Problemy z pracą silnika na benzynie 2.0 2e

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Problemy z pracą silnika na benzynie 2.0 2e

Post autor: Paweł Marek » pt gru 28, 2012 22:14

nurek20, regulator ciśnienia paliwa do sprawdzenia czy niema benzyny w wężyku podciśnieniowym.
Gucci, jak to uszczelnisz to bedzie byle było idealnie uszczelnione, wierz mi w tym silniku nawet jak spadnie zaślepka z węża serwa to są chece z obrotami. Sprawdź jeszcze czujnik temperatury płynu bo nic o nim nie piszesz. Lamda na zimnym nie działa (wówczas jak ma 0.45V). Jak to nic nie pomoże do dla mnie najprawdopodobniejsze sa zapaprane końcówki wtryskiwaczy, i jak będziesz na nie patrzył po wyjęcu listwy to od razu oceń ich uszczelki- też koło nich może lecieć lewe powietrze.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Gucci
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob lis 10, 2012 22:36
Lokalizacja: Gdańsk

Problemy z pracą silnika na benzynie 2.0 2e

Post autor: Gucci » czw sty 17, 2013 22:32

Czy gaśnięcie silnika przy wciśnięciu sprzęgła może się wziąć od niesprawnej przepływki?

Po odłączeniu przepływki obroty stoją w miejscu. Kiedy dodam gazu to obroty zaczynają falować aż w końcu silnik gaśnie. Kiedy dojeżdżam do skrzyżowania i wcisnę sprzęgło nawet kiedy obroty nie są jakieś wysokie to silnik gaśnie. Po podłączeniu przepływki obroty przestają falować, silnik gaśnie przy wciśnięciu sprzęgła ale tylko przy wyższych obrotach. Nie gaśnie tak jak wcześniej przy co drugim dojeżdżaniu do skrzyżowania. Za to po wciśnięciu gazu na wolnych obrotach lubi je sobie potrzymać, czasami spadają do normalnych czasami nie.

Jak można sprawdzić przepływkę?



mka 3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: sob gru 08, 2012 15:56
Lokalizacja: żywiec

Problemy z pracą silnika na benzynie 2.0 2e

Post autor: mka 3 » sob sty 19, 2013 01:26

moj brat ma 1.6 silnik i takie same objawy jak wy piszecie na bezynie na gazie chodzi silcznie . Zresetowalismy komputer i o dziwo wszysto wrucilo do normy z bezyna, i jezdził tak ze 3 dni do puki nie przełaczylismy na gaz i znowu to samo wruciło z pailwem po prostu zalewa go i szarpie az sie nie nagrzeje. wniosek jest taki ze cos mu pieprzy gaz . gdzies czytałem o tym ze komputer auta podbiera sobie dane z gazu i temu takie dziwy puzniej sa zla dobiera mieszanke.



Awatar użytkownika
Edition's
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt paź 05, 2007 09:41
Lokalizacja: podkarpacie
Kontakt:

Problemy z pracą silnika na benzynie 2.0 2e

Post autor: Edition's » śr kwie 10, 2013 20:54

U mnie poza skaczącymi obrotami na zimnym (opisane kilka postów wyżej) to zauważyłem że dużo pali i faktycznie sonda pokazuje lambde 0,87 czyli bogata mieszanka ale dziwne ze zarówno na pb jak i na lpg, nawet na zgaszonym silniku vag com pokazuje lambde na tym poziomie, może się coś zawiesiło lub coś bo nie sądzę aby na zgaszonym silniku pokazywało lambde.
Sprawdziłem u siebie kilka elementów i tak: sonda wymieniona, przepływka sprawna, czujnik temperatury sprawny, tps tu napięcie idzie równo nie skacze jedynie na chwilkę się zatrzymuje i dalej idzie równiutko, może to jest przyczyną?? dodam że lpg II-giej generacji na parowniku.
Jeszcze muszę wtryskiwacze sprawdzic. Ale dziwi mnie ta lambda na vag-com.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości