Zmiana kolektora wydechowego RP

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Suave
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: pn paź 08, 2012 14:58
Lokalizacja: Sulejówek

Zmiana kolektora wydechowego RP

Post autor: Suave » pt cze 28, 2013 22:24

Witam. Czy jest możliwość przełożenia jakiegoś innego kolektora do silnika 1.8 RP który nie będzie na te cholerne klamry tylko normalnie będzie można skręcić tłumik do kolektora??



andrzej85.g
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt lut 19, 2013 00:04
Lokalizacja: ZKO XXXX

Zmiana kolektora wydechowego RP

Post autor: andrzej85.g » pt cze 28, 2013 23:19

prawdopodobnie z silnikow 1.8 golf 3 lub vento.tam sa flansze skrecane jedno lub dwururka



Awatar użytkownika
BolekLodz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: ndz sty 20, 2013 15:16
Lokalizacja: Łódź

Zmiana kolektora wydechowego RP

Post autor: BolekLodz » sob cze 29, 2013 00:20

Albo z toledo. Ale klamry nie są takie złe. Jak się znajdzie odpowiedni sposób, to zakładanie trwa szybciej niż przykecenie 4 śrub :)


Jeśli się pomyliłem, to kulturalnie zwróć mi uwagę. Wiem, że nie jestem nieomylny.
Niedrogi warsztat Łódź - pisz PW :) :)

Suave
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: pn paź 08, 2012 14:58
Lokalizacja: Sulejówek

Zmiana kolektora wydechowego RP

Post autor: Suave » sob cze 29, 2013 17:25

Wyspawałem sobie urządzenie do tych klamr ale gwint sam schodzi z niego pod jego naprężeniem. Wole jednak te 4 śruby;P



Awatar użytkownika
BolekLodz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: ndz sty 20, 2013 15:16
Lokalizacja: Łódź

Zmiana kolektora wydechowego RP

Post autor: BolekLodz » ndz cze 30, 2013 13:49

Ja zakładałem klamry 2 grubymi śrubokrętami - pierwszą nie problem zapiąć, a żeby założyć drugą, brałem kawałek deseczki, zapierałem o kata, żeby kołnierz doszedł, a potem od góry:
Klamrę zakładamy od dołu, przez górę przekładamy 1. śrubokręt (prostopadle do silnika) i zapieramy o 2. A drugi opieramy o kołnierz, równolegle do silnika i mamy dźwignię, którą naciągamy klamrę.


Jeśli się pomyliłem, to kulturalnie zwróć mi uwagę. Wiem, że nie jestem nieomylny.
Niedrogi warsztat Łódź - pisz PW :) :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości