrzysztof » ndz lut 20, 2011 21:52

Więc to tyle fotek, ma ktoś w takim razie pomysł od czego zacząć ?? jak sprawdzić ciśnienie w układzie paliwowym?? co z tym zaworem wyrównującym ciśnienie może mieć usterkę która występuje czasami?? w sumie oddać auto do mechanika w tedy jak jeździ mija się z celem, chyba tak jak szukanie awarii,
PS Dzięki za zidentyfikowanie oznaczeń silnika pozd.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

1.8 2h nierówne obr,praca silnika strzela w tłumik,brak mocy

Post autor: Paweł Marek » ndz lut 20, 2011 23:59

zylkakrzysztof, proszę cię na przyszłość nie rozkładaj fotek po jednej na każdy post, tylko ładuj wszystkie do jednego. Nawiasem pisząc przydadzą się te fotki na przyszłość bo dobra jakość i rzadki silnik, ja nic nie podpowiem więc niech ten post służy za up.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

devil09
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 17:08
Lokalizacja: wrocław

1.8 2h nierówne obr,praca silnika strzela w tłumik,brak mocy

Post autor: devil09 » pn lut 21, 2011 20:25

ja kiedys mialem podobny problem w mojej 3...poleciala mi sonda-dostawal zla dawke paliwa i chodzil nie rowno a dodatkowo mialem kata zapchanego syfem i tracil na mocy...



Utul
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: pt lip 18, 2008 00:24
Lokalizacja: Marklowice

1.8 2h nierówne obr,praca silnika strzela w tłumik,brak mocy

Post autor: Utul » czw lut 24, 2011 01:14

Witam
Paweł Marek pisze: a na Digi są tylko JH w cabrio z USA.
Muszę sprostować... mam JH cabrio wersja US oczywiście z katem, a jest to najzwyklejszy K-Jetronic. Komp steruje tylko i wyłącznie dawką paliwa na podstawie informacji z sondy. Do Digi to mu bardzo daleko. Nie słyszałem o Digi na mechanicznym wtrysku.

zylkakrzysztof Jak chodzi na wolnych obrotach to odłącz mu wtyczkę z elektrozaworu przykręconego do prawego kielicha( twoja druga fotka ) i sprawdź czy jest jakaś różnica.( Jak pisałem wcześniej )

Pozdro



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

1.8 2h nierówne obr,praca silnika strzela w tłumik,brak mocy

Post autor: Paweł Marek » czw lut 24, 2011 22:24

nie pisałem że każde JH z USA jest jest na Digi, tylko że te na DIGI są z USA - to pewna różnica


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

zylkakrzysztof
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw cze 24, 2010 23:32
Lokalizacja: Chorzów

1.8 2h nierówne obr,praca silnika strzela w tłumik,brak mocy

Post autor: zylkakrzysztof » pt lut 25, 2011 14:40

Witam wszystkich, na pewno wszystkie informacje się przydadzą, wiedzy nigdy za mało, jak już wcześniej pisałem oddałem gofera do polecanego fachowca od wtrysków mechanicznych nawiasem mówiąc jedynego co zgodził się w nim pogrzebać, stał od wtorku do piątku. Od mechanika dostałem info że wszystko jest sprawne i że tylko podczas występowania objawu może to sprawdzić. No i :banghead: chyba zacznę wymieniać poklei na chybił trafił, zaczyna mi powoli chodzić po głowie zmianę całego wtrysku na coś innego...............



zylkakrzysztof
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw cze 24, 2010 23:32
Lokalizacja: Chorzów

1.8 2h nierówne obr,praca silnika strzela w tłumik,brak mocy

Post autor: zylkakrzysztof » pt lut 25, 2011 14:48

A to spotkało mnie w cudowny wtorek kiedy autko trafiło do mechanika:

więc kolejny objaw, na ciepłym silniku, stracił wolne obroty, i po zgaśnięciu nie dało się go odpalić(przy próbach odpalenia śmierdziało benzyną) oczywiście po odstaniu ze 30min wszystko wróciło do normy. A zanim stracił wolne obroty podczas jazdy było słychać z pod silnika od strony pasażera kliknięcia jakby zaworu ciśnienia......... każdorazowe klik tracił obroty na 100br/min i znów na ok. 900obr/min jedyny ratunek było trzymać go na gazie.



zylkakrzysztof
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw cze 24, 2010 23:32
Lokalizacja: Chorzów

1.8 2h nierówne obr,praca silnika strzela w tłumik,brak mocy

Post autor: zylkakrzysztof » pt mar 04, 2011 13:01

Witam, dziś dostałem info z serwisu (golfik gotowy) :okej: usterka została zlokalizowana podobno w układzie pompy paliwowej, koszt naprawy 70zł, jak dowiem się coś więcej napisze mam nadzieje że to będzie to a nie ściema mechanika :los2:



zylkakrzysztof
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw cze 24, 2010 23:32
Lokalizacja: Chorzów

1.8 2h nierówne obr,praca silnika strzela w tłumik,brak mocy

Post autor: zylkakrzysztof » śr mar 23, 2011 13:14

No I tak dla sprecyzowania i wyjaśnienia, układ mechanicznego wtrysku jest w 100% sprawny (no niestety fachowców faktycznie brakuje w tym temacie) usterka moich problemów zlokalizowana została po kilku weekendach siedzenia w garażu w skrzynce bezpiecznikowej a dokładnie mówiąc w mocowaniu przekaźników. Po wyczyszczeniu wymianie styków i przelutowaniu połączeń wewnątrz skrzynki bezpieczników oraz wymianie zużytych przekaźników golfik śmiga bez problemów :))))). Chcesz mieć coś zrobione dobrze zrób to sam, po odebraniu autka z warsztatu było jeszcze gorzej nie wspominając już o uszkodzonych szybach elektrycznych :banghead:. Dla tych którzy maja ochotę samemu pogrzebać przy wtrysku mechanicznym odsyłam do super opisanej dokumentacji odnośnie wytrysku mechanicznego "Układ wtrysku paliwa silnika 2.8i V6 w Fordach Capri" dużo wyjaśnia (do ściągnięcia z netu, trochę grzebania i po sprawie).

Dziękuję wszystkim za pomoc i rady pozdrawiam Forumowiczów kończę temat :okej:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk1 (1974 - 1983)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości