1.3 NZ DŁAWIENIE CO KILKA SEKUND

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pancerniak665
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 472
Rejestracja: śr maja 26, 2010 08:24
Lokalizacja: Olsztyn

1.3 NZ DŁAWIENIE CO KILKA SEKUND

Post autor: pancerniak665 » pn paź 04, 2010 19:31

Witam mam mk2 z 90r silnik 1.3 nz.Mam taki problem po odpaleniu na jałowym biegu co parę sekund( ok 10-15)silnik mi się dławi na dosłownie sekunde.Wrażenie jest takie jakby mu brakowało powietrza albo paliwa tylko zastanawiające jest że to się pojawia cyklicznie w równych odstępach czasu i trwa sekunde.Szukałem w szukajce ale nic nie mogłem dopasować.Proszę o pomoc.
Jeszcze jedno na zimnym silniku odpale samochód i zaraz on gaśnie odpale go jeszcze raz i jest niby ok do momentu ruszenia-i znowu potrafi zgasnąć chyba że mu dodam gazu.co może być przyczyną.Przeczytałem że może być czujnik przy termostacie(niebieski) tyle że nie mam omomierza a nie wiem czy odłączenie jest wiarygodnym sprawdzeniem czy jest dobry czy nie.
Ostatnio zmieniony śr paź 06, 2010 18:43 przez pancerniak665, łącznie zmieniany 1 raz.


http://img831.imageshack.us/img831/96/abcd0007j.th.jpg

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

1.3 NZ o co kaman

Post autor: Paweł Marek » pn paź 04, 2010 22:29

można spróbować odpiąć, czy w ogóle się coś zmieni sprawdzić. Ale jeśli cokolwiek samodzielnie z autkiem chcesz robić to kup sobie miernik uniwersalny tani za dychę to wyjdzie taniej niż niepotrzebna wymiana dobrego czujnika


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
pancerniak665
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 472
Rejestracja: śr maja 26, 2010 08:24
Lokalizacja: Olsztyn

1.3 NZ o co kaman

Post autor: pancerniak665 » wt paź 05, 2010 21:12

dobra odpiąłem czujnik na ciepłym silniku i obroty się podniosły tak na oko o jakieś 200-300(nie mam wiertary także sprawdzam na słuch).Przeczyściłem aparat zdjąłem podciśnienie bo myślłem że membrana pęknięta(jest cała),i o dziwo zmieniło się jedno.Jak odpalałem samochód to gasł odrazu,a po tej czynności dopiero mi gaśnie jak dodam gazu i chcę ruszyć :helm: Połowa sukcesu ale dalej mnie :grrr:


http://img831.imageshack.us/img831/96/abcd0007j.th.jpg

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

1.3 NZ o co kaman

Post autor: edzio » śr paź 06, 2010 09:20

pancerniak665 pisze: o co kaman
sprecyzuj temat!!!



Awatar użytkownika
pancerniak665
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 472
Rejestracja: śr maja 26, 2010 08:24
Lokalizacja: Olsztyn

1.3 NZ DŁAWIENIE CO KILKA SEKUND

Post autor: pancerniak665 » pt paź 08, 2010 21:32

i znowu lipa jak ustawie obroty na ciepłym silniku-ok 900 to na zimnym nie mogę go odpalić a przynajmniej jest bardzo ciężkomZ drugiej zaś strony jak ustawie na zimnym tak ok 1300 to po rozgrzaniu silnika obroty mi wskakuja na ok 1800-2000.Oczywiście na jałowym biegu


http://img831.imageshack.us/img831/96/abcd0007j.th.jpg

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

1.3 NZ DŁAWIENIE CO KILKA SEKUND

Post autor: Paweł Marek » pt paź 08, 2010 22:29

Obrazek to coś masz pod kolektorem sprawdź, jeśli będzie działać (teraz prawdopodobnie nie zamyka się) to ponowna regulacja obrotów łącznie ze składem mieszanki na stacji diagnostycznej


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
pancerniak665
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 472
Rejestracja: śr maja 26, 2010 08:24
Lokalizacja: Olsztyn

1.3 NZ DŁAWIENIE CO KILKA SEKUND

Post autor: pancerniak665 » sob paź 09, 2010 15:57

Paweł Marek, zmienaiłem i jest ok,ale właśnie testuje czujnik temperatury.Jutro zobacze czy to przypadkiem on nie jest winowajcą


http://img831.imageshack.us/img831/96/abcd0007j.th.jpg

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości