Golf mk2 1.8RP+LPG=duzo pali i smierdzi benzyną...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Kryza
Forum Master
Forum Master
Posty: 1102
Rejestracja: wt mar 08, 2011 21:53
Lokalizacja: Kraków

Golf mk2 1.8RP+LPG=duzo pali i smierdzi benzyną...

Post autor: Kryza » śr lut 06, 2013 19:30

Witam od jakiegos czasu mam problem ze swoim golfem mk2 1.8rp +lpg.

Chodzi mi konkretnie o to ze ogólnie jezdzi dobrze na benzynie jak i na lpg ale jak rano zapalam to nie równo pracuje jak by nie palił na wszystkie gary, ale to moze jest spowodowane wilgocią bo auto stoi pod chmurką,ale po 30 sekundach trzymania na około 1500 obrotów wyrównuje sie wszystko, a od jakiegos tygodnia czuc mocno benzyne w aucie tak jak by nie dopalał albo go zalewało, oprucz tego duzo zjada benzyny a dolewam tylko na rozpałke, benzyny za 30zł. wystarcza mi na jedno tankowanie lpg za 70zł.(pełna butla).

Znajomy mówił mi cos ze moze byc uwalona sonda, a ja nawet nie wiem jak to sprawdzic, wyczytałem tez ze problem moze byc w niebieskim czujniku lub potenciometrze przepustnicy.

Prosze o jakąs podpowiedz, skazówke.


KUPIĘ NIEBIESKIE WNĘTRZE WELUROWE DO GOLFA MK2 USA 3Drzwi.Jak ktoś coś ma to pisać na PW

Awatar użytkownika
KurierOPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr mar 23, 2011 09:34
Lokalizacja: Opolskie

Golf mk2 1.8RP+LPG=duzo pali i smierdzi benzyną...

Post autor: KurierOPL » śr lut 06, 2013 20:40

sprawdz najpierw czy wajcha nie leje sie po silniku , potem napraw ssanie , podnien " niebieski czujnik " temperatury plynu chod , sonde jak masz 4 kablowa to ustawiacz miernik na 20 V i czerwony kabel z miernika wtykasz do kostki w miejscu gdzie jest czarny kabel od strony sondy , musi oscylowac na wolnych pomiedzy 0.2 a 1 V , jak stoi to lipa , a jak masz jedno kablowa to tak samo tylko , ze masz do wyboru jeden kabel :D



Kryza
Forum Master
Forum Master
Posty: 1102
Rejestracja: wt mar 08, 2011 21:53
Lokalizacja: Kraków

Golf mk2 1.8RP+LPG=duzo pali i smierdzi benzyną...

Post autor: Kryza » śr lut 06, 2013 21:18

ok, od jutra sie zabieram za to co mówisz pokoleji. jak cos ogarne to dam znaka.

zamówiłem niebieski czujnik w sobote wymiana.


KUPIĘ NIEBIESKIE WNĘTRZE WELUROWE DO GOLFA MK2 USA 3Drzwi.Jak ktoś coś ma to pisać na PW

Kryza
Forum Master
Forum Master
Posty: 1102
Rejestracja: wt mar 08, 2011 21:53
Lokalizacja: Kraków

Golf mk2 1.8RP+LPG=duzo pali i smierdzi benzyną...

Post autor: Kryza » wt lut 12, 2013 00:30

Wymieniłem niebieski czujnik i jest duzo lepiej zobaczymy jak rano bedzie opdalał i czy bedzie czuc benzyne,ale juz dzisiaj w spalinach nie wyczuwałem takiego smrodu nie dopalonej benzyny, zobacze jak bedzie sie jezdziło bo moze wymienie jeszcze sonde.


KUPIĘ NIEBIESKIE WNĘTRZE WELUROWE DO GOLFA MK2 USA 3Drzwi.Jak ktoś coś ma to pisać na PW

Kryza
Forum Master
Forum Master
Posty: 1102
Rejestracja: wt mar 08, 2011 21:53
Lokalizacja: Kraków

Golf mk2 1.8RP+LPG=duzo pali i smierdzi benzyną...

Post autor: Kryza » czw kwie 18, 2013 10:37

nadal są problemy z benzyna i gazem, obroty na gazie i benzynie zwariują i myślę że muszę silnik krokowy wymienić i może końcówkę monowtrysku i może w tedy zacznie na benzynie normalnie pracować, a z gazem to wszyscy mi mówią że redaktor jest do wymiany i tak chyba zrobię do tego wszystkie regulacje i zabiegi z tym związane.


KUPIĘ NIEBIESKIE WNĘTRZE WELUROWE DO GOLFA MK2 USA 3Drzwi.Jak ktoś coś ma to pisać na PW

lukasz025
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz maja 15, 2011 15:04

Golf mk2 1.8RP+LPG=duzo pali i smierdzi benzyną...

Post autor: lukasz025 » pt maja 10, 2013 21:22

na początku jedź na analizator i ustaw gaz... mi polonez też palił 15l (zasilanie boscha, praktycznie to samo co w niektórych vw) po regulacji na słuch spalił 11-12l, po pojechaniu na analizator jeszcze skręciliśmy śrubę regulacji składu mieszanki na wężu. Jak przejadę 200km to zatankuje i napisze ile spalił.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Golf mk2 1.8RP+LPG=duzo pali i smierdzi benzyną...

Post autor: Paweł Marek » pt maja 10, 2013 22:27

Kryza, odetnij benzynę całkowicie (odłącz zasilanie pomp) Jesli poprawi się na LPG to prawdopodobnnie wtrysk się zepsuł - leje wytyskiwacz albo padł regulator ciśnienia paliwa.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Kryza
Forum Master
Forum Master
Posty: 1102
Rejestracja: wt mar 08, 2011 21:53
Lokalizacja: Kraków

Golf mk2 1.8RP+LPG=duzo pali i smierdzi benzyną...

Post autor: Kryza » sob lip 06, 2013 10:51

Witam, w koncu udało mi sie wymienic reduktor koszt 200zł wymiana we własnym zakresie do tego nie udana pruba regulacji i w koncu dzisiaj rano wylądowałem u fachowców i poustawiali wszystko i tak smierdziało gazem bo było za bogato i go zalewało, odrazu mówie zapłaciłem za regulacje 70zł i nie opłaca sie samemu grzebac bo ja bym nigdy tego nie ustawił tak więc na lpg jest teraz super benzyna tez sie juz uspokoiła lepiej odpala zaraz po zgaszeniu. tak wiec problem z lpg tkwił w reduktorze i uwarzam go za rozwiązany jeszcze tylko ta benzyna ale podejrzewam co pasuje zrobic.

Dzieki wszystkim za dobre rady, Pozdrawiam


KUPIĘ NIEBIESKIE WNĘTRZE WELUROWE DO GOLFA MK2 USA 3Drzwi.Jak ktoś coś ma to pisać na PW

Awatar użytkownika
BolekLodz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: ndz sty 20, 2013 15:16
Lokalizacja: Łódź

Golf mk2 1.8RP+LPG=duzo pali i smierdzi benzyną...

Post autor: BolekLodz » sob lip 06, 2013 20:06

Kryza pisze:zapłaciłem za regulacje 70zł
:shock: Ja za regulację na analizatorze płacę 20zł. A i ręcznie nie jest trudno ustawić samemu.


Jeśli się pomyliłem, to kulturalnie zwróć mi uwagę. Wiem, że nie jestem nieomylny.
Niedrogi warsztat Łódź - pisz PW :) :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości