Swap Pierburg na Weber

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
alex_7692
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 748
Rejestracja: sob sty 14, 2012 16:09
Lokalizacja: Grudziądz/ Toruń

Swap Pierburg na Weber

Post autor: alex_7692 » wt kwie 10, 2012 13:47

Mam silnik 1.3 MH na gaźniku, pytanie czy jeśli zmienię oryginalny gaźnik na gaźnik Webera to czy zmniejszy mi sie spalanie ( ssanie chyba jest w nim ręczne? ) oraz czy zwiększy mi sie moc? Jeśli tak to proszę jakieś namiary np allegro itp? Jaki model i w ogóle czy warto. Czy czekają mnie jakieś większe modyfikacje?


Moje MKII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452768" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

21tehace21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: śr lut 15, 2012 20:36

Re: Swap Pierburg na Weber

Post autor: 21tehace21 » pt kwie 13, 2012 10:15

Już jezdze tydzien na weberze, wczesniej mialem 2e2 ktory zaczal juz odmawiac posluszenstwa, narazie jestem zadowolony rowne obroty, pali normalnie nieraz go nawet bez ssania pale i jedzie ale troszke szarpie na poczatku, ale jak sie rozgrzeje to dziala elegancko, nie wiem tylko jeszcze jak to jest ze spalaniem, mocy moze mu nie dodalo ale oddalo to co powinno byc bo na tym 2e2 to przy 140 juz nie chcial isc a teraz ze 160 pojdzie, na poczatku mialem jakis problem strasznie zle mi chodzil, jak traktor i pochlanial bardzo duzo paliwa, ale najlepsze jest to ze mi sie to samo naprawilo :). Ja mam gaznik POLMO na licencji weber, 34 DCHD 12, z podcisnieniowa druga przepustnica, jak masz silnik 1.3 to szukaj gaznikow z oznaczeniami nieparzystymi np 34 DCHD 17, osobicie polecam gazniki DCHD, sa tez DCMP i S2C ale z tego co wyczytalem to ten S2C ma straszna dziure w obrotach, ma jeszcze ZHS z ktorym nieraz moze byc problem, najlepiej szukac gaznika oryginalnego weber ale ciezko dostac, albo na licencji weber, im starszy tym lepszy jakosciowo, bo te FOSy co w polonezach byly to tez najlepsze nie sa, najlepiej szukaj z fiata 1300. Jeżeli chodzi o swap to sam w sobie nie jest trudny tu link o do swapu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=61522" onclick="window.open(this.href);return false; a tu taki ogolny do poczytania http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3789500" onclick="window.open(this.href);return false;, ogolnie polecam taki swap, najlepsze jest to ze wszystko jest takie proste, sa 2 srubki od regulacji, dysze na wierzchu. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
alex_7692
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 748
Rejestracja: sob sty 14, 2012 16:09
Lokalizacja: Grudziądz/ Toruń

Swap Pierburg na Weber

Post autor: alex_7692 » czw cze 14, 2012 13:05

Trochę odkopuje temat, ale jak ze spalaniem, bo miałeś coś napisać ..


Moje MKII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452768" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości