1.8RP problem z obrotami-jak poprawnie zresetować komputer ?
: pn sty 18, 2016 18:33
Od paru lat mam problemy z obrotami których nie sposób usunąć. W krytycznym momencie autem nie szło jechać. Na dziś dzień jest prawie dobrze, i problemy ograniczają się do pracy na rozłączonym napędzie tj, jałowy, albo wciśnięte sprzęgło. Obroty spadają.
W między czasie wymienione.
Świece, kable, kopułka, palec, silnik krokowy, wężyki, filtry, te czujniki niebieski i czerwony co jest na wierzchu.
W dodatku posprawdzane masy, podstawa monowtrysku też ok.
Wczoraj czyszczenie, monowtrysku i przepustnicy preparatem do czyszczenia który psiuka się w dolot. jest różnica w pracy silnika, sporo syfu wypluł tłumikiem, ale to jeszcze nie jest to, problemy z obrotami ciągle są.
Wydaje mi się, że może wystarczy zresetować komputer, tym bardziej że poprzednio chyba zrobiłem to źle.. Gdy wymieniałem krokowca, to zresetowałem komputer odłączając aku na noc. Potem podłączenie i normalna jazda. W między czasie miał też robioną blacharkę to też był odłączony i potem normalna jazda..
Z tego co wyczytałem robi się to inaczej i trzeba po podłączeniu aku, odpalić i czekać aż się załączy wentylator.. Ile w tym prawdy nie wiem, stąd temat. Bo jakoś wątpie, że jak jacyś mechanicy grzebią przy RP, który był też w Golfa III i Seatach itd, to zostawiają potem odpalony samochód. Ponad to wyczytałem też że konkretnie w Golfie 2 1.8 RP nie da się zresetować komputera (w III było już OBD2 więc można się podpiąć komputerem, w II tego złącza nie ma) bo ustawienia się nie kasują bo są zapisywane w takiej pamięci co nie musi mieć prądu aby pamiętać. Jak to z tym jest ? Może też ma ktoś pomysł co jeszcze może powodować problemy z obrotami ?
Dodam jeszcze że auto tylko benzyna bez gazu.
W między czasie wymienione.
Świece, kable, kopułka, palec, silnik krokowy, wężyki, filtry, te czujniki niebieski i czerwony co jest na wierzchu.
W dodatku posprawdzane masy, podstawa monowtrysku też ok.
Wczoraj czyszczenie, monowtrysku i przepustnicy preparatem do czyszczenia który psiuka się w dolot. jest różnica w pracy silnika, sporo syfu wypluł tłumikiem, ale to jeszcze nie jest to, problemy z obrotami ciągle są.
Wydaje mi się, że może wystarczy zresetować komputer, tym bardziej że poprzednio chyba zrobiłem to źle.. Gdy wymieniałem krokowca, to zresetowałem komputer odłączając aku na noc. Potem podłączenie i normalna jazda. W między czasie miał też robioną blacharkę to też był odłączony i potem normalna jazda..
Z tego co wyczytałem robi się to inaczej i trzeba po podłączeniu aku, odpalić i czekać aż się załączy wentylator.. Ile w tym prawdy nie wiem, stąd temat. Bo jakoś wątpie, że jak jacyś mechanicy grzebią przy RP, który był też w Golfa III i Seatach itd, to zostawiają potem odpalony samochód. Ponad to wyczytałem też że konkretnie w Golfie 2 1.8 RP nie da się zresetować komputera (w III było już OBD2 więc można się podpiąć komputerem, w II tego złącza nie ma) bo ustawienia się nie kasują bo są zapisywane w takiej pamięci co nie musi mieć prądu aby pamiętać. Jak to z tym jest ? Może też ma ktoś pomysł co jeszcze może powodować problemy z obrotami ?
Dodam jeszcze że auto tylko benzyna bez gazu.