problem z silnikiem 1.3 gaźnik

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

hehass
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw maja 05, 2016 17:08

problem z silnikiem 1.3 gaźnik

Post autor: hehass » pn sty 02, 2017 13:35

Witam

mam problem z tym shitowym silnikiem 1.3 gaźnik w Golfie II nie ma mocy jak pare dni postoi nie idzie go odpalić trzeba kręcić w nieskończoność
żaden mechanik nie chce się podjąć zrobienia tego zasłaniają się brakiem czasu
idzie wymienić silnik w tym syfie na taki żeby jeździł normalnie ?
jak nie zrobie tego będę musiał na złom go oddać :( bo po co mi auto co go naprawić się nie da.



dawid1994
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pt lip 29, 2016 20:28

problem z silnikiem 1.3 gaźnik

Post autor: dawid1994 » pn sty 02, 2017 22:08

Zaprowadź do normalnego mechanika a nie paproka który pewnie nie zna podstaw i dlatego zasłania się brakiem czasu.
Przyczyn może być wiele samemu i przez forum ciężko będzie ustalić.



Awatar użytkownika
etz_prorider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: wt gru 16, 2014 23:30
Lokalizacja: Kościerzyna

problem z silnikiem 1.3 gaźnik

Post autor: etz_prorider » pn sty 02, 2017 22:31

Na dobry początek możesz wymienić membrany w gaźniku, dasz radę sam. Przedtem możesz sprawdzić stan układu zapłonowego, tj:
- kopułki, (czy nie jest zawilgocona lub wypalona)
- palca rozdzielacza, (j.w)
- przewodów zapłonowych, (czy nie są mokre, pozałamywane lub przetarte i czy nie ma przebić)
- świec zapłonowych. (czy nie są mokre od nie przepalonej benzyny)
Zobacz również, czy z cewki WN wychodzi iskra na rozdzielacz, jeśli nie mógł paść czujnik halla, moduł zapłonowy na podszybiu lub sama cewka zapłonowa.
Brak mocy może być spowodowany rozregulowanym gaźnikiem lub w/w awariami innych układów. Jest wiele poradników odnośnie silników gaźnikowych i rozwiązywaniu problemów z nimi związanymi, wystarczy poszukać i samemu coś posprawdzać.
Zapomniał bym wspomnieć. Sprawdź, czy w ogóle pompka paliwa (mechaniczna) podaje paliwo na gaźnik! mogła paść membranka albo zaworek jednostronny i wtedy możesz kręcić aż spalisz rozrusznik a nie odpalisz.


GOFER POWER!!!
MOJE GOLFY

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości