Układ chłodzenia

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bolek10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pt lip 08, 2011 22:38

Układ chłodzenia

Post autor: bolek10 » śr lis 23, 2011 11:35

Witam,

Panowie, mam duży problem - jak mi się wydaje.
Samochód na Gaz 1.3 NZ. Odpalanie na zimnym - ok. Poziom płynu chłodniczego - ok.
Rozgrzany silnik - poziom płynu chłodniczego rośnie w drastycznym tempie, przelewa się wręcz - zawór na zbiorniczku upuszcza ciśnienie..
Parownik - oszroniony - nie dochodzi do niego ciepła ciecz. Nagrzewnica - zimna cały czas - wąż wejściowy do nagrzewnicy gorący - wyjściowy - zimny.
To wszystko przy temp roboczej silnika. Wg mnie termostat działa poprawnie bo chłodnica pracuje normalnie, wentylator się włącza. A choćby był termostat walnięty to by nagrzewnica działała, i parownik był ogrzany. A tu lipa.

Sprawdzone:
termostat - wyjęty, sprawdzony, wymieniony zresztą w zeszłym roku na nowy Wahler;
poziom płynu chłodniczego - non stop dolewany - bo jak się silnik zagrzeje to ucieka.
Ogólnie żadnych wycieków - silnik suchy - no oczywiście oprócz tej cholernej odmy, której jest już (mleka) od cholery, ale tak jest co roku...

CO MOŻE BYĆ?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Układ chłodzenia

Post autor: Paweł Marek » śr lis 23, 2011 11:44

problem z odpowietrzeniem (węzyk do zbiorniczka) lub uszczleka pod głowica


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

bolek10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pt lip 08, 2011 22:38

Układ chłodzenia

Post autor: bolek10 » śr lis 23, 2011 11:51

Odpowietrzałem wczoraj, przedwczoraj.

Po rozgrzaniu silnika do temp roboczej, ściskaniu węży, tudzierz innych kombinacjach - rzeczywiście wszystko działa. Grzeje nagrzewnica, parownik gorący, poziom cieczy jest ustabilizowany, obrotu również. Ale jak tylko ostygnie - od nowa trzeba grzać do pełna, dolewać płynu, kombinować.



Awatar użytkownika
kusior22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pn paź 13, 2008 22:32
Lokalizacja: witonia

Układ chłodzenia

Post autor: kusior22 » pn lis 28, 2011 20:30

dwa lata temu też tak miałem i się okazało że na czwartym tłoku uszczelka puściła
sprawdz uszczelke



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości