Regulator ciśnienia paliwa (Pierburg 2e3)

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
drunkmaster
Grupa Małopolska
Grupa Małopolska
Posty: 204
Rejestracja: pt wrz 05, 2008 23:47
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Regulator ciśnienia paliwa (Pierburg 2e3)

Post autor: drunkmaster » pn sty 02, 2012 19:07

Witam wszystkich!
Mam pytanie dotyczące regulatora ciśnienia paliwa w gaźniku pierburg 2E3, ostatnimi czasy coś zaczęło śmierdzieć paliwem w aucie więc metodą dedukcji doszedłem że strzeliła plastikowa obudowa regulatora/reduktora ciśń/paliwa, dokładnie pod ta plastikowym mocowaniem w który wchodzi wkręt mocujący to ustrojstwo, wygląda tak:
Obrazek
OE: 052 127 177 A, PIERBURG: 7.20 999 00

Strzeliło tak:
Obrazek

Prośba o pomoc jak to zalepić, czy może to oddać do plastikarza? Czy można taki element dokupić, czy można zastosować coś zamiennego (sugestie i linki mile widziane) czy w 'tym' dziadu jest duże cisnienie i jak np zalepie czy zaspawam na gorąco to czegoś nie rozwali bo niby pęknięcie małe ale paliwo sie leje okrutnie przez to (śmierdzi w aucie jak na stacji benzynowej)
P.S czytałem ze niektórzy stosują zwykły trójnik a jeszcze lepsi mechesowie zatykają przewód powrotny ale jakoś tego nie widzę :shock:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Regulator ciśnienia paliwa (Pierburg 2e3)

Post autor: Paweł Marek » pn sty 02, 2012 19:41

nie zatykaj przewodu powrotnego. Opcji jest kilka. Nówka na stronie etermot powinna być ale droga, wycieczka na szrot czy giełdę albo zapytanie w dziale kupię o częśc używaną, wielu ludzi zmienia gaźniki może ktoś wykręci. Albo założyć jakoś puszkę metalową jak jest w Pierburgach 2E2. Szukaj tez po nazwą pochłaniacz pęcherzków


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
drunkmaster
Grupa Małopolska
Grupa Małopolska
Posty: 204
Rejestracja: pt wrz 05, 2008 23:47
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Regulator ciśnienia paliwa (Pierburg 2e3)

Post autor: drunkmaster » pn sty 02, 2012 22:32

Dzięki za szybka odpowiedź, idąc Twoim tropem - pochłaniacz pęcherzyków trafiłem na jeszcze jedna nazwę - odstojnik gaźnika i ten z gaźnika 2E3 występuje też w skodzie pod numerem 115 940 153, koszt tego zamiennika jest niższy niż zakup kleju-ceny od 6 zł, zamówiłem takie ustrojstwo, zobaczymy czy da radę. Dzięki za wskazówkę, może komuś się jeszcze przyda takie info.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Regulator ciśnienia paliwa (Pierburg 2e3)

Post autor: Paweł Marek » wt sty 03, 2012 01:14

no i proszę nawet nie wiedziałem że skoda ma to samo.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
VWiater
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 414
Rejestracja: śr wrz 25, 2013 13:07
Lokalizacja: Kraków

Regulator ciśnienia paliwa (Pierburg 2e3)

Post autor: VWiater » czw mar 05, 2015 05:00

skoda favoritka chyba ma to samo bo sprezyne glowna przepustnicy do gaźnika 2e3 w golfie dorwałem w skodzie i pull down tez prawdopodbnie w skodzie jest


Założyłeś temat z problemem swojego auta i ktoś Ci pomógł? Czuj się zobowiązany napisać co było przyczyną problemu i w jaki sposób go rozwiązałeś!

Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1932
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

Regulator ciśnienia paliwa (Pierburg 2e3)

Post autor: Hubi14 » czw mar 05, 2015 18:06

pierburgi były montowane w skodach, oplach, VW i Mercach, ostatnio naprawiałem 2EE w Mercedesie 190, gaźnik identyko, tylko wtyczki inne, bo okrągłe i komp lekko inny ale sam gaźnik taki sam ;)



Awatar użytkownika
krys94
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: pt cze 08, 2012 20:17

Regulator ciśnienia paliwa (Pierburg 2e3)

Post autor: krys94 » czw mar 05, 2015 19:07

Prawie to samo. Kupiłem ostatnio ten odstojnik ze skody do golfa 1.3 i górny króciec (odpływ) jest w drugą stronę i musiałem ten odstojnik przymocować do prawego kielicha amortyzatora a przewody przedłużyć. W oryginalnym miejscu trzeba przewiercać otwory a i tak nie podpasuje bo obudowa nie siądzie do końca z racji, ze ten króciec jest w drugą stronę.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości