Brak SSAnia golf 1.8 KR

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Pablo1010
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn lis 05, 2007 22:32
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Brak SSAnia golf 1.8 KR

Post autor: Pablo1010 » pt wrz 30, 2011 08:09

Witam Panowie mam problem nie mam ssania w moim golfie silnik to 1.8 16v KR i co za to odp patrzyłem juz wtryskiwacz fota nizej i do i od niego kabelek leci do czujnika no ale podlaczalem inny czujnik nie wkladajac go do glowicy i tez nic wiec co dalej ? Obrazek
Z góry dzieki za pomoc


Mk II German Style

Awatar użytkownika
forevwers
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 12:53
Lokalizacja: Sandomierz
Kontakt:

Brak SSAnia golf 1.8 KR

Post autor: forevwers » pt wrz 30, 2011 09:06

pierwsze co sprobuj odpalic bez zadnego czujnika (z odpieta wtyczka) auto powinno pracowac na wyzszych obrotach (w trybie awaryjnym)


Obrazek

kopytko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: wt wrz 23, 2008 13:24
Lokalizacja: Modrzewie

Brak SSAnia golf 1.8 KR

Post autor: kopytko » pt wrz 30, 2011 11:01

Pablo sprawdzałeś czy leci z podpiętym wężem paliwa?? wiem ,ze to głupie co pisze ale nie widać żebyś tą śrubę z wężem odkręcał.:P
Ale tak na poważnie to podłącz miernik i sprawdź czy podczas kręcenia rozrusznikiem jest napięcie na tej wtyczce . Jeżeli jest to trzeba szukać problemu z wtryskiwaczem, jak nie ma to w instalacji elektrycznej.
PS. silnik musi być podczas tego pomiaru całkiem zimny.
Choć podejrzewam problem z kabelkologią ze względu na te kabelki co widać na zdjęciu:(
Na poniższym zdjęciu masz schemat instalacji jakby się okazało ,ze to kabelki.
Nr16 to właśnie wtrysk rozruchowy ( twoje ssanie)
Obrazek


Obrazek

Pablo1010
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn lis 05, 2007 22:32
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Brak SSAnia golf 1.8 KR

Post autor: Pablo1010 » pt wrz 30, 2011 17:45

forevwers pisze:pierwsze co sprobuj odpalic bez zadnego czujnika (z odpieta wtyczka) auto powinno pracowac na wyzszych obrotach (w trybie awaryjnym)
A wiec tak odłączałem i wtryskiwacz i czujnik do którego jest podpięty kabelek ze wtryskiwacza i na zimnym silniku chodzi tak jak z podpiętymi


Mk II German Style

Pablo1010
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn lis 05, 2007 22:32
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Brak SSAnia golf 1.8 KR

Post autor: Pablo1010 » pt wrz 30, 2011 18:13

kopytko pisze:Pablo sprawdzałeś czy leci z podpiętym wężem paliwa?? wiem ,ze to głupie co pisze ale nie widać żebyś tą śrubę z wężem odkręcał.:P
Ale tak na poważnie to podłącz miernik i sprawdź czy podczas kręcenia rozrusznikiem jest napięcie na tej wtyczce . Jeżeli jest to trzeba szukać problemu z wtryskiwaczem, jak nie ma to w instalacji elektrycznej.
PS. silnik musi być podczas tego pomiaru całkiem zimny.
Choć podejrzewam problem z kabelkologią ze względu na te kabelki co widać na zdjęciu:(
Na poniższym zdjęciu masz schemat instalacji jakby się okazało ,ze to kabelki.
Nr16 to właśnie wtrysk rozruchowy ( twoje ssanie)
Obrazek


Heh no wiem ze nie wyglada bo ja wiesz od kad włożyłem silnik to nic jak narazie nie robione przy nim bardzo ale przez zime bedzie a co do tego problemu to tak

Miernikiem sprawdzałem wiesz jak ze po prostu sa dwa kable czarny jako minus i plus brałem z akumulatora to Ci powiem ze tak na odpalonym silniku to rożnie kurcze to pokazywało jak tam poprzyciskalem to bylo 12 v ale i spadało ,wtryskiwacz jest zmieniony z 2.0 16v ale popatrzę jeszcze mój i zamiast tego czujnika co kable ida do wtryskiwacza podłączałem inny i nic się nie dzieje tak samo chodzi muszę wykręcić tamten i sie zobaczy a ze instalka moze być coś nie tak to ja wiem bo mnie to strasznie boli to co ktoś z tym silnikiem zrobił ale ja to naprawie :)

aaa i właśnie przy pierwszym odpaleniu to wiesz odrazu łapie tak ponad 2 tys obrotow na chwile a pozniej to spada wiesz do ok poniżej 1tys no i tak chwile parkocze i jak nie jest za zimno na dworze to sie wyrownoje i juz chodzi ale to wiesz i tak lipa muszę dojść co z tym ssaniem bo to bedzie lipa w zimie nie odpale wogole :(


Mk II German Style

qbanczyk691
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: wt wrz 22, 2009 22:12
Lokalizacja: Grójec

Brak SSAnia golf 1.8 KR

Post autor: qbanczyk691 » pt wrz 30, 2011 18:47

Kolego wtryskiwacz rozruchowy działa właśnie tylko przez chwilę. Napięcie dostaje z włącznika termiczno-czasowego pod króćcem wody, nad obudową koła zamachowego. Czasy działania przy różnej temp:
do -10 stopni - 4 do 9 sekund
do 0 stopni 3 do 7,5 sekundy
do 10 stopni 2 do 5,8 sekundy
do 20 stopni 1 do 3,8 sekundy
od 40 stopni przestaje się włączać.



kopytko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: wt wrz 23, 2008 13:24
Lokalizacja: Modrzewie

Brak SSAnia golf 1.8 KR

Post autor: kopytko » pt wrz 30, 2011 19:13

Pablo1010 pisze:Heh no wiem ze nie wyglada bo ja wiesz od kad włożyłem silnik to nic jak narazie nie robione przy nim bardzo ale przez zime bedzie a co do tego problemu to tak

Miernikiem sprawdzałem wiesz jak ze po prostu sa dwa kable czarny jako minus i plus brałem z akumulatora to Ci powiem ze tak na odpalonym silniku to rożnie kurcze to pokazywało jak tam poprzyciskalem to bylo 12 v ale i spadało ,wtryskiwacz jest zmieniony z 2.0 16v ale popatrzę jeszcze mój i zamiast tego czujnika co kable ida do wtryskiwacza podłączałem inny i nic się nie dzieje tak samo chodzi muszę wykręcić tamten i sie zobaczy a ze instalka moze być coś nie tak to ja wiem bo mnie to strasznie boli to co ktoś z tym silnikiem zrobił ale ja to naprawie :)

aaa i właśnie przy pierwszym odpaleniu to wiesz odrazu łapie tak ponad 2 tys obrotow na chwile a pozniej to spada wiesz do ok poniżej 1tys no i tak chwile parkocze i jak nie jest za zimno na dworze to sie wyrownoje i juz chodzi ale to wiesz i tak lipa muszę dojść co z tym ssaniem bo to bedzie lipa w zimie nie odpale wogole :(
Jejku troche namieszałeś w tej wypowiedzi:)

Powiem Tobie tak:
1. odłącz wtyczke od wtryskiwacza.
2. w miejsce pinów we wtyczce podepnij miernik
3. na zimnym silniku zakręć rozrusznikiem
4. na mierniku powinno sie pojawić napięcie
5.jesli nie ma szukać trzeba w instalacji
6. Aby sprawdzić włącznik termiczny to na zimnym silniku podepnij pod jego wyjście(kabelek który idzie właśnie do wtryskiwacza- musisz dostać sie pod izolacje ) omomierz ( drugi kabelek omomierza do masy) i w momencie zakręcenia rozrusznikiem powinno sie pojawić przejście ( na omomierzu 0 ohm). jak nie bedzie przejścia do sprawdzenia włacznik termiczny.
7.Jak bedzie z włącznikiem wszystko ok to trzeba szukać czy jest jakaś oporność na wtryskiwaczu( nie wiem jaka niestety powinna być)
8. najlepiej sprawdzic wtrysk wykrecajac 2 imbusy i w momencie zakrecenia silnikiem (zimnym) sprawdzic czy leci chmurka benzyny.

PS. Prosze jak bedziesz odpisywał ,twórz krótkie zdania bo ciężko zrozumieć o co chodzi :P


Obrazek

Pablo1010
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn lis 05, 2007 22:32
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Brak SSAnia golf 1.8 KR

Post autor: Pablo1010 » pt wrz 30, 2011 22:22

qbanczyk691 pisze:Kolego wtryskiwacz rozruchowy działa właśnie tylko przez chwilę. Napięcie dostaje z włącznika termiczno-czasowego pod króćcem wody, nad obudową koła zamachowego. Czasy działania przy różnej temp:
do -10 stopni - 4 do 9 sekund
do 0 stopni 3 do 7,5 sekundy
do 10 stopni 2 do 5,8 sekundy
do 20 stopni 1 do 3,8 sekundy
od 40 stopni przestaje się włączać.

Ok dzieki za info :)


Mk II German Style

Pablo1010
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn lis 05, 2007 22:32
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Brak SSAnia golf 1.8 KR

Post autor: Pablo1010 » pt wrz 30, 2011 22:25

Jejku troche namieszałeś w tej wypowiedzi:)

Powiem Tobie tak:
1. odłącz wtyczke od wtryskiwacza.
2. w miejsce pinów we wtyczce podepnij miernik
3. na zimnym silniku zakręć rozrusznikiem
4. na mierniku powinno sie pojawić napięcie
5.jesli nie ma szukać trzeba w instalacji
6. Aby sprawdzić włącznik termiczny to na zimnym silniku podepnij pod jego wyjście(kabelek który idzie właśnie do wtryskiwacza- musisz dostać sie pod izolacje ) omomierz ( drugi kabelek omomierza do masy) i w momencie zakręcenia rozrusznikiem powinno sie pojawić przejście ( na omomierzu 0 ohm). jak nie bedzie przejścia do sprawdzenia włacznik termiczny.
7.Jak bedzie z włącznikiem wszystko ok to trzeba szukać czy jest jakaś oporność na wtryskiwaczu( nie wiem jaka niestety powinna być)
8. najlepiej sprawdzic wtrysk wykrecajac 2 imbusy i w momencie zakrecenia silnikiem (zimnym) sprawdzic czy leci chmurka benzyny.

PS. Prosze jak bedziesz odpisywał ,twórz krótkie zdania bo ciężko zrozumieć o co chodzi :P[/quote]


Ok to postaram sie jutro tak zrobic i dam znac , dzieki bardzo za odp. i cierpliwość w czytaniu moich wypocin :)


Mk II German Style

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości