1.8 ABS bez mocy - wkreca sie dopiero po 3000 obr/min.POMOCY

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Morecus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pn mar 08, 2010 18:52
Lokalizacja: Bełchatów

1.8 ABS bez mocy - wkreca sie dopiero po 3000 obr/min.POMOCY

Post autor: Morecus » pt maja 13, 2011 23:44

chetnie sprawdze kolego. przed chwila wrocilem z pobliskiego piotrkowa. Wyjechalem o 19 bylo jeszcze cieplo - 4 osoby na pokladzie - mul jak cholera.... ledwo na gazie przyspieszal - momentami musialem jechac na benzie a i to wiele nie dawalo. Wracalem przed chwila... zimno na dworze... te same 4 osoby na pokladzie.... a uwierzcie ze to jak chodzil golf to bylo prawie to co 1.8 potrafi.... czemu sie tak dzieje? moze to jednak temperatura? lub ten czujnik? dodam ze mam stozek bezposrednio nad przepistnica. ale wczesniej tez byl - a golf chodzil dobrze. ja juz jestem glupi od tego wszystkiego.
I dziekuje kolego - jutro wezme Plaka i plakiem obok popsikam. czujnik tez znajde na forum i sprawdze - powiedz mi jeszcze mowiac sonde - miales na mysli lambde? sprawdzalem - ok jest



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

1.8 ABS bez mocy - wkreca sie dopiero po 3000 obr/min.POMOCY

Post autor: Paweł Marek » sob maja 14, 2011 00:17

Morecus, poza tyum co kolega wyżej napisał: zmierz wewnętrzną średnicę miksera LPG, może jest za mały i dlatego muli, 38 mm powinien mieć co najmniej. Potem zostaje VAG, ew jeszcze sprawdzenie TPS opis jakiś na forum się znajdzie. Ten kolektor wydechowy to nie wiem, pewnie jakiś tuningowy, to się niekoniecznie sprawdzi w tym silniku wręcz może zaszkodzić, może fotki dasz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Morecus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pn mar 08, 2010 18:52
Lokalizacja: Bełchatów

1.8 ABS bez mocy - wkreca sie dopiero po 3000 obr/min.POMOCY

Post autor: Morecus » sob maja 14, 2011 01:55

Jasne - jutro postaram sie zrobic fotki i jak cos to wrzuce je na jakis speedyshare - to bedzie rzeczywiscie lepsze do zobrazowania. Co do tpsa - opis juz znalazlem - ten vag zalatwie dopiero na pon - gosc w sklepie moto akurat mi podepnie. No nic - zrobie fotki i wrzuce - tego wydechu i filtra i ogolnie silnika. Pawle - a ten mikser? to dolot jest jakis? tego rzecz jasna przed przepustnica szukac? bo najlepsze jest to ze ja nic takiego u siebie nie widzialem - sprawdze dokladnie jutro:)



evilenko
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 288
Rejestracja: czw maja 20, 2010 20:50
Lokalizacja: Gdańsk

1.8 ABS bez mocy - wkreca sie dopiero po 3000 obr/min.POMOCY

Post autor: evilenko » sob maja 14, 2011 09:25

Zastanawia mnie wpływ temperatury na osiągi. Z tego co wiem to stożek powinien być umieszczony w takim miejscu by zasysał zimne powietrze. Często żeby osiągnąć taki efekt stosuje się odpowiednie przegrody i np wloty w błotniku. U Ciebie powietrze jest brane z jednego z najcieplejszych miejsc. Po drugie napisałeś, że masz puszkę nad przepustnicą a pojemność dolotu ze stożkiem powinna być taka sama jak z ori filtrem, bo może to np spowodować, że moc będzie dostępna przy wyższych obrotach itp. Pisałeś, że dawniej jeździł ok więc może to nie to.



ssarna1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1117
Rejestracja: sob sty 16, 2010 00:08
Lokalizacja: jest istotna.

1.8 ABS bez mocy - wkreca sie dopiero po 3000 obr/min.POMOCY

Post autor: ssarna1 » sob maja 14, 2011 11:12

Albo przeskoczył ci na rozrządzie :grin: albo zapłon sie przestawił. rozrząd raczej mało prawdopodobny


MK3 ADZ->AGU

Morecus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pn mar 08, 2010 18:52
Lokalizacja: Bełchatów

1.8 ABS bez mocy - wkreca sie dopiero po 3000 obr/min.POMOCY

Post autor: Morecus » sob maja 14, 2011 11:40

Pasek rozrzadu - jest lekko luzny juz - ale to raczej napewno odpada. Wlasnie wrocilem z malej trasy - to tez cieplo jest i mulil bardzo. czy zimny czy rozgrzany - na obroty sie wkrecal dopiero w miare przy ponad 3000 tys. Zrobilem zdjecia Tak jak Pawel zaproponowal - zaraz je spakuje i wrzuce na speedyshare - bo niewiem jak tutaj sie wrzuca - wtedy kazdy naocznie bedzie mogl zobaczyc jak to jest popaprane...

http://www.speedyshare.com/files/28451518/Golf.rar" onclick="window.open(this.href);return false; <---- oto link do zdjec - jest ich chyba 12 - sa w folderze spakowane winrar'em

Na jednym ze zdjec - jest zdjecie miejsca na silniku gdzie masuja sie 4 przewody. Po prawej od nich widac osamotniona kremowa wtyczke - czy ktos mi moze powiedziec od czego ona jest? Ja stawiam na nieistniejacy filtr powietrza


Aaaa Pawle - Zadnego miksera tam nie znalazlem - wrzucilem tez fotki elementow inst gazowej. i miejsc obok przepustnicy - fakt faktem - nie dokonca wiem jak ten mikserek wyglada - ale wydaje mi sie ze takiego czegos jak mikser ktory na zdjeciu widzialem - tam poprostu niema

Aha koledzy i jeszcze jedno - wczoraj wieczorem jak jechalem tym golfem - wiadomo maly ruch na drodze - ciszej niz zwykle - zauwazylem pewna rzecz. Ktora sie powtarza nie zaleznie czy tak jak wieczorem jak golf mial moc czy tak jak dzisiaj gdzie go mulilo. Otoz jak jade i trzymam obroty rowno silnik pracuje cicho. A jak zaczynam dodawac gazu i samochod zaczyna przyspieszac - slychac jakby taki swist - nie wiem jak go opisac - jest to charakterystyczny dzwiek jak by takiego delikatnego "gwizdania" - poczatkowo myslalem ze to skrzynia - ale mysle sobie ze skrzynia niezaleznie od obrotow by piszczala... uszczelki jakiekolwiek w drzwiach itp tez odpadaja - bo to jest przy kazdej predkosci jak sie przyspiesza. Moze cholera to w czyms pomoze znalesc rozwiazanie moich problemow:(

Wlasnie na forum poszukalem i pisza ze podobno to od stozka...



evilenko
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 288
Rejestracja: czw maja 20, 2010 20:50
Lokalizacja: Gdańsk

1.8 ABS bez mocy - wkreca sie dopiero po 3000 obr/min.POMOCY

Post autor: evilenko » sob maja 14, 2011 13:04

Na tym kompie nie mogę otworzyć zdjęć ale pewnie ta kremowa wtyczka jest od dodatkowego czujnika oleju. U mnie w AAM też jest nie podłączona bo nie mam mfa. Co do miksera to musisz go mieć - jest on dokładnie między wtryskiwaczem a przepustnicą, na końcu przewodu gazowego, który idzie z reduktora do silnika. Żeby się do niego dobrać musiałbyś zdjąć obudowę wtryskiwacza i sam wtryskiwacz.



gracek1906
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 782
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
Lokalizacja: Podkarpacie

1.8 ABS bez mocy - wkreca sie dopiero po 3000 obr/min.POMOCY

Post autor: gracek1906 » sob maja 14, 2011 14:01

weź ty chłopie wywal ten stożek bo on tylko przymula to auto i załóż oryginalny układ, od tego zacznij nie twierdze że to na 100% tego wina ale tak jeździć to nie bedzie dobrze. co do miksera to jest miedzy przepustnicą a wtryskiwaczem.



Morecus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pn mar 08, 2010 18:52
Lokalizacja: Bełchatów

1.8 ABS bez mocy - wkreca sie dopiero po 3000 obr/min.POMOCY

Post autor: Morecus » sob maja 14, 2011 14:29

Ok panowie - poszukam jak sie do niego dobrac - i rozbieram:) przy okazji przeczyszcze co trzeba. a ta obudowe szukam wlasnie - tylko problem jest bo sama puszke tylko sprzedaja - bez rury - rure w wiekszosci z silnikiem i klops... co do tej wtyczki - to moze tak byc bo ja MFA nie mam

A ktorys z kolegow pytal czy czuc paliwo - czuc tylko w momencie odpalania auta - zapach dostaje sie do wewnatrz do wentylacji - pozatym to jak bym mu nie cisnal to nie czuc



evilenko
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 288
Rejestracja: czw maja 20, 2010 20:50
Lokalizacja: Gdańsk

1.8 ABS bez mocy - wkreca sie dopiero po 3000 obr/min.POMOCY

Post autor: evilenko » sob maja 14, 2011 16:17

Zobacz tutaj jak się do tego zabrać: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... u#p1923012" onclick="window.open(this.href);return false;



Morecus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pn mar 08, 2010 18:52
Lokalizacja: Bełchatów

1.8 ABS bez mocy - wkreca sie dopiero po 3000 obr/min.POMOCY

Post autor: Morecus » ndz maja 15, 2011 08:18

dziekuje evilenko zaraz wlasnie wychodze i zaczynam to rozbierac - sprawdze srednice wew miksera - poczyszcze to wszystko.

Wczoraj wieczorem bylo to samo - golf mial wyrazny wzrost mocy jak i na benzie tak i gazie... chodzi wyraznie lepiej gdy jest chlodno... nie wiem - jest jakis czujnik od tego? czy moze jednak to filrt powietrza nad przepustnica robi swoje? Tylko troche mnie to dziwi bo kiedys tez ten foltr tam byl a auto smigalo bez zarzutow niezaleznie od pory roku



ssarna1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1117
Rejestracja: sob sty 16, 2010 00:08
Lokalizacja: jest istotna.

Re: 1.8 ABS bez mocy - wkreca sie dopiero po 3000 obr/min.PO

Post autor: ssarna1 » ndz maja 15, 2011 09:25

Morecus pisze:chodzi wyraznie lepiej gdy jest chlodno... nie wiem - jest jakis czujnik od tego?
noo czujnik temperatury (cieczy chłodzącej) :bigok:


MK3 ADZ->AGU

Morecus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pn mar 08, 2010 18:52
Lokalizacja: Bełchatów

1.8 ABS bez mocy - wkreca sie dopiero po 3000 obr/min.POMOCY

Post autor: Morecus » ndz maja 15, 2011 09:58

to to ja wiem;) tylko on gdy jest czy zimno czy cieplo pokazuje na blacie dobrze. jak go odpialem podczas pracy silnika to obroty skoczyly w gore - smie twierdzic ze jest dobry skoro taka reakcja wystepuje. tylko myslalem nad zwyklym jakims czujnikiem temperaturowym powietrza - w dolocie czy cos - ale chyba nic takiego nie ma tutaj:)



ssarna1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1117
Rejestracja: sob sty 16, 2010 00:08
Lokalizacja: jest istotna.

Re: 1.8 ABS bez mocy - wkreca sie dopiero po 3000 obr/min.PO

Post autor: ssarna1 » ndz maja 15, 2011 10:22

Morecus pisze: tylko on gdy jest czy zimno czy cieplo pokazuje na blacie dobrze.
To o niczym nie świadczy. wskaźnik na blacie ma osobny termistor, dlatego masz 4 piny w czujniku a nie 2 :-)


MK3 ADZ->AGU

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości