Strona 1 z 1

Kompresja w Mk1 1100

: pn wrz 05, 2011 13:48
autor: Daro Mk1
panowie niech mi ktos podrzuci jak ktos wie jaka powinna bys kompresja w mk1 z silnikiem 1100 na cylindrach wie ktos?

KOmpresja w Mk1 1100

: pn wrz 05, 2011 14:41
autor: marcin7x5
Z tego co pamiętam to jak masz mniej niz 8 to silnik do remontu. Jak miałem kiedys 1-kę to miała kompresję 10-11. Ważne jest tez aby była równa lun zblizona na wszystkich cylindrach.

KOmpresja w Mk1 1100

: pn wrz 05, 2011 15:02
autor: Daro Mk1
a mam na 4garze 9,5 , 3 gar10 , 2 gar10 , 1 gar 8 tio chyba dobrze jak na 28lat bez kapitalnego remontu przy przebiegu 300tysiecy

KOmpresja w Mk1 1100

: wt wrz 06, 2011 10:38
autor: marcin7x5
Nawet bardzo dobrze. Ach te silniczki. Proste i praktycznie nie do zajeżdżenia.

KOmpresja w Mk1 1100

: wt wrz 06, 2011 14:22
autor: Daro Mk1
tylko kurde musze cos zrobic z gaznikiem cos tam bylo kombinowane i niemam ssania mam wrazenie ze ktos zabliokowal i chodzi caly czas na ssaniu bo poorzera takie iloscipaliwa obrotow niema za wysokich ale z ruly czorno i swiece tak okopcone zetragedia;/ a nie grzebalem nigdy przy tym gazniku i wsymie nawet niewiem jak powinno to tam chodzic wszystko

KOmpresja w Mk1 1100

: śr wrz 07, 2011 10:36
autor: marcin7x5
Sprawdź czy uchyla ci się przepustnica powietrza (ta na górze) w miarę nagrzewania się silnika. Może siłownik jest nieszczelny.