gti 16v Ciężko odpala na zimnym, k-jetronic

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ozzy1979

gti 16v Ciężko odpala na zimnym, k-jetronic

Post autor: ozzy1979 » śr gru 03, 2014 07:13

ace-mati pisze:Sorry, ale nie będę z Tobą dyskutował na temat "wyższości wtrysku mechanicznego" nad wszystkim innym
Nie twierdzę, że jest lepszy niż wszystko inne.
ace-mati pisze:prawda jest taka, że to konstrukcja przestarzała
Zgadzam się w pełni - konstrukcja historyczna.
ace-mati pisze:i do tego problematyczna
Tu sie kompletnie nie zgodzę - problematyczna jedynie dla lepiarzy/gaziarzy w PL.
ace-mati pisze: żeby była taka doskonała jak piszesz, to nikt nie bawił się w konwersję na wtrysk elektroniczny
Bawią się zazwyczaj Ci wymienieni wyżej, żeby junkers im poprawnie chodził :hmm:
ace-mati pisze:a nowe MB czy Vagi dalej by jeździły na mechanicznym wtrysku...
Pewnie tak, gdyby za silniki nie wzięli się managerowie zamiast inżynierów. Jak sadzisz, dlaczego te układy były w produkcji od 1973 aż do lat chyba 1993? Przecież już w latach 80-tych były stosowane równolegle wtryski typowo elektroniczne. Skoro to takie przestarzałe i problematyczne, to "zacofani" technologicznie Niemcy wciąż pchali je do Mercedesów w latach 90-tych?? O Porsche nie wspominam...



baku111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: ndz kwie 21, 2013 17:49

gti 16v Ciężko odpala na zimnym, k-jetronic

Post autor: baku111 » sob gru 06, 2014 17:49

widzę że tu niezły cyrk :D
Wsadzam digifanta. Temat do zamkniecia, dowidzenia.



ozzy1979

gti 16v Ciężko odpala na zimnym, k-jetronic

Post autor: ozzy1979 » ndz gru 07, 2014 17:21

baku111 pisze:Wsadzam digifanta.
Tylko nie zapomnij zmienić napisu (tego pod tylną klapą) z "Volkswagen" na "Wieśwagen" :jezor:



baku111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: ndz kwie 21, 2013 17:49

gti 16v Ciężko odpala na zimnym, k-jetronic

Post autor: baku111 » pn gru 08, 2014 18:31

Nie rozumiem dlaczego Cię tak w dupie :ass: ściska to, że postanowiłem tak jak zresztą wielu innych zamienic zajechanego k-jetronica na wtrysk elektroniczny... To juz takie modyfikacje są zabronione? Wyluzuj pośladki ozzy...



ozzy1979

gti 16v Ciężko odpala na zimnym, k-jetronic

Post autor: ozzy1979 » wt gru 09, 2014 07:23

baku111 pisze:Nie rozumiem dlaczego Cię tak w dupie :ass: ściska to, że postanowiłem tak jak zresztą wielu innych zamienic zajechanego k-jetronica na wtrysk elektroniczny... To juz takie modyfikacje są zabronione? Wyluzuj pośladki ozzy...
Ściskać mnie nie ściska, tylko wyraziłem swoją opinię n/t tego, co zamierzasz zrobić - to mi wolno. Jedynie co, to mogę odczuwać coś na kształt lekkiego żalu, że kolejny egzemplarz kultowego auta zostaje zwieśniaczony i tyle.



baku111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: ndz kwie 21, 2013 17:49

gti 16v Ciężko odpala na zimnym, k-jetronic

Post autor: baku111 » wt gru 09, 2014 18:27

czym zwieśniaczony? z digifantem czy z jetronikiem bedzie wyglądał i jedził tak samo chłopie...



ozzy1979

gti 16v Ciężko odpala na zimnym, k-jetronic

Post autor: ozzy1979 » wt gru 09, 2014 20:22

baku111 pisze:z digifantem czy z jetronikiem bedzie wyglądał i jedził tak samo chłopie...
Masz rację, będzie identycznie... :rotfl: koniec tematu.



baku111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: ndz kwie 21, 2013 17:49

gti 16v Ciężko odpala na zimnym, k-jetronic

Post autor: baku111 » wt gru 09, 2014 22:24

w końcu



pendix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob sie 09, 2014 02:01
Lokalizacja: Lublin
Auto: mk2
Silnik: KR

gti 16v Ciężko odpala na zimnym, k-jetronic

Post autor: pendix » wt gru 30, 2014 00:55

Witajcie, podpinam się pod temat bo mam podobny problem. Z tym, że ja już mam zrobionego swapa na digifanta i mi nie pali na zimnym. Muszę pryskać autostartem do wlotu powietrza. Mechanik powiedział, że muszę się dowiedzieć od jakiego silnika jest ten wtrysk, a ja nie mam pojęcia skąd.

Dodam jeszcze, że stwierdził winę braku wtryskiwacza rozruchowego ale skoro nie da się go podłączyć do digifanta (tak słyszałem) to jak to ustawić żeby nie było problemów z odapalaniem? Na ciepłym silniku chodzi elegancko.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości